quote:Op maandag 10 januari 2005 18:25 schreef gekke_sandra het volgende:HOOOOOOOOOOOOOOOOOI HOE IS HET NOU?!?!?!?!
De uitleg staat al in de sluitposts. Ik snap niet waarom je het hier dan alsnog gaat vragen.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:11 schreef Chen het volgende:
Waarom wordt mijn biertopic steeds gesloten Dirkh
DUDE! LEES GODVERDOMME DE SLUITPOST!quote:Op maandag 10 januari 2005 23:15 schreef Chen het volgende:
Nou ik begrijp eerlijk gezegt niet wat er zo bagger aan is. Het is een biertopicque en volgens de FAQ worden die toegestaan.
* Tessje geeft Dirkh een honkbalknuppel aanquote:Op maandag 10 januari 2005 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
DUDE! LEES GODVERDOMME DE SLUITPOST!
quote:Volgens dezelfde faq mag je ook niet baggeren, dat doe je dan weer wel.
Opgelost. En wat heb je gemist aan mijn sluitpost in jouw topic?
quote:
Nee.
Bagger dus.
quote:Chen, je verbaggert je eigen biertopic.
Klaar dus.
Open ook maar geen nieuwe, dat heeft geen nut.
Ik kan de oplossing niet vinden, zat niks baggers in alleen maar bierquote:Zullen we de bier topics weer even met rust laten.
Je verbaggert je eigen biertopic, door TVP in je eigen topic te posten, en nog meer van dat soort shit.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:27 schreef Chen het volgende:
Bla
Ik kan de oplossing niet vinden, zat niks baggers in alleen maar bier
Als je 16 bent.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef Chen het volgende:
Die tvp was een toepasselijke kick.
Wanneer mag er weer een biertopicque geopend worden?
En volgens de stemmetjes in mijn hoofd ben ik God..quote:
Er is al een biertopic open.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef Chen het volgende:
Die tvp was een toepasselijke kick.
Wanneer mag er weer een biertopicque geopend worden?
Dat is een dom topicquote:Op maandag 10 januari 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er is al een biertopic open.
En zorg eerst maar eens dat je wat leukere topics opent ipv biertopics.
Dus voor jou zou ik zeggen, probeer het over een maand nog eens een keer. Als je tenminste ook hebt laten zien dat je ook normale topics kan openen.
mooi en nu je kist in, deksel erop en ingraven die handelquote:
Bier is bier, je hebt je topic..quote:Op maandag 10 januari 2005 23:38 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat is een dom topicmag er geen vaste bier reeks komen waar ik dan allemaal maar zal posten. En als ik ooit is wat leuks heb in te brengen zal ik een mooi en leuk topic openen.
Nee!quote:Op maandag 10 januari 2005 23:38 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat is een dom topicmag er geen vaste bier reeks komen waar ik dan allemaal maar zal posten.
ben jij nu jouw berichten via MSN aan je pedofiele grootvader aan het verwisselen met je posts hier op het forum??quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:04 schreef Chen het volgende:
Ben ik het al beter aan het doen.
Eey kerel, ben jij er ook de 15e in A'dam?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
ben jij nu jouw berichten via MSN aan je pedofiele grootvader aan het verwisselen met je posts hier op het forum??![]()
![]()
misschien krijg je wel zijn "Werther's Echte" zacht en romig van smaak en dan ben je na afloop ook nog heel bijzonder enzo..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
ben jij nu jouw berichten via MSN aan je pedofiele grootvader aan het verwisselen met je posts hier op het forum??![]()
![]()
Omg, je quote jezelf??quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:16 schreef laffer het volgende:
[..]
misschien krijg je wel zijn "Werther's Echte" zacht en romig van smaak en dan ben je na afloop ook nog heel bijzonder enzo..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |