Ik ben van bestemming veranderd.. ik wilde eerst naar china(beijing)-hongkong-macau, maar het lukt me niet om onder de 1100 euro te blijven vwb vliegticktets en dat vind ik toch echt te gek! en alleen hongkong kost me al bijna 800 euro retour op de data dat ik wil!!!
Ik ga nu naar Indonesië hoogst waarschijnlijk. Ik heb dus aleen optie genomen op een vliegticket+hotel op Bali(!) die zo goedkoop is dat een los vliegticket net zo duur is. Van dat hotel zal ik misschien maar een paar dagen gebruik maken, daarna ga ik toch rondtrekken, maar voor de eerste paar nachten heb ik een gratis hotel dan. Totaal kost het maar 679 euro, komt nog wel visumkosten bij en nog wat toeslagen, maar in totaal denk ik dat dit een betere keuze is, ook omdat ik toch al graag naar Indonesië wilde een keer. Ik ga dan van 23 april t/m 10 mei..
ik zit alleen met die bagger visum eisen van Indonesië.. ten eerste ben je als Nederlander zowiezo al de pisang ivm andere europese landen, want wij zijn het enige europese land dat een visum nodig heeft voor Indonesië (uit wraak voor ons koloniaal verleden
![]()
)en dan moet je paspoort ook nog eens 6 maand geldig zijn bij vertrek.. nu wil het feit dat mn paspoort verloopt op 10 november dit jaar.. en mn vertrek is gepland op 10 mei, dus dat is precies 6 maand, maar ik weet niet of het verstandig is om het zo krap te laten komen...
[ Bericht 15% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 21-01-2005 16:43:31 ]