wtf zijn dit voor klokken danquote:

quote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
wtf zijn dit voor klokken dan
ok, het ziet er wel tof uit, maar ik dacht dat volvo altijd voor overzichtelijk ergonomisch ging....

Wat is er nu zo boeiend aan een station wagen met bovengemidelde motor? Zo'n motor komt in een echte wagen veel beter tot z'n recht.quote:

Heb in dezelfde auto ook heerlijk die kracht mogen ervaren. Laatste stukkie (200 - 240) ging het klimmen niet echt rap meer trouwens.quote:

Afgezien het feit dat ik altijd een zwak heb gehad voor de V70 serie van volvo, mooie autos, zeker als ze verlaagd met wat andere velgen. Maar mbt de R uitvoering telt voor mij het 'onverwachte' bekende wolf in schaapskleren gehalte. Net als de Audi RS4, sta je bij het stoplicht met je net iets snellere auto dan normaal en wordt je 'zoek' gereden door een stationbak met 4 volwassen kerels.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:04 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wat is er nu zo boeiend aan een station wagen met bovengemidelde motor? Zo'n motor komt in een echte wagen veel beter tot z'n recht.

Zo een effect van. Mama lees een boekje op haar gemak. Dochtertje lief zit achter in de auto lekker te kleuren. Papa zit achter het stuur en heeft de tijd van zijn leven. En de hond zit in de kofferbak met zijn bek tegen de achterruit aan geplakt door de snelheidquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:35 schreef harryharry het volgende:
[..]
Afgezien het feit dat ik altijd een zwak heb gehad voor de V70 serie van volvo, mooie autos, zeker als ze verlaagd met wat andere velgen. Maar mbt de R uitvoering telt voor mij het 'onverwachte' bekende wolf in schaapskleren gehalte. Net als de Audi RS4, sta je bij het stoplicht met je net iets snellere auto dan normaal en wordt je 'zoek' gereden door een stationbak met 4 volwassen kerels.

Wat vind je dan wel niet van een Audi RS6?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:35 schreef harryharry het volgende:
[..]
Afgezien het feit dat ik altijd een zwak heb gehad voor de V70 serie van volvo, mooie autos, zeker als ze verlaagd met wat andere velgen. Maar mbt de R uitvoering telt voor mij het 'onverwachte' bekende wolf in schaapskleren gehalte. Net als de Audi RS4, sta je bij het stoplicht met je net iets snellere auto dan normaal en wordt je 'zoek' gereden door een stationbak met 4 volwassen kerels.

Klokken zijn erg goed te zien. Met de foto reflecteert het blauw alleen een beetje raar.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
wtf zijn dit voor klokken dan
ok, het ziet er wel tof uit, maar ik dacht dat volvo altijd voor overzichtelijk ergonomisch ging....

Ja dat gaat ongeveer gelijk op idd.. Maar met een STi gaat het toch wel beterquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:50 schreef Impry het volgende:
Wij zaten een keer met in totaal 4 man in een retesnelle (volgens mij ook nog gechipte) Impreza WRX van een kennis. Stonden bij het stoplicht naast zo'n V70-R waar vader met zijn glimlachende zoontje in zat en bij het wegtrekken reden we eigenlijk behoorlijk gelijk op. De Volvo was net iets sneller.
Toen we uiteindelijk ruim 210km/h reden moesten we afremmen omdat er politie in kwam voegen vanaf rechts. Maar die Volvo bleef ons wel heel de tijd voor.
Zijn dus echt supersnelle en daarnaast nog erg mooi wagens!

Liever de RS4quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:49 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel niet van een Audi RS6?![]()

Stoer, maar doe ook ff de foto daar ging het nl om. En het maakt niet of 'wie' het snelste is / kan maar gewoon topspeed inclus auto / merk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Richboy het volgende:
Amateurs hier
M'n boxster heb ik 270 op de teller gehad.

Vetjes, nog een keer instappen, toestel mee foto maken en plaatsenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Richboy het volgende:
Amateurs hier

De eerst volgende gelegenheid, bij onze Oosterburen, zal ik dat zekerdoen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:42 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Vetjes, nog een keer instappen, toestel mee foto maken en plaatsen![]()

kloon-alertquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
De eerst volgende gelegenheid, bij onze Oosterburen, zal ik dat zekerdoen!

Wat is er toch met dat kloon gezeur? In die Porsche slowchat (?) riepen jullie dat ook al?!quote:

Plaats eens een foto van je auto?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat is er toch met dat kloon gezeur? In die Porsche slowchat (?) riepen jullie dat ook al?!

ook dan graag foto'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:11 schreef Ixsie het volgende:
Wat een zielig gedoe hier, en straks huilen als jullie om een boom gekruld zitten![]()

zal ik maar snel naar de garage gaan. Want een porsche boxster haalt max 260.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Richboy het volgende:
Amateurs hier

Gheghe... Boxster zeg je hè. Weet jij misschien waarom mensen direct nadat ze verteld hebben dat ze een Boxster hebben gaan uitleggen waarom ze geen 911 hebben gekocht?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Richboy het volgende:
Amateurs hier

wel de perfecte weg om te testen zo te zienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
ouwe foto Mijn fiat panda diesel toen ik die net had , ik heb later eenmaal losgereden nog over de tegen de 200 gereden zelfs ! (wel iets heuveltje af)

Zien er ook zo gruwellijk mooi uitquote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef yup het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel maar, met turbo lopen die dingen zo de teller uit.
Zowiezo is een Hayabusa echt een bizar apparaat, laat echt dik vermogende auto\'s achter en de meeste snelle Ferrari\'s, Aston\'s en Lambo\'s horen daar dus echt niet bij (lees = zijn kannone voer voor de Busa :-) )
Een turbo is gewoon helemaal debiel voor woorden op zo een Busa...

quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zal ik maar snel naar de garage gaan. Want een porsche boxster haalt max 260.

Ook al is ie niet rap die 2.0hdi zonder tussenkoeler, het kan harderquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef the_jestert het volgende:
[afbeelding]
Peugot 206 2.0 HDi met 4 man

koste dat geintje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef Roadster het volgende:
[..]
Ook al is ie niet rap die 2.0hdi zonder tussenkoeler, het kan harder
[afbeelding]
Klein detail... toen ik de foto knipte (nokia) werd ik ook direct van achter geknipt door de klpd, normaal had ik ze wel gezien maar nu had ik de aandacht bij de foto![]()

Ik zeg 1 ding:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat is er toch met dat kloon gezeur? In die Porsche slowchat (?) riepen jullie dat ook al?!

quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:29 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik zeg 1 ding:
FFFFFFFFFF___OOOOOO____TTTTTTTTTTT____OOOOOO
FFFFFFFFFF__OOOOOOOO___TTTTTTTTTT___OOOOOOOO
FFFF________OO______OO_____TTTT______OO______OO
FFFFFFF_____OO______OO_____TTTT______OO______OO
FFFFFFF_____OO______OO_____TTTT______OO______OO
FFFF________OO______OO_____TTTT______OO______OO
FFFF________OOOOOOOO_____ TTTT_______OOOOOOOO
FFFF_________OOOOOO_______TTTT________OOOOOO
Jezus kerel...weer enkele kostbare minuten van m'n zaterdagochtend verloren. En waarvoor?![]()
Maar wel een creatieve uitspatting vind ik zelf!!!

Kweenie, ging al niet lekker bij die werkgever dus heb een paar vakantiedagen laten schieten om binnen 1 maand (ipv 2) weg te gaan.... auto stond niet op mijn naar bij de leasemijquote:

Wat is er niet duidelijk aan '270 op de teller'??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zal ik maar snel naar de garage gaan. Want een porsche boxster haalt max 260.

en in Duitsland doet je camera het niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk aan '270 op de teller'??
Lezen is schijnbaar vrij moeilijk?
Ik heb dus geen foto van de 270 op de teller, ik hou nogal van m'n papiertje, dus in Nederland doe ik het niet.
Hier wel een foto van m'n schatje
[afbeelding]

So, jij bent goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:03 schreef tomvandijk het volgende:
Audi Allroad 2.5TDI chiptuned 250PK
[afbeelding]

Neuh, dit is eigenlijk een photoshop (reed 140 op de foto), maar heb de 160+ écht aangetikt op de Nordschleife. Met ooggetuigequote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef 1299 het volgende:
[..]
Haha tofHoe kreeg je dat voor elkaar dan? Met een sleepkabel achter een snelle bolide??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |