We hebben er al 3 ijsdagen opzitten hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:52 schreef -Carioca- het volgende:
Waar zou bovendien de vorst vandaan moeten komen, als je naar de temperatuurkaart van Europa kijkt is het gewoon overal zwaar boven nul, zelfs tot diep in Rusland, dus het zal deze winter wel bij een paar nachtvorstjes blijven, denk ik.
Die zal een flink aantal keer geflitst wordenquote:Op woensdag 12 januari 2005 21:08 schreef DemonRage het volgende:
whoow... 165 tot 180km/uzo'n storm mag nu wel een naam krijgen
Draait wel mooi:
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=48&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
Ja, maar dat was niet met aangevoerde koude lucht, maar met name door een hoog dichtbij, geen beweging in de atmosfeer en mist als gevolg. Wat langer durende vorst levert dat niet op jammer genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
We hebben er al 3 ijsdagen opzitten hoor.
Vind het altijd echt mooi om te zien als hij in stukken breekt! Soms kan je ze zelfs horen.. Heb ik nooit gehad!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:08 schreef JoeKurr het volgende:
Dan was het een vuurbal.
Er was door de sluierbewolking geen ster te zien, alleen de maan en die vuurbal.
Voor een snelle winterinval helpt het mischien als we allemaal de diepvries open zetten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:38 schreef drelletje het volgende:
steeds meer dingen wijzen op een komende winterinval!![]()
Die van mij staat al open!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voor een snelle winterinval helpt het mischien als we allemaal de diepvries open zetten.
Ik hou nog een slag om de arm. Vorig jaar ging werd een aanstaande winter op nog geen 4 dagen voordat zou moeten beginnen afgeblazen. Als we binnen die termijn geraken wordt ik wellicht enthousiast.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:38 schreef drelletje het volgende:
steeds meer dingen wijzen op een komende winterinval!![]()
Klopt, viel mij ook al opquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zit een vlek op de zon. Ter grootte van 7 keer de diameter van de aarde. Klein vlekje dus.
Zie bijv. http://www.telegraphindia(...)ge/story_4257064.asp
Wat een vreselijke site!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zit een vlek op de zon. Ter grootte van 7 keer de diameter van de aarde. Klein vlekje dus.
Zie bijv. http://www.telegraphindia(...)ge/story_4257064.asp
Dat die X20 van vorig jaar op de aarde gericht was.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:04 schreef drelletje het volgende:
Wat wil je nog meer?
Zucht! Krijg nu weer de irritatie daarvan terug! Bedankt!quote:Op zondag 16 januari 2005 01:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat die X20 van vorig jaar op de aarde gericht was.![]()
Noordlicht tot op de Zuidpool zou dat hebben opgeleverd ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:40 schreef drelletje het volgende:
Zucht! Krijg nu weer de irritatie daarvan terug! Bedankt!![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens, hier vanavond een mooi zons ondergang
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |