abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24479095
Euuuh, als je de gevende partij bent dan hé, niet de ontvangende :')

Zojuist neukte ik Xen in haar reet waarna haar kut ook uiteraard nog even aan de beurt kwam.
Na het traditionele sigaretje na afloop haastte ze zich naar de toilet om snel alle overblijfselen van de sexsessie even op te ruimen om een eventuele blaasontsteking te voorkomen.

Hetgeen me deed nadenken over de risico's die de man in kwestie loopt; immers, van vrouwen is de kans op een blaasontsteking wel bekend, maar is zoiets bij de man dan ook niet mogelijk.

Een pisbuisontsteking, eikelrot, whatever, iets in die geest, want de bacteriën die bij haar de ontsteking veroorzaken, zitten natuurlijk ook gewoon op mijn lul. .

Naja, haar briljante verklaring voor het feit dat ik weinig tot geen risico liep, was dat stront in een kut nu eenmaal makkelijker toegang heeft tot de urinebuis, hetgeen bij de pisbuis dus waarschijnlijk lastiger zou gaan.

Maar, beredeneerde ik, volgens die theorie zouden vrouwen dan ook vatbaarder moeten zijn voor bijvoorbeeld aids, aangezien dat "virus" in een kut ook beter de gelegenheid krijgt dan op een lul .

Eigenlijk lijken beide theorien me de reinste bullshit, maar er kan vast wel iemand een toelichting geven; brand los zou ik zeggen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_24479106
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:32:12 (Onzin) ]
  zondag 9 januari 2005 @ 03:27:38 #3
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24479115
edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:32:41 (Onzin) ]
  zondag 9 januari 2005 @ 03:28:02 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_24479121
edit

[ Bericht 100% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:33:04 (Onzin) ]
pi_24479128
edit

[ Bericht 94% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:33:19 (Onzin) ]
  zondag 9 januari 2005 @ 03:31:16 #6
35662 Heintje
Gears of War.
pi_24479161
wat ik laatst op school geleerd heb (HBO informatica) kunnen mannen ook een blaasontsteking krijgen van sex. Hoeft volgens mij niet eens anaal te zijn.
Maar voor de rest weet ik het ook niet.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_24479174
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:31 schreef Heintje het volgende:
wat ik laatst op school geleerd heb (HBO informatica) kunnen mannen ook een blaasontsteking krijgen van sex. Hoeft volgens mij niet eens anaal te zijn.
Maar voor de rest weet ik het ook niet.
misschien als je een schurftkut neukt? ik zal er geen plaatje van posten, je kan je er wel wat bij voorstellen
Extremistisch gematigd.
  zondag 9 januari 2005 @ 03:33:17 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_24479183
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:33:43 (Onzin) ]
pi_24479207
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:28 schreef Billengezicht het volgende:
Wow jij bent stoer jij doet anale sex,
mag ik je aanraken?
Zijn er dan mannen die níet aan anale sex doen? .
  zondag 9 januari 2005 @ 04:07:46 #10
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24479433
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Doen mannen aan sex dan? Ik dacht dat alleen lekkere wijven zich lieten neuken
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_24480105
edit

[ Bericht 46% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:34:12 (Onzin) ]
pi_24480113
edit

[ Bericht 95% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:34:20 (Onzin) ]
pi_24480844
Vrouwen zijn ook vatbaarder voor HIV. Bij mannen is de kans om HIV te krijgen wanneer ze neuken met een seropositieve vrouw ongeveer 1 op 300 tot 1000. Bij vrouwen is dat ongeveer 1 op 100. Logisch ook, want de vagina heeft een veel groter slijmvlies en in sperma zitten gemiddeld hogere concentraties virusdeeltjes dan in vaginaal vocht.

Overigens lopen bij anale sex beide partners een groter risico op HIV, maar de ontvangende een iets groter risico.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 9 januari 2005 @ 11:19:01 #14
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_24480922
Bij anale sex komt de uitwerpsel op geen enkele wijze in de buurt van je pik. Je neukt haar immers niet in haar darm, toch?

Uiteraard is het raadzaam voor beiden partijen om na sex altijd de boel even schoon te maken met daarvoor bestemde reinigingsmiddelen, maar ik denk dat je het fenomeen anale sex niet helemaal begrijpt als je denkt dat je stront aan je lul hebt of in haar kut stopt.

Ik ben overigens wel blij voor je dat je deze ervaring dan eindelijk hebt gehad...Het kan heel opwindend zijn inderdaad
pi_24481190
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:34:51 (Onzin) ]
Power perceived is power achieved.
pi_24482248
quote:
Op zondag 9 januari 2005 11:19 schreef SHE het volgende:
Bij anale sex komt de uitwerpsel op geen enkele wijze in de buurt van je pik. Je neukt haar immers niet in haar darm, toch?

Uiteraard is het raadzaam voor beiden partijen om na sex altijd de boel even schoon te maken met daarvoor bestemde reinigingsmiddelen, maar ik denk dat je het fenomeen anale sex niet helemaal begrijpt als je denkt dat je stront aan je lul hebt of in haar kut stopt.

Ik ben overigens wel blij voor je dat je deze ervaring dan eindelijk hebt gehad...Het kan heel opwindend zijn inderdaad
Heeelllooooooo? Ooit van "endeldarm" gehoord? En dan nog die opmerking "ik denk dat je het fenomeen anale sex niet helemaal begrijpt als je denkt dat je stront aan je lul hebt of in haar kut stopt.".... jammer dat dit geen 2004 meer is, anders had je de award "meest blonde opmerking van het jaar" meteen gewonnen. Nu moeten we wachten tot 1 jan 2006
  zondag 9 januari 2005 @ 12:52:09 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_24482336
Jezus christus...........ik wil echt niet weten hoe het er bij jullie aan toegaat, maar diegenen die hier te maken hebben met stront aan de stok hebben OF een lul van 25 cm OF een dame getroffen die eerst beter wat andere dingen had kunnen doen voor de neukpartij.

Ik wens julie dan ook alle speelplezier, ik kom niet meer bij in elk geval...vooral de laatste reactie verdient een pluimpje.
pi_24482364
De kans voor een man om een blaasontsteking te krijgen (ook na de seks) is überhaupt al klein door de veel langere plasbuis. Beredeneert zou de kans na anale seks wat groter zijn (het is nogal een plek vol bacteriën), maar ik zou me er niet druk over maken. Je zou het risico kunnen verkleinen door na de seks te gaan plassen.

Enne, het risico voor je vriendin kan je heel erg verkleinen door eerst vaginaal en daarna pas anaal te neuken. Liever niet na de anale pompbeweging de vagina nog beroeren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24482463
quote:

[..]

Na mijn bruine-lul-ervaring heb ik besloten geen excursies meer te maken naar andere bestemmingen dan de gebruikelijke ingang bij de dames.
  zondag 9 januari 2005 @ 13:19:45 #20
18772 pos
@@sweet@@
pi_24482807
quote:
(...)Je neukt haar immers niet in haar darm, toch?

(...)
Ja natuurlijk wel!
quote:
(...)
Bij anale seks worden de anus (poepgaatje) en het rectum (laatste deel van de dikke darm dat juist boven de anus ligt) betrokken in het sexuele spel.(...)
quote:
Bij anale sex komt de uitwerpsel op geen enkele wijze in de buurt van je pik. (...)
Dit kan wel gebeuren.
quote:
Als je geen drang tot poepen voelt zal je rectum geen poep bevatten. Daarmee is niet gezegd dat alles helmaal brandschoon blijft. Als jij / jullie daar bang voor bent /zijn, moet je eerst afvragen of je er dan wel aan toe bent aan anale seks. Anale seks is niet vies, maar je moet ook niet vies van elkaar zijn. Anale seks is intiem, iets wat je samen moet willen. Respect voor elkaar is belangrijk en als jij tijdens de voorbereiding (het vrijen) voor de zekerheid nog even naar de wc wilt, moet dan zeker kunnen.

Blijf je toch angstig voor een beetje poep, maar wil je wel anale seks, dan kan het rectum worden schoongemaakt met een klysma of anale douche. Was de anus uitsluitend met (lauw) water en gebruik geen zeep of speciale anale zeep.
Bron!
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 9 januari 2005 @ 13:29:40 #21
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24482952
Opruimslotje.
  zondag 9 januari 2005 @ 13:37:39 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24483078
Ergste rotzooi opgeruimd, TT aangepast en weer open.

De OP is misschien een beetje twijfelachtig, maar dat neemt niet weg dat er serieuze vragen worden gesteld in een serieus forum. Als het niveau te hoog gegrepen is voor je, sla deze topic dan over en reageer elders.
pi_24483323
Ik heb het even nagezocht voor je, kasta, maar mannen krijgen eigenlijk vooral blaasontsteking door bacteriën die uit de blaas komen. Dus niet door bacteriën die van buiten komen, daarvoor zijn er gewoon teveel barrieres. De voornaamste oorzaak voor blaasontsteking bij mannen is dan ook een vergrote prostaat (meestal bij 50+-ers). Bij de risicofactoren bij jonge mannen hoort wel degelijk anale seks en seks met een vrouw die al een infectie heeft. Ik kan momenteel geen getallen vinden hoeveel het risico is toegenomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24483398
Wel grappig dat ik wetenschappelijk onderzoek vind waarbij evenveel heteroseksuele als homoseksuele mannen werden onderzocht en er geen verschil werd gevonden wbt urineweginfecties. Hebben ze er wel aan gedacht dat die heteroseksuele mannen misschien ook gewoon anale seks kunnen hebben?

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 09-01-2005 14:12:13 ]
  zondag 9 januari 2005 @ 14:13:39 #25
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24483616
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het even nagezocht voor je, kasta, maar mannen krijgen eigenlijk vooral blaasontsteking door bacteriën die uit de blaas komen. Dus niet door bacteriën die van buiten komen, daarvoor zijn er gewoon teveel barrieres. De voornaamste oorzaak voor blaasontsteking bij mannen is dan ook een vergrote prostaat (meestal bij 50+-ers). Bij de risicofactoren bij jonge mannen hoort wel degelijk anale seks en seks met een vrouw die al een infectie heeft. Ik kan momenteel geen getallen vinden hoeveel het risico is toegenomen.
Ik heb wel eens een blaasontsteking gehad na een dagje MDMA, kan ook nog hoor
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_24487392
quote:

Naja, het begrip anale sex was niet geheel nieuw voor me, maar deze discussie dus wel.
Voornamelijk aangezien ik normaliter na de sex direct in slaap val en het hele schoonmaakgebeuren dus niet eens bewust meekrijg

Anyway, over de stront op m'n lul; ik neem aan dat je doelt op anale sex na het gebruik van een klysma, want, hoewel ik inderdaad niet in haar darmen zit te porren, zullen er zonder klysma-gebruik toch echt nog wel strontresten zitten op de wegen die ik met mijn pik bewandel.
pi_24487480
quote:
Op zondag 9 januari 2005 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Enne, het risico voor je vriendin kan je heel erg verkleinen door eerst vaginaal en daarna pas anaal te neuken. Liever niet na de anale pompbeweging de vagina nog beroeren.
Als ik sex heb, wil ik ondertussen geen rekening houden met eventuele nare gevolgen, maar wil ik hem er gewoon inhangen waar ik zin in heb.
Ik wissel zelfs beide gaten met enige regelmaat af .

Het zal vast meer risico oplopen, maar als ik sex heb volg ik mijn rauwe, dierlijke instincten en ga ik niet constant denken "Oeh, dat kan ik beter niet doen, straks krijg ik een schimmelinfectie, daar kan ik hem beter niet insteken, want dan loop ik het risico een druiper te krijgen en dit standje is gevaarlijk vanwege de grotere kans op een blaasontsteking."

Neuken met een biologieboek ernaast is gewoon niet mijn ding .

[ Bericht 1% gewijzigd door kastanova op 09-01-2005 18:12:58 ]
  zondag 9 januari 2005 @ 18:04:54 #28
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24487495
Je ZOU natuurlijk even een extra strong rubber om kunnen doen, ideaal, en het is toch zodanig strak dat het er niet minder lekker op wordt ofzo. Scheelt je een hoop gekloot, kun je daarna ook gewoon zonder gezeik nog even vaginaal erin tjoppen.
pi_24487648
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:26 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, als je de gevende partij bent dan hé, niet de ontvangende

Zojuist neukte ik Xen in haar reet waarna haar kut ook uiteraard nog even aan de beurt kwam.
Na het traditionele sigaretje na afloop haastte ze zich naar de toilet om snel alle overblijfselen van de sexsessie even op te ruimen om een eventuele blaasontsteking te voorkomen.

Hetgeen me deed nadenken over de risico's die de man in kwestie loopt; immers, van vrouwen is de kans op een blaasontsteking wel bekend, maar is zoiets bij de man dan ook niet mogelijk.

Een pisbuisontsteking, eikelrot, whatever, iets in die geest, want de bacteriën die bij haar de ontsteking veroorzaken, zitten natuurlijk ook gewoon op mijn lul. .

Naja, haar briljante verklaring voor het feit dat ik weinig tot geen risico liep, was dat stront in een kut nu eenmaal makkelijker toegang heeft tot de urinebuis, hetgeen bij de pisbuis dus waarschijnlijk lastiger zou gaan.

Maar, beredeneerde ik, volgens die theorie zouden vrouwen dan ook vatbaarder moeten zijn voor bijvoorbeeld aids, aangezien dat "virus" in een kut ook beter de gelegenheid krijgt dan op een lul .

Eigenlijk lijken beide theorien me de reinste bullshit, maar er kan vast wel iemand een toelichting geven; brand los zou ik zeggen.
Ja, een vrouw heeft zowel meer kans op Aids als op blaasontsteking. Mannen kunnen tevens een blaasontsteking oplopen van anale sex of andere niet zo hygiënische dingen, maar dit is uitzonderlijk en vaak het gevolg van de één of andere afwijking aan het apparaat waardoor die iemand vatbaarder is hiervoor.
Gewoon even douchen dus. Tevens onthouden dat ná anale sex vaginale of wat dan ook niet fris meer is ivm de aanwezigheid van met name schimmelsporen waar de vrouw het schompus van kan krijgen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24487654
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:04 schreef Kamphuys het volgende:
Je ZOU natuurlijk even een extra strong rubber om kunnen doen, ideaal, en het is toch zodanig strak dat het er niet minder lekker op wordt ofzo. Scheelt je een hoop gekloot, kun je daarna ook gewoon zonder gezeik nog even vaginaal erin tjoppen.
Dat kan nu ook wel

Nee, klinkt weer heel naief, dom, onverantwoorlijk en stoer, maar ik heb gewoon een grafhekel aan condooms .
pi_24487762
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:04 schreef kastanova het volgende:
Als ik sex heb, wil ik ondertussen geen rekening houden met eventuele nare gevolgen, maar wil ik hem er gewoon inhangen waar ik zin in heb.
Ja, dat is het excuus voor al de tweeëneenhalf miljard mannen. Met name in Afrika hebben de heren masaal geen zin in nadenken in geval van erectie.
quote:
En begint het al te dagen bij je partner(s) waar al die schimmelinfecties toch steeds vandaan komen?
quote:
Het zal vast meer risico oplopen, maar als ik sex heb volg ik mijn rauwe, dierlijke instincten en ga ik niet constant denken "Oeh, dat kan ik beter niet doen, straks krijg ik een schimmelinfectie, daar kan ik hem beter niet insteken, want dan loop ik het risico een druiper te krijgen en dit standje is gevaarlijk vanwege de grotere kans op een blaasontsteking."

Neuken met een biologieboek ernaast is gewoon niet mijn ding .
Neuken met een druiper/blaasontsteking/wegrottende eikel wel?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24488017
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:20 schreef Mwanatabu het volgende:
En begint het al te dagen bij je partner(s) waar al die schimmelinfecties toch steeds vandaan komen?
Nooit last van gehad, het plaatselijke imuunsysteem van mijn penis is kennelijk ongeëvenaard .
quote:
Neuken met een druiper/blaasontsteking/wegrottende eikel wel?
Een aantal jaren geleden neukte ik nog alles met 2 benen en zelfs toen heb ik nooit iets gehad.
Na m'n laatste keer bloedprikken heb ik nog maar met 4 verschillende partners sex gehad en ik heb nog steeds een shiny, happy penis, dus waarschijnlijk heb ik gewoon een geil engeltje op m'n schouder .
  zondag 9 januari 2005 @ 18:37:15 #33
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24488083
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat kan nu ook wel

Nee, klinkt weer heel naief, dom, onverantwoorlijk en stoer, maar ik heb gewoon een grafhekel aan condooms .
Jij hebt liever stront aan je lus, nou ja, ieder z'n meug zullen we maar zeggen he
pi_24488223
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
Jij hebt liever stront aan je lus, nou ja, ieder z'n meug zullen we maar zeggen he
Kom op Kamphuys, van een beetje stront is nog nooit iemand dood gegaan .

Of ben je zo'n figuur dat z'n eigen zaad ook maar goor vindt?
pi_24488431
Waarschijnlijk moet je het zo zien:
Het maakt niet uit of je een kogel of een atoombom tegen je harses krijgt, van beide ga je dood.
pi_24488544
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:04 schreef kastanova het volgende:

Neuken met een biologieboek is gewoon niet mijn ding .

Nou, lekker veelzijdig uitgangspunt! Blijven die rauwe dierlijke instincten beperkt tot wat jij leuk vindt of is het nog tweerichtingverkeer ook?

Heb van horen zeggen dat het bij de actieve partij soms kan gaan irriteren aan de buitenkant en dat er lichte uitslag kan ontstaan. FF wassen met wat antibaciteriele zeep naderhand (af en toe kan geen kwaad) zou dat moeten verhelpen. Openingen afwisselen is voor de ontvangende partij trouwens wel ongezond.
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 9 januari 2005 @ 19:05:18 #37
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_24488648
kan xennia nog normaal lopen?
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_24488720
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:59 schreef Manono het volgende:

Nou, lekker veelzijdig uitgangspunt! Blijven die rauwe dierlijke instincten beperkt tot wat jij leuk vindt of is het nog tweerichtingverkeer ook?
Ze geilt er wel op om gedomineert te worden, dus ze was uitermate tevreden hoor...
Ze kon trouwens niet eens zien wat ik deed ( ) dus van tweerichtingsverkeer was bij voorbaat al geen sprake.
quote:
Heb van horen zeggen dat het bij de actieve partij soms kan gaan irriteren aan de buitenkant en dat er lichte uitslag kan ontstaan. FF wassen met wat antibaciteriele zeep naderhand (af en toe kan geen kwaad) zou dat moeten verhelpen. Openingen afwisselen is voor de ontvangende partij trouwens wel ongezond.

Heb voor de zekerheid nog even gechecked op eventuele uitslag en qua pijntjes heeft ze ook nergens last van, de vorige keren ook niet, dus óf het risico valt mee, óf we zijn beiden gewoon uitermate schoon .
pi_24488760
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:05 schreef SwOoSh het volgende:
kan xennia nog normaal lopen?
Direct erna niet echt, maar dat had andere oorzaken.
Nu heeft ze alleen nog maar een beetje last bij het zitten.
pi_24488859
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:34 schreef kastanova het volgende:
Nooit last van gehad, het plaatselijke imuunsysteem van mijn penis is kennelijk ongeëvenaard .
Heel fijn, maar dat van hun vagina's ook?
quote:
Een aantal jaren geleden neukte ik nog alles met 2 benen en zelfs toen heb ik nooit iets gehad.
Na m'n laatste keer bloedprikken heb ik nog maar met 4 verschillende partners sex gehad en ik heb nog steeds een shiny, happy penis, dus waarschijnlijk heb ik gewoon een geil engeltje op m'n schouder .
Of een heel gemeen engeltje dat gewoon houdt van een leuk schouwspel en de wetenschap dat aids een heeel lange incubatieperiode kent bij gezonde jonge dekhengsten als jij.
pi_24488881
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:08 schreef kastanova het volgende:
Ze geilt er wel op om gedomineert te worden, dus ze was uitermate tevreden hoor...
Ze kon trouwens niet eens zien wat ik deed ( ) dus van tweerichtingsverkeer was bij voorbaat al geen sprake.
Ik bedoelde of zij dat uitgangspunt ook ter harte mag nemen droppie, hetzij in de ontvangende, hetzij in de gevende sfeer.
quote:
Heb voor de zekerheid nog even gechecked op eventuele uitslag en qua pijntjes heeft ze ook nergens last van, de vorige keren ook niet, dus óf het risico valt mee, óf we zijn beiden gewoon uitermate schoon .
Oooo, dus éigenlijk wilde je alleen even laten weten dat je het nu anaal mag doen
  zondag 9 januari 2005 @ 19:26:26 #42
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24489057
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kom op Kamphuys, van een beetje stront is nog nooit iemand dood gegaan .

Of ben je zo'n figuur dat z'n eigen zaad ook maar goor vindt?
Niet echt nee

Het gaat me er meer om het gemak, je kunt daarna nog zonder zorgen vaginaal neuken of gepijpt worden zonder dat de dame in kwestie waarschijnlijk een erg vies gezicht trekt. (Of ze moet dat weer lekker vinden maar die ben IK nog niet tegen gekomen).

En ja ik ben vies van m'n eigen of andermans schijt, mag dat nog wel anno 2005 of is zelfs dat preuts? Geloof me maar dat ik seksueel progressiever ben dan 95% van de mensen hoor.
pi_24489507
Hm, Kasta moest zeker ineens z'n kamer opruimen
pi_24490984
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:49 schreef Manono het volgende:
Hm, Kasta moest zeker ineens z'n kamer opruimen
Nee, kasta is onderweg naar huis en wat doet dit topic in vredesnaam in Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing?
  zondag 9 januari 2005 @ 21:20:56 #45
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24491063
Het wetenschappelijke deel is inderdaad wel een beetje uitgewerkt...

WFL >>> GC
pi_24492155
Mijn vriendin had laatst een ooronsteking na de sex.. ik wist niet dat dat ook kon.
  zondag 9 januari 2005 @ 22:32:04 #47
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_24492397
quote:
Op zondag 9 januari 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:

WFL >>> GC
Niet in het Seksualiteitsforum?
pi_24492760
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:17 schreef Manono het volgende:
Ik bedoelde of zij dat uitgangspunt ook ter harte mag nemen droppie, hetzij in de ontvangende, hetzij in de gevende sfeer.
Noem je me nu een verkrachter?
quote:
Oooo, dus éigenlijk wilde je alleen even laten weten dat je het nu anaal mag doen
Als het me daar om ging, had ik ook wel direct de foto's geplaatst .
pi_24492868
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:26 schreef Kamphuys het volgende:
Niet echt nee

Het gaat me er meer om het gemak, je kunt daarna nog zonder zorgen vaginaal neuken of gepijpt worden zonder dat de dame in kwestie waarschijnlijk een erg vies gezicht trekt. (Of ze moet dat weer lekker vinden maar die ben IK nog niet tegen gekomen).
Tja, zoals ik al zei, van een beetje stront aan de lul is nog nooit iemand doodgegaan, dus van een beetje stront dat meegesleept wordt naar andere lichaamsholtes ook niet.
Daar houd je nu eenmaal rekening mee als je anaal penetreert zonder eerst uitgebreid geklysmaat te hebben.
quote:
En ja ik ben vies van m'n eigen of andermans schijt, mag dat nog wel anno 2005 of is zelfs dat preuts? Geloof me maar dat ik seksueel progressiever ben dan 95% van de mensen hoor.
Ik zeg ook niet dat je op een bord moet schijten om het vervolgens op te gaan eten, maar als je je vinger bij iemand in haar kont steekt tijdens de seks, dan ga je toch ook niet direct een doekje pakken om je vingers af te vegen?
  zondag 9 januari 2005 @ 23:00:18 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_24493059
quote:
Op zondag 9 januari 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:

WFL >>> GC
En een volley naar SEX

GC >> SEX
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_24493239
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
En een volley naar SEX

GC >> SEX
Vage shit, daar had ik hem ook gepost .
pi_24493263
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:47 schreef kastanova het volgende:
Noem je me nu een verkrachter?
Met toestemming?
quote:
Als het me daar om ging, had ik ook wel direct de foto's geplaatst .
Kee, dus je opent een topic omdat je wilt weten wat je eventueel zou kunnen oplopen, iemand geeft antwoord waarop jij zegt dat je ws niks op hebt gelopen omdat je schoon bent.
pi_24493404
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:11 schreef Manono het volgende:
Met jouw toestemming?
Dat past niet echt bij zo'n dominantie-spelletje hé .
quote:
Kee, dus je opent een topic omdat je wilt weten wat je eventueel zou kunnen oplopen, iemand geeft antwoord waarop jij zegt dat je ws niks op hebt gelopen omdat je schoon bent.
Naja, ik geloofde niet in xen's theorie juist omdat ik nog nooit iets opgelopen heb.
Denk sowieso nog steeds dat het niet zo'n vaart zal lopen qua blaasontstekingen e.d. maar daar heeft nog steeds niemand een echt bevredigend antwoord op kunnen geven.
  zondag 9 januari 2005 @ 23:26:06 #54
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24493572
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:52 schreef kastanova het volgende:

Ik zeg ook niet dat je op een bord moet schijten om het vervolgens op te gaan eten, maar als je je vinger bij iemand in haar kont steekt tijdens de seks, dan ga je toch ook niet direct een doekje pakken om je vingers af te vegen?
Nou dat ligt wel klaar, voor het geval ik daarna weer andere lichaamsdelen ga beroeren.
  zondag 9 januari 2005 @ 23:26:58 #55
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24493594
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:26 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Nou dat ligt wel klaar, voor het geval ik daarna weer andere lichaamsdelen ga beroeren. Bovendien ben ik een diehard nagelbijter dus rubber handschoentjes zijn sowieso wel prettig voor de dame ivm haakjes enzo.
pi_24493696
quote:

[..]

Nou dat ligt wel klaar, voor het geval ik daarna weer andere lichaamsdelen ga beroeren.
Nou ja, dan zou ik het anale gebeuren eerder geheel overslaan...
Met een doekje liggen/moeten klooien zou voor mij een te grote turn off zijn .
pi_24493781
quote:
Als het zo moet zou ik het maar gewoon beperken tot recht toe recht aan.
  zondag 9 januari 2005 @ 23:45:47 #58
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24493954
Ach kom wat een gezeik. Ik heb een zooi van die meuk sowieso naast mn bed liggen, dus van echt 'klaarleggen' of 'voorbereiden' is al niet echt sprake. Het is gewoon veel makkelijker, je kunt juist meteen weer verdergaan, handschoentjes afdoen, bed uit pleuren klaar. Of gaan jullie met die vinger nog even lekker je vriendin in haar doos danwel mond roeren, geloof je het zelf?
pi_24494802
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Kamphuys het volgende:
Ach kom wat een gezeik. Ik heb een zooi van die meuk sowieso naast mn bed liggen, dus van echt 'klaarleggen' of 'voorbereiden' is al niet echt sprake. Het is gewoon veel makkelijker, je kunt juist meteen weer verdergaan, handschoentjes afdoen, bed uit pleuren klaar. Of gaan jullie met die vinger nog even lekker je vriendin in haar doos danwel mond roeren, geloof je het zelf?
pi_24494813
he kastanova...als je nou eens voortaan je vragen normaal stelt. Ik zit het te lezen en ik heb het idee dat je een beetje grof bent over seks met je vriendin...een beetje neanderthaler gedrag imo, maar ja dat moet je ook zelf weten.

Van anaal naar vaginaal gaan direct is niet echt een aanrader lijkt mij.
pi_24494876
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Kamphuys het volgende:
Sjezus man, ik ben toch geen gynaecoloog .

Nee, bij mij in bed is het vrijheid blijheid met grenzen; ik ga echt geen vrouwen vol in de bek schijten, maar ik ga haar lichaam ook niet behandelen als 1 of andere broedplek van potentiële ziektekiemen.

Ik zie het al voor me, voor de zekerheid 2 condooms over elkaar omdoen, grote handschoenen tot over m'n elleboog en voor de zekerheid een stok om bepaalde lichaamsdelen eerst voorzichtig af te tasten voordat ik ze met de ontblote hand aanraak .
"Oh, even wachten, ik trek even mijn handschoentjes aan voordat ik een vinger in je kontje laat glijden"
Een soort van sexuele smetvrees die bij mij m'n penis tot een speldenknop zou laten verschrompelen en ik kan me ook niet voorstellen dat een vrouw nog op haar sexuele piek blijft hangen bij dergelijke pauzes vanwege haar, in jouw ogen, smerige lichaamsopeningen .

Gewoon doen wat je wilt zonder met allerlei bijzaken rekening te houden en zonder vies te zijn van elkaar...
Wassen en eventueel "schoonmaken" kan later ook nog wel, het is niet alsof er overal plakkaten stront liggen ofzo .
  maandag 10 januari 2005 @ 00:31:52 #62
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24494994
Het is bij mij dus zo ongeveer het tegenovergestelde van zoals jij het nu voorstelt maar goed. Jij speelt graag met stront, prima. Leven en laten leven zeg ik altijd maar.
  maandag 10 januari 2005 @ 00:32:43 #63
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24495014
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:21 schreef Manono het volgende:

[..]

Dat is nou al je 2e zinnige post, gaat lekker zo
pi_24495029
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:22 schreef cleany het volgende:
he kastanova...als je nou eens voortaan je vragen normaal stelt. Ik zit het te lezen en ik heb het idee dat je een beetje grof bent over seks met je vriendin...een beetje neanderthaler gedrag imo, maar ja dat moet je ook zelf weten.
(Onder andere) In bed ben ik ook een neanderthaler; ik sleep m'n vrouwen het bed in en laat vervolgens mijn dierlijke instincten op ze los.
En aangezien de meeste vrouwen dat rauwe, dierlijke juist wel kunnen waarderen, anders was ik immers niet zo vaak welkom geweest bij m'n exen ( ), zie ik niet in waarom ik me anders voor zou moeten doen voor mensen die zich niet over een eventuele toonzetting kunnen heenzetten .
pi_24495054
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:31 schreef Kamphuys het volgende:
Het is bij mij dus zo ongeveer het tegenovergestelde van zoals jij het nu voorstelt maar goed. Jij speelt graag met stront, prima. Leven en laten leven zeg ik altijd maar.
Ben je er niet huiverig voor om een fataal griepje te vatten tijdens het ongeveer beoefenen van het 'tegenovergestelde' ?
  maandag 10 januari 2005 @ 00:37:58 #66
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24495101
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:34 schreef Golf het volgende:

[..]

Ben je er niet huiverig voor om een fataal griepje te vatten tijdens het ongeveer beoefenen van het 'tegenovergestelde' ?
Sinds mijn 14e rook ik als een ketter en drink ik als een tempelier. Nooit meer een griepje gehad sindsdien

Ik vind het wel typisch dat een enorme rim- en snowball fan nu wordt afgeschilderd als een hygiene-freak, maar goed, zal wel aan mij liggen
pi_24495160
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:31 schreef Kamphuys het volgende:
Dat jij anale sex al direct associeert zegt op zich al vrij veel over die bovenmaatse progressiviteit die jij eerder in dit topic pretendeerde te bezitten .

Anale sex staat niet gelijk aan stront aan de snikkel, gisteren kon ik zelfs na een uitgebreide inspectie geen restjes of geurtjes vinden, dus zo eng en vies als jij het voorspiegelt is het toch echt niet hoor knul .

Maar als je je bij elk standje, lichaamsholte en beweging al af gaat vragen welke eventuele risico's er aan kleven en welke voorzorgsmaatregel je zult gaan nemen, dan zal de gehele sekssessie misschien meer tijd in beslag nemen, maar kan ik me niet voorstellen dat er voor je bedpartner veel plezier aan te beleven is

Tja, ga je dan gewoon aftrekken en spuit je zaad in een steriel plastic zakje, hoef je ook geen rekening te houden met eventuele vieze en risicovolle lichaamssappen/ziektekiemen/bijproducten van een partner .
  maandag 10 januari 2005 @ 00:42:56 #68
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24495187
KIP !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 10 januari 2005 @ 00:44:07 #69
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24495209
Zie vorige post.

Ben ook niet vies van een beetje plasseks op z'n tijd, tevreden?

Ik heb gewoon niet graag stront tussen m'n nagels/aan m'n lus. En idd, de ene keer is de andere niet, maar zo af en toe komt er toch wel wat mee. Het boeit mij niet eens zoveel, alleen ik kan me voorstellen dat dat voor de dame in kwestie wat prettiger is bij eventuele volgende handelingen. En mijn dierlijke instincten kunnen tussendoor prima 2 seconden wachten hoor, maakt de totale ervaring er niet minder boeiend op.
  maandag 10 januari 2005 @ 00:45:04 #70
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24495224
Ohhh Pardon

Het is net als met kip.....
Op een plank waar je rauwe kip op hebt gesneden moet je ook geen ander vlees leggen met het oog op besmetting.
Dus nooit ongewassen van anaal naar vaginaal gaan

KIP ... het meest veelzijdige stukje vleesch
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24495227
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Sjezus man, ik ben toch geen gynaecoloog .

Nee, bij mij in bed is het vrijheid blijheid met grenzen; ik ga echt geen vrouwen vol in de bek schijten, maar ik ga haar lichaam ook niet behandelen als 1 of andere broedplek van potentiële ziektekiemen.

Ik zie het al voor me, voor de zekerheid 2 condooms over elkaar omdoen, grote handschoenen tot over m'n elleboog en voor de zekerheid een stok om bepaalde lichaamsdelen eerst voorzichtig af te tasten voordat ik ze met de ontblote hand aanraak .
"Oh, even wachten, ik trek even mijn handschoentjes aan voordat ik een vinger in je kontje laat glijden"
Een soort van sexuele smetvrees die bij mij m'n penis tot een speldenknop zou laten verschrompelen en ik kan me ook niet voorstellen dat een vrouw nog op haar sexuele piek blijft hangen bij dergelijke pauzes vanwege haar, in jouw ogen, smerige lichaamsopeningen .

Gewoon doen wat je wilt zonder met allerlei bijzaken rekening te houden en zonder vies te zijn van elkaar...
Wassen en eventueel "schoonmaken" kan later ook nog wel, het is niet alsof er overal plakkaten stront liggen ofzo .
  maandag 10 januari 2005 @ 00:48:33 #72
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24495273
Godver je hebt de smaak wel te pakken vanavond!! Alweer zo'n zinnige toevoeging!!!

Ipv gewoon ff antwoord te geven op de vraag die ik al eerder stelde:
quote:
Of gaan jullie met die vinger nog even lekker je vriendin in haar doos danwel mond roeren?
pi_24495368
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:48 schreef Kamphuys het volgende:
Godver je hebt de smaak wel te pakken vanavond!! Alweer zo'n zinnige toevoeging!!!

o, je had het tegen mij? volgens mij is het antwoord al gegeven hoor.
pi_24495459
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:37 schreef Kamphuys het volgende:
Ik vind het wel typisch dat een enorme rim- en snowball fan nu wordt afgeschilderd als een hygiene-freak, maar goed, zal wel aan mij liggen
Ik ben benieuwd hoe jij rimt als je zo'n afkeur van eventuele poeprestjes of geurtjes hebt; met huishoudfolie ertussen ofzo?
pi_24495497
quote:
Op maandag 10 januari 2005 01:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe jij rimt als je zo'n afkeur van eventuele poeprestjes of geurtjes hebt; met huishoudfolie ertussen ofzo?
Folie is iets rekbaarder.
pi_24495498
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:48 schreef Kamphuys het volgende:
Als mijn pik er de eerste keer niet soepel genoeg in- of uitglijdt dan wordt hij inderdaad wel even oraal extra "bevochtigd".

Idem dito met mijn eigen vingers tijdens het "voorspel" .
pi_24497438
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat past niet echt bij zo'n dominantie-spelletje hé .
[..]

Naja, ik geloofde niet in xen's theorie juist omdat ik nog nooit iets opgelopen heb.
Denk sowieso nog steeds dat het niet zo'n vaart zal lopen qua blaasontstekingen e.d. maar daar heeft nog steeds niemand een echt bevredigend antwoord op kunnen geven.
Ik had het antwoord eerder al gegeven, maar nog maar es dan: Nee, Kastanova jij loopt waarschijnlijk weinig risico op een blaasontsteking oid, omdat je hier blijkbaar niet erg vatbaar voor bent.
Je partners hebben echter zo'n groot risico op een schimmelinfectie dat ik niet kan geloven dat iets dergelijks nooit is voorgevallen.
pi_24498134
Ik heb toch ook het liefste handschoentjes en condooms bij anaal hoor, want als er perongeluk eens stront aan de knikker zou zijn is het echt een dooddoener dat er eerst uitgebreid gewassen moet worden, dat geeft een veel grotere storing dan even een condoom omdoen of handschoentjes omdoen.

Maar het gebeurt ook regelmatig dat we het vergeten in the heat of the moment en wij wisselen ook gewoon af tussen door, nog nooit een schimmel gehad, nog nooit een blaasontsteking gehad, gewoon achteraf even goed wassen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 10 januari 2005 @ 10:31:19 #79
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24498786
quote:
Op maandag 10 januari 2005 01:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Er bestaat ook nog zoiets als 'per se iemand willen blijven afzeiken', lazer toch op man
pi_24501655
lamahange
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24501714
Een keer doen, dan snap je de charme gelijk, het is namelijk overheerlijk...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24502412
quote:

[..]

kastanova,flikker eens toch lekker op.Jij neukt niet anaal want daar ben jij veel te preuts voor en ,je zou er niet zo over praten(zeker niet zoals jij dat doet) en ik word echt niet blij als ik alleen al jou avatar zie...gvd ...........
pi_24502565
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:28 schreef maxson het volgende:
kastanova,flikker eens toch lekker op.Jij neukt niet anaal want daar ben jij veel te preuts voor en ,je zou er niet zo over praten(zeker niet zoals jij dat doet) en ik word echt niet blij als ik alleen al jou avatar zie...gvd ...........
Ik moest van de gerechtelijke psychiater openlijker praten over mijn sexleven om m'n eventuele opgekropte lustgevoelens ruim baan te geven .
  maandag 10 januari 2005 @ 15:43:08 #84
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24502654
Niks mis met een vrouw in d'r reet neuken, maar ik zou toch een beetje uitkijken met dat direct van haar reet naar haar kut gaan. Daar kan een vrouw hele nare kwaaltjes van krijgen, die nog wel wat verder gaan dan de gemiddelde schimmelinfectie.

Één en ander hangt natuurlijk af van de mate van respect die je hebt voor de vrouw in kwestie. Bij een heroïnehoer zou ik ook niet moeilijk doen. Maar als ik een vrouw was zou ik dat pertinent niet toelaten. Ze was zeker stronken ?

In elk geval hoef jij, kasta, je als man ab-so-luut geen zorgen te maken dat je lul er volgende week is afgerot, dus da's alvast een hele opluchting .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_24502797
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:43 schreef Lemmeb het volgende:
Één en ander hangt natuurlijk af van de mate van respect die je hebt voor de vrouw in kwestie. Bij een heroïnehoer zou ik ook niet moeilijk doen. Maar als ik een vrouw was zou ik dat pertinent niet toelaten. Ze was zeker stronken ?
White Widow .
quote:
In elk geval hoef jij, kasta, je als man ab-so-luut geen zorgen te maken dat je lul er volgende week is afgerot, dus da's alvast een hele opluchting .
Naja, afrotten is ook direct weer zo radicaal, maar wat er bij mij niet helemaal ingaat is dat het bij de ontvangende partner dus allemaal vrij risicovol is, maar bij de gevende niet tot nauwelijks.
Poep is toch poep?
Dat de vrouw meer risico loopt omdat het "in" haar zit snap ik, maar dat maakt het risico toch niet zóveel groter?
  maandag 10 januari 2005 @ 16:13:14 #86
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24503066
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:51 schreef kastanova het volgende:
White Widow .
Pas je wel een beetje op met al die druks? Voor je het weet verdwijnt die dildo ineens in jouw reet .
quote:
Naja, afrotten is ook direct weer zo radicaal, maar wat er bij mij niet helemaal ingaat is dat het bij de ontvangende partner dus allemaal vrij risicovol is, maar bij de gevende niet tot nauwelijks.
Poep is toch poep?
Dat de vrouw meer risico loopt omdat het "in" haar zit snap ik, maar dat maakt het risico toch niet zóveel groter?
Dat heeft allemaal met de lokatie van de slijmvliezen te maken. Bij mannen zit het allemaal wat verder weg verstopt, en moeten die bacteriën eerst een heel eind, tegen de stroom in en omgeven door een vijandig milieu, je pisbuis doorzwemmen. De eikel is geloof ik geen slijmvlies, en dus niet geschikt voor de bacterie om het lichaam binnen te dringen.

Afijn, ik ben ook geen expert, en lul (zoals zovaak) maar wat slap uit m'n nek, maar lees anders ook dit bijvoorbeeld eens.
pi_24503815
quote:
Op maandag 10 januari 2005 16:13 schreef Lemmeb het volgende:
Pas je wel een beetje op met al die druks? Voor je het weet verdwijnt die dildo ineens in jouw reet .
Ze stelde het wel voor, maar godzijdank gebruik ik zelf geen drugs
quote:
Dat heeft allemaal met de lokatie van de slijmvliezen te maken. Bij mannen zit het allemaal wat verder weg verstopt, en moeten die bacteriën eerst een heel eind, tegen de stroom in en omgeven door een vijandig milieu, je pisbuis doorzwemmen. De eikel is geloof ik geen slijmvlies, en dus niet geschikt voor de bacterie om het lichaam binnen te dringen.

Afijn, ik ben ook geen expert, en lul (zoals zovaak) maar wat slap uit m'n nek, maar lees anders ook dit bijvoorbeeld eens.
Gelezen, in principe kan ik dus gewoon m'n gang gaan, zolang ik achteraf maar ga plassen .
pi_24505717
de manier waarop bacterieën van haar darmflora in jou blaas kunnen komen om daar een blaasinfectie te veroorzaken is lang.. omdat de urinebuis dus langer is.. door de uitstoot van sperma maak je het de bacterieën nog moeilijker "naar boven te klimmen", als je na de sex nog even gaat plassen is het risico alweer minder..
het risico op soa's is bij de ontvanger hoger dan bij de gever, omdat er lichaamsvocht van de gever achterblijft in het lichaam van de ontvanger en daardoor langer de tijd heeft om opgenomen te worden door de slijmvliezen. vaginaal neuken na het anaal neuken zonder eventuele resten van "darmflora" te verwijderen van je lul.. levert voor haar wel een hoger risico op (vrouwen kunnen ook sneller blaasontsteking krijgen als ze hun kont de verkeerde op kant afvegen)
omdat jij je lul niet wast is het contact tussen jou en de resten van haar darmflora ook langer.. dus wordt dat risico ook groter (langer contact met je slijmvliezen.. die gevoelig zijn voor soa's e.d. en langere mogenlijkheid voor de bacterieën om je urinebuis op te klimmen)

naja ik heb het geloof ik netjes verwoord.. doe er je voordeel mee
dag
pi_24509193
quote:
Nou dat ligt wel klaar, voor het geval ik daarna weer andere lichaamsdelen ga beroeren. Bovendien ben ik een diehard nagelbijter dus rubber handschoentjes zijn sowieso wel prettig voor de dame ivm haakjes enzo.
Rubberen handschoentjes jak. Ik krijg nu ineens een visioen van mijn vader, die boer is, en met enorme handschoenen de koeien ging opvoelen om te kijken hoe ver ze al waren
pi_24509235
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:22 schreef cleany het volgende:

Van anaal naar vaginaal gaan direct is niet echt een aanrader lijkt mij.
Een Neanderthaler als in een oerman die me aan mijn haren meesleurt in zijn grot?
pi_24513319
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Rubberen handschoentjes jak. Ik krijg nu ineens een visioen van mijn vader, die boer is, en met enorme handschoenen de koeien ging opvoelen om te kijken hoe ver ze al waren
Je kan van die "tandarts" handschoentjes gebruiken en dat voelt echt gruwelijk lekker om daarmee te spelen, gisteren nog gehad, staat nog vers in mijn geheugen
pi_24513350
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 08:57 schreef erodome het volgende:
Je kan van die "tandarts" handschoentjes gebruiken en dat voelt echt gruwelijk lekker om daarmee te spelen, gisteren nog gehad, staat nog vers in mijn geheugen
Nofi, maar zodra een meid me dat voorstelt, stap ik uit bed en zal ze me nooit weer zien...

Veiligheid, ok... Hygiëne, helemaal top... Maar ik ga niet als 1 of andere amateur gynaecoloog bezig in bed .

En ermee spelen
Daar kan ik me al helemaal niets bij voorstellen
Je gaat toch ook niet "gruwelijk lekker" spelen met een condoom ofzo?
pi_24513416
Serieus, toen ik die dingen voor het eerst zag had ik zoiets van no way, stomme dingen komen mijn bed niet in...

Totdat ik een keer een blinddoek ophad en het gewoon gedaan werd, dacht dat ik gek werd zo lekker voelde het, sindsdien zijn ze welkom zo nu en dan

Ik kan het niet zo even beschrijven, maar het voelt echt heel erg lekker aan, het maakt de sensatie van het vingeren anders, maar op een heel prettige manier.

Probeer het maar eens, met een open mind...
Denk erom, er is niets wbt sex wat ik doe alleen maar omdat het handig is, want supersexy zijn die handschoentjes niet te noemen, ze moeten voor mij dus wel een flinke toegevoegde waarde hebben...
pi_24513509
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 09:10 schreef erodome het volgende:
Serieus, toen ik die dingen voor het eerst zag had ik zoiets van no way, stomme dingen komen mijn bed niet in...

Totdat ik een keer een blinddoek ophad en het gewoon gedaan werd, dacht dat ik gek werd zo lekker voelde het, sindsdien zijn ze welkom zo nu en dan

Ik kan het niet zo even beschrijven, maar het voelt echt heel erg lekker aan, het maakt de sensatie van het vingeren anders, maar op een heel prettige manier.

Probeer het maar eens, met een open mind...
Denk erom, er is niets wbt sex wat ik doe alleen maar omdat het handig is, want supersexy zijn die handschoentjes niet te noemen, ze moeten voor mij dus wel een flinke toegevoegde waarde hebben...
Naja, van ieder ander had ik het advies in de wind geslagen, maar ik ga er toch maar vanuit dat jij op seksueel gebied ietwat ervarener bent .

Niet dat ik er geil van zal worden, ik zal het alleen maar lachwekkend vinden en het eventuele experimenteer slachtoffer met de handschoentjes op haar reet *petsen* maar ja, misschien is het voor haar wel een unieke ervaring, dus ach, baat het niet, schaadt het niet.

Ik zie me al staan bij de kassa van de AH, een pot vaseline, tandartshandschoentjes en een doos frikadellen .
pi_24513858
NEEEEEEEEEEEE...

Glijmiddel, geen vaseline, vaseline is niet goed voor de interne huishouding van de dame in kwestie en het glijdt ook niet geweldig, dus gewoon glijmiddel gebruiken.

Die handschoentjes kan je overal kopen zo'n beetje, ik heb ze de eerste keer bij de aphotheek gehaalt, sta je daar in de wetenschap dat je die dingen voor spelletjes gaat gebruiken, wordt er gevraagd welke maat je moet hebben, waarvoor heb je ze nodig zegt ze nog achter de balie

Ermee petsen is trouwens ook al zo lekker...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 11:45:03 #96
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_24515463
Aan mijn gaatje GEEN polonaise................
Watch the white line......
  dinsdag 11 januari 2005 @ 12:13:22 #97
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24515885
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 09:01 schreef kastanova het volgende:

En ermee spelen
Daar kan ik me al helemaal niets bij voorstellen
Je gaat toch ook niet "gruwelijk lekker" spelen met een condoom ofzo?
Wat ben je toch ook eigenwijs he.

Condooms zijn ruk omdat het het gevoel in je leuter verpest (bij anaal boeit dat me niet zo), met zo'n handschoentje aan, denk je dat je vinger het dan als minder lekker ervaart ofzo? Voor de dame maakt het niks uit hoor.
pi_24516363
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:13 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook eigenwijs he.

Condooms zijn ruk omdat het het gevoel in je leuter verpest (bij anaal boeit dat me niet zo), met zo'n handschoentje aan, denk je dat je vinger het dan als minder lekker ervaart ofzo? Voor de dame maakt het niks uit hoor.
Heb je daadwerkelijk weleens aan een dame gevraagd hoe ze daar over denkt
Met of zonder rubber ertussen?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 12:56:27 #99
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24516483
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heb je daadwerkelijk weleens aan een dame gevraagd hoe ze daar over denkt
Met of zonder rubber ertussen?
Nee, en jij ook niet want je hebt het nog nooit geprobeerd. Het is een aanname, ik weer dat mijn vorige vriendin het wel waardeerde omdat het nogal eens voorkwam dat ze tegen het plafond vloog van de pijn omdat ik nogal eens wat haakjes aan m'n nagels had (nagelbijter pur sang )

Het lijkt me dat het om de vorm gaat , de vorm van je vinger verandert niet hoor, met een dun laagje rubber eromheen. Of heb jij allerlei erogene zones in je vinger zitten? In dat geval heb je volkomen gelijk.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 13:02:19 #100
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24516555
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 09:01 schreef kastanova het volgende:
Maar ik ga niet als 1 of andere amateur gynaecoloog bezig in bed .
Dat kan anders heel leuk zijn hoor . Gezellig met z'n tweeën 'baarmoedertje kijken' op zondagmiddag .
pi_24528301
Als je van Anaal naar Vaginaal gaat is de kans op schimmel infectie ERG groot. Er zijn namelijk bepaalde bacterien die alleen in de darmen aanwezig als deze vervolgens in aanraking komen met de vagina is er kans op een schimmelinfectie of dergelijke. Dit vertelde een vriend van mij die dokter is toch handig om te weten
pi_24530585
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:56 schreef Kamphuys het volgende:
Nee, en jij ook niet want je hebt het nog nooit geprobeerd. Het is een aanname
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:27 schreef Xennia het volgende:
Noem dat maar een aanname
quote:
ik weer dat mijn vorige vriendin het wel waardeerde omdat het nogal eens voorkwam dat ze tegen het plafond vloog van de pijn omdat ik nogal eens wat haakjes aan m'n nagels had (nagelbijter pur sang )

Het lijkt me dat het om de vorm gaat , de vorm van je vinger verandert niet hoor, met een dun laagje rubber eromheen. Of heb jij allerlei erogene zones in je vinger zitten? In dat geval heb je volkomen gelijk.
Ik ben zelf ook een notoire nagelbijter, maar ik ben er dusdanig bedreven in dat de vrouw in kwestie ze niet eens voelt .
En geloof me, de meerderheid van de vrouwen vindt neuken met een condoom ook minder prettig, ook al blijft de vorm van de penis toch echt wel hetzelfde met een dun laagje rubber er omheen.
pi_25419204
Hmm, hooguit krijg je bij anale seks een of andere urethritis op basis van een e-coli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')