quote:Op zondag 23 januari 2005 11:13 schreef leviathanfd het volgende:
Dit heb ik op weerwoord geplaatst:
Vaak als er een N tot NW stroming is met buien, blijven deze steken voor de Ardennen. Dat betekent ook bij zachtere lucht, dat in Limburg de regen vaak overgaat in sneeuw. Nu wordt er sneeuw verwacht. Ik denk dat we hier een stuwingseffect kunnen verwachten! Limburg zal dus de meeste sneeuw krijgen!
Prachtig fenomeenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:29 schreef BazP het volgende:
Ik heb gister ook het poollicht gezien, en daar ook foto's van gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er ook een topic over gemaakt, maar wilde het jullie niet ontnemen.
Superfoto's... Jammer dat ik het zelf niet gezien heb...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:29 schreef BazP het volgende:
Ik heb gister ook het poollicht gezien, en daar ook foto's van gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er ook een topic over gemaakt, maar wilde het jullie niet ontnemen.
quote:Op zondag 23 januari 2005 13:06 schreef Poerkie het volgende:
Hier in Groningen zijn de natte sneeuwbuien begonnen.
quote:Temperatures in parts of Maine plummeted to -37C.
Weet je waar het pas koud is? Op de Noordpoolquote:Op zondag 23 januari 2005 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://212.2.162.45/news/story.asp?j=131279994&p=y3yz8x7xx&n=131280754
In Amerika sneeuwt 't duidelijk wat harder dan hier.
En 't is er ook iets kouder:
[..]
Ja, stel je voor. Raak je helemaal in de war.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:28 schreef Evil-Cherry het volgende:]
Maar goed, sneeuw en kou is leuk, als het maar niet in de weg gaat zitten van het dagelijkse leven...
Valt nu het laatste uur wel tegen.. Blauwe lucht zie ikquote:Op zondag 23 januari 2005 16:24 schreef plankie het volgende:
Zo nu en dan een hagelbui hier in lwd
regenquote:Op zondag 23 januari 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
Volgens de radar van weeroline krijgen we in Tilburg rond zevenen de volle laag qua neerslag... Nu nog afwachten wát voor neerslag dat gaat worden.
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:30 schreef Oom_Agent het volgende:
Voor de kust van Denemarken is een neerslaggebiedje ontstaan dat via het NO het land binnendraait. Vooral in Oost Groningen sneeuwt het nu flink.
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
nou nog 13 12 postsquote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier net een hagel/sneeuwbui gehad.
Nu weer droog.
Overigens staat er een stevige wind.
Nieuwe deeltje heb ik inmiddels klaar staan.
Paar dingen veranderd
Ik zit in de stad. We hebben wel wat buien gehad die mooi hadden kunnen zijn, maar het is nog net te warm om veel te laten liggen. Wat niet wil zeggen dat er niks ligt, want er ligt wel wat. Hetzij niet veel.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Hmm zijn er hier nu nog meer mensen uit de stad Groningen? Ben ik te veeleisend of valt het hier allemaal wel mee? Zie wel wat witte plekken maar veel is ook alweer weg..en de buien vind ik tot dusver ook meevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |