Met toestemming?quote:
Kee, dus je opent een topic omdat je wilt weten wat je eventueel zou kunnen oplopen, iemand geeft antwoord waarop jij zegt dat je ws niks op hebt gelopen omdat je schoon bent.quote:Als het me daar om ging, had ik ook wel direct de foto's geplaatst.
Dat past niet echt bij zo'n dominantie-spelletje héquote:
Naja, ik geloofde niet in xen's theorie juist omdat ik nog nooit iets opgelopen heb.quote:Kee, dus je opent een topic omdat je wilt weten wat je eventueel zou kunnen oplopen, iemand geeft antwoord waarop jij zegt dat je ws niks op hebt gelopen omdat je schoon bent.![]()
Nou dat ligt wel klaar, voor het geval ik daarna weer andere lichaamsdelen ga beroeren.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:52 schreef kastanova het volgende:
Ik zeg ook niet dat je op een bord moet schijten om het vervolgens op te gaan eten, maar als je je vinger bij iemand in haar kont steekt tijdens de seks, dan ga je toch ook niet direct een doekje pakken om je vingers af te vegen?
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:26 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Nou dat ligt wel klaar, voor het geval ik daarna weer andere lichaamsdelen ga beroeren. Bovendien ben ik een diehard nagelbijter dus rubber handschoentjes zijn sowieso wel prettig voor de dame ivm haakjes enzo.
Nou ja, dan zou ik het anale gebeuren eerder geheel overslaan...quote:Op zondag 9 januari 2005 23:26 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Nou dat ligt wel klaar, voor het geval ik daarna weer andere lichaamsdelen ga beroeren.
Als het zo moet zou ik het maar gewoon beperken tot recht toe recht aan.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:26 schreef Kamphuys het volgende:
Nou dat ligt wel klaar, voor het geval ik daarna weer andere lichaamsdelen ga beroeren.
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Kamphuys het volgende:
Ach kom wat een gezeik. Ik heb een zooi van die meuk sowieso naast mn bed liggen, dus van echt 'klaarleggen' of 'voorbereiden' is al niet echt sprake. Het is gewoon veel makkelijker, je kunt juist meteen weer verdergaan, handschoentjes afdoen, bed uit pleuren klaar. Of gaan jullie met die vinger nog even lekker je vriendin in haar doos danwel mond roeren, geloof je het zelf?
Sjezus man, ik ben toch geen gynaecoloogquote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Kamphuys het volgende:
Ach kom wat een gezeik. Ik heb een zooi van die meuk sowieso naast mn bed liggen, dus van echt 'klaarleggen' of 'voorbereiden' is al niet echt sprake. Het is gewoon veel makkelijker, je kunt juist meteen weer verdergaan, handschoentjes afdoen, bed uit pleuren klaar. Of gaan jullie met die vinger nog even lekker je vriendin in haar doos danwel mond roeren, geloof je het zelf?
Dat is nou al je 2e zinnige post, gaat lekker zoquote:
(Onder andere) In bed ben ik ook een neanderthaler; ik sleep m'n vrouwen het bed in en laat vervolgens mijn dierlijke instincten op ze los.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:22 schreef cleany het volgende:
he kastanova...als je nou eens voortaan je vragen normaal stelt. Ik zit het te lezen en ik heb het idee dat je een beetje grof bent over seks met je vriendin...een beetje neanderthaler gedrag imo, maar ja dat moet je ook zelf weten.
Ben je er niet huiverig voor om een fataal griepje te vatten tijdens het ongeveer beoefenen van het 'tegenovergestelde' ?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:31 schreef Kamphuys het volgende:
Het is bij mij dus zo ongeveer het tegenovergestelde van zoals jij het nu voorstelt maar goed. Jij speelt graag met stront, prima. Leven en laten leven zeg ik altijd maar.
Sinds mijn 14e rook ik als een ketter en drink ik als een tempelier. Nooit meer een griepje gehad sindsdienquote:Op maandag 10 januari 2005 00:34 schreef Golf het volgende:
[..]
Ben je er niet huiverig voor om een fataal griepje te vatten tijdens het ongeveer beoefenen van het 'tegenovergestelde' ?![]()
Dat jij anale sex al direct associeert zegt op zich al vrij veel over die bovenmaatse progressiviteit die jij eerder in dit topic pretendeerde te bezittenquote:Op maandag 10 januari 2005 00:31 schreef Kamphuys het volgende:
Het is bij mij dus zo ongeveer het tegenovergestelde van zoals jij het nu voorstelt maar goed. Jij speelt graag met stront, prima. Leven en laten leven zeg ik altijd maar.
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sjezus man, ik ben toch geen gynaecoloog.
Nee, bij mij in bed is het vrijheid blijheid met grenzen; ik ga echt geen vrouwen vol in de bek schijten, maar ik ga haar lichaam ook niet behandelen als 1 of andere broedplek van potentiële ziektekiemen.
Ik zie het al voor me, voor de zekerheid 2 condooms over elkaar omdoen, grote handschoenen tot over m'n elleboog en voor de zekerheid een stok om bepaalde lichaamsdelen eerst voorzichtig af te tasten voordat ik ze met de ontblote hand aanraak.
"Oh, even wachten, ik trek even mijn handschoentjes aan voordat ik een vinger in je kontje laat glijden"
Een soort van sexuele smetvrees die bij mij m'n penis tot een speldenknop zou laten verschrompelen en ik kan me ook niet voorstellen dat een vrouw nog op haar sexuele piek blijft hangen bij dergelijke pauzes vanwege haar, in jouw ogen, smerige lichaamsopeningen.
Gewoon doen wat je wilt zonder met allerlei bijzaken rekening te houden en zonder vies te zijn van elkaar...
Wassen en eventueel "schoonmaken" kan later ook nog wel, het is niet alsof er overal plakkaten stront liggen ofzo.
quote:Of gaan jullie met die vinger nog even lekker je vriendin in haar doos danwel mond roeren?
o, je had het tegen mij? volgens mij is het antwoord al gegeven hoor.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:48 schreef Kamphuys het volgende:
Godver je hebt de smaak wel te pakken vanavond!! Alweer zo'n zinnige toevoeging!!!
Ipv gewoon ff antwoord te geven op de vraag die ik al eerder stelde:
Ik ben benieuwd hoe jij rimt als je zo'n afkeur van eventuele poeprestjes of geurtjes hebt; met huishoudfolie ertussen ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:37 schreef Kamphuys het volgende:
Ik vind het wel typisch dat een enorme rim- en snowball fan nu wordt afgeschilderd als een hygiene-freak, maar goed, zal wel aan mij liggen![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij rimt als je zo'n afkeur van eventuele poeprestjes of geurtjes hebt; met huishoudfolie ertussen ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |