Aldus Thijs in een interview in de Nieuwe Revu.quote:Theo zou ons bruidsmeisje worden op ons huwelijk. In een witte jurk met bloemblaadjes strooien; daar zag hij erg naar uit. Dat moeten we nu missen".
Katja heeft nieuw slachtoffer: Thijs Romerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef twiFight het volgende:
wie is thijs
En Theo?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef static het volgende:
[..]
Katja heeft nieuw slachtoffer: Thijs Romer
Je begint - wederom - lichtelijk irritant te worden.quote:
Sorrie hoor.quote:Theo zou ons bruidsmeisje worden op ons huwelijk. In een witte jurk met bloemblaadjes strooien; daar zag hij erg naar uit. Dat moeten we nu missen".
Ik moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:59 schreef static het volgende:
[..]
Je begint - wederom - lichtelijk irritant te worden.
Zo onwaarschijnlijk dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:27 schreef static het volgende:
[..]
Aldus Thijs in een interview in de Nieuwe Revu.
Nou? Nou? Nou?
Ja, sorry, zie nu in dat het idd niet helemaal duidelijk is indien je de media niet volgt.quote:
Niets mis met afwijken van het normale.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef SCH het volgende:
normaal is natuurlijk niks.
Nee maar als het zo dwangmatig is. Theo in een jurkje, echt briljantquote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef static het volgende:
[..]
Niets mis met afwijken van het normale.
Ok.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef static het volgende:
[..]
Ja, sorry, zie nu in dat het idd niet helemaal duidelijk is indien je de media niet volgt.
Waar zie je dwangmatig staan? Gewoon ludiek en uitbundig. So what.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee maar als het zo dwangmatig is. Theo in een jurkje, echt briljant![]()
Het kan ook erg dwangmatig zijn om juist uit de toon te willen vallen hoor. Dat is vooral in die showbizzwereld een bekend verschijnsel. Ik vind het idee van Theo in een jurkje nogal slaapverwekkend in zijn voorspelbaarheid.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Waar zie je dwangmatig staan? Gewoon ludiek en uitbundig. So what.
Zou ik ook doen; houd niet van het dertien in een dozijn gevoel.
Nee, want ze hebben al geneukt..quote:Gaan Katja en Thijs trouwen?
Let the games begin.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:33 schreef BobRooney het volgende:
op radio 538 net gehoord dat Katja en Thijs op Bonaire getrouwd zijn....
Of ikquote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef Manono het volgende:
Als Katja niet wil dan wil ik wel
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:13 schreef Talena het volgende:
hebben we een goede scherpe foto van Thijs?
ja en ik mag zeker met Piet Römer, hèquote:
Nou ja, die ouwe Piet komt leuker over dan Thijs.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en ik mag zeker met Piet Römer, hè
Na zoveel kerels denk ik dat Katja al een redelijk uitgescheurde scheur heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:52 schreef Duiveltja het volgende:
The happy couple
[afbeelding]
Hmmz ff afwachten wanneer de eerste scheurtjes zich gaan vertonen
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ze volop met mijn collega aan het flirten was tijdens het Filmfestival.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Ze gaat echt keihard vreemd.. hoop voor hem dat hij het weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |