OK, al hagel dusquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De hagel klettert lekker tegen de ramen.
Ook Maastricht.
Zou zomaar kunnen dit weekeindequote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:40 schreef N.icka het volgende:
Komt er nu eindelijk eens wat sneeuw?
Hier schijnt een lekker zonnetje...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:36 schreef aloa het volgende:
Het is hier een komen en gaan van buien. Zitten flinke tussen ook
Boven Overijssel zit zo te zien onweer volgens blikseminslagen.comquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:03 schreef aloa het volgende:
Er blijven hier buien vallen. Zonet zat er een onweersklap tussen.
Veel neerslag ook in de vorm van hagel.
Ik woon in harlingen. Een uurtje geleden was er hier een onweersklap. De buien trekken hier precies overheen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Boven Overijssel zit zo te zien onweer volgens blikseminslagen.com
Volgens weather.com wordt donderdag in Tilburg een droge dag, graadje of 6, met 's avonds buien.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
Kan hier iemand misschien iets zinnigs zeggen over volgende week donderdag?
Een vriendinnetje van mij trouwt dan namelijk en we zijn benieuwd of het een witte of natte bruiloft gaat worden. En misschien wel heel koud.....
Voorlopig lijkt het er op dat het vrij koud wordt (maximum rond/iets boven het vriespunt). Neerslag is lastiger, geen idee dus....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
Kan hier iemand misschien iets zinnigs zeggen over volgende week donderdag?
Een vriendinnetje van mij trouwt dan namelijk en we zijn benieuwd of het een witte of natte bruiloft gaat worden. En misschien wel heel koud.....
Kreeg net het [noorderlicht_alert] binnen, maar helaas helaas: wolken en nog eens wolken. (En: zo donker is het hier niet, dus het moet goed helder zijn wil ik ook maar énige kans maken)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:48 schreef Oom_Agent het volgende:
Op dit moment is er poollicht te zien richting het noorden. Rode en groene lichteffecten op het moment............ ( mits je geen lichtvervuiling om je heen hebt)
Helaas bewolking all over the place hier, en anders wel een bak lichtvervuilingquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:48 schreef Oom_Agent het volgende:
Op dit moment is er poollicht te zien richting het noorden. Rode en groene lichteffecten op het moment............ ( mits je geen lichtvervuiling om je heen hebt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |