Ja! omfgwetfbbq!111 ik heb liever dat me bronnen anoniem blijven enzo.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zou helpen als je die lijst van games hier post of iig de url naar waar die lijst te vinden is
Loze kreten als "er komen 174 games" hebben we niets aan.
quote:Op maandag 17 januari 2005 17:11 schreef Lexie het volgende:
Hehe, ik zit vandaag in de trein lekker te gamen komt de conducteur aan. Hij controleert mijn OV en ziet mijn DS. "Is dat.. is dat die nieuwe Nintendo?Wacht, ik kom zo bij je!" Hij moest even weg want we kwamen net bij een station aan. Daarna kwam hij weer snel aangesprint en bij me zitten want hij vond het zo'n cool ding. Hij was helemaal onder de indruk
.
Was i9k die conducteur maar!!!!! Ik wil ook iemand tegen komen met een DS! Die conducteur is zeker coolquote:Op maandag 17 januari 2005 17:11 schreef Lexie het volgende:
Hehe, ik zit vandaag in de trein lekker te gamen komt de conducteur aan. Hij controleert mijn OV en ziet mijn DS. "Is dat.. is dat die nieuwe Nintendo?Wacht, ik kom zo bij je!" Hij moest even weg want we kwamen net bij een station aan. Daarna kwam hij weer snel aangesprint en bij me zitten want hij vond het zo'n cool ding. Hij was helemaal onder de indruk
.
Nee. Uit het 'grote waargebeurde Lexie verhalen'.quote:Op maandag 17 januari 2005 20:00 schreef Tain het volgende:
En dat komt uit het 'grote Lexie fantasieverhalen' boek?
Nee, echt gebeurdquote:Op maandag 17 januari 2005 20:00 schreef Tain het volgende:
En dat komt uit het 'grote Lexie fantasieverhalen' boek?
Oh my god. Vandaag een persconferentie, dat wist ik niet eens!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:53 schreef Roi het volgende:
Vandaag persconferentie! Wacht met spanning op het eerste nieuws!
Ondertussen 14MB filmpje van Nintendo's Another Code!
http://www.nintendo.co.jp/ds/anoj/
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
De prijs zo ook al uitgeleket zijn van de DS, een promotie man van NIntendo sprak iemand en liet het één en het ander los: De prijs van de DS zal ¤159-¤179 worden
bron
Je moet zelf weten of je het gelooft.....
Iemand van het GQ-forum spreekt een 'promotieman' die GELOOFT dat dat de prijs wordt? Klinkt erg waarschijnlijkquote:Op het GameQube Forum meld een persoon dat hij met een 'promotie man', zoals hij het zelf zegt, heeft gesproken en er kwamen een aantal dingetjes uit het gesprek. Zo zei de man volgens hem dat de DS in Europa minimaal ¤159,- gaat kosten, en maximaal ¤179,-. Ze weten nog niet precies hoeveel dus.
Ga um dan halen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:Mr Driller en Feel the Magic zijn binnen
Mijn DS ligt bij mijn ouders
Catch! Touch! Yoshi! Jezus wat een hoge score!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:06 schreef Thomper het volgende:
Edge:
Mr. Driller (NDS, Namco): 6
Famitsu:
Catch! Touch! Yoshi! (NDS, Nintendo): 8 / 9 / 9 / 9 - (35/40)
Dat weten ze echt allang denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
De prijs zo ook al uitgeleket zijn van de DS, een promotie man van NIntendo sprak iemand en liet het één en het ander los: De prijs van de DS zal ¤159-¤179 worden
bron
Je moet zelf weten of je het gelooft.....
En dat van de Edgequote:Op woensdag 19 januari 2005 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Catch! Touch! Yoshi! Jezus wat een hoge score!!!!![]()
![]()
![]()
Famitsuquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
En dat van de Edge.
Komt er eigenlijk een Four Swords uit voor de DS? Dat zou nu een prima geschikte game zijn, dat het bovenste scherm zeg maar als tv-scherm wordt gebruikt en het onderste als gameboyscherm.
Als je veel reist is af en toe een serie (film duurt te langquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat Play-Yan is eigelijk best onzin. Wie wil er nou films of muziek luisteren als je relaxte video games kan spelen. Ik vind het jammer dat er geen speciale DS versie is.
Maar als ik er goed over nadenk, zou ik um toch willen. Ik heb echt geen zin om elke keer me computer op te starten om me mp3s te luisteren of om me pr0n te checken.
Wat gaat het worden jongens!?quote:Konami announcement on Jan. 27th
Konami are planning to announce something of significance to gamers who 'love games' (obviously) on the 27th of this month (January). Our cards are placed firmly on the company announcing a line up of games, put then again; I misplaced those cards a while ago. Stay tuned for the announcement.
Source: Konami Posted at 0:25 pm by Sim
quote:Actually, based on things I've heard, the paths of the DS and GBE have intersected already. Sources claim that the idea for the next Game Boy took flight right about the same time GameCube launched. The device was merely supposed to be a portable GameCube. Nintendo was hoping to create a synergy between the two platforms. However, for whatever reason -- probably an inability to miniaturize the GameCube at a consumer-friendly price -- the Game Boy successor was abandoned. Instead, Nintendo opted to use an old piece of tech: a hardware dubbed Nitro that was originally developed to be an update to the Game Boy line during the PS1 era. At former NCL president Hiroshi Yamauchi's suggestion, the tech was enhanced with a second screen and later a touch-sensitive interface. Thus, the DS was born.
What's interesting is that work on Game Boy Evolution is allegedly further along than most of us would probably guess. And more intriguing still, sources claim that Nintendo is once again trying to make the machine a portable GameCube.
If that comes to fruition, I will likely be singing the praises of Game Boy Evolution from the very start. It would be an amazing accomplishment. The machine would have a potential library of 500 games from launch. Imagine being able to play Wind Waker, Metroid Prime, Resident Evil 4, Wave Race, and Pikmin on the go. It's a Nintendo fan's dream come true.
En dan zal die ook wel weer een slechte batterij hebben, omdat er een motertje moet draaien om de discjes te laten draaien, het zelfde wat de PSP ook al probleem heeft....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja leuk, maaaaaaaaaaaar een portable GameCube betekent dezelfde discs, en dat zie ik niet zitten op een handheldNo way dat ie dan schokvrij is.
Probleem? Hoezo? Het apparaat functioneerd verder toch goed? Ik zie het als een minpunt, niet als een probleem....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En dan zal die ook wel weer een slechte batterij hebben, omdat er een motertje moet draaien om de discjes te laten draaien, het zelfde wat de PSP ook al probleem heeft....
Onzin, MS Duo is niet veel groter dan een DS gamecard......quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, en die memory cards zijn te groot![]()
link?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:51 schreef OnaNia het volgende:
Interessant stuk van IGN over de DS en de opvolger van de SP:
[..]
Hoezow fanboy gedrag, fanboy van welke kant? Als je met discjes werkt kost het meer stroom, meer dan met een cardridgequote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:26 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Probleem? Hoezo? Het apparaat functioneerd verder toch goed? Ik zie het als een minpunt, niet als een probleem....
Ik ga er vanuit dat je het niet zo lekker verwoord hebt, anders lijkt het me op fanboy gedrag.
Maar dat is mijn opinie.
Ik heb het niet over de PSP, ik heb het over een evt Cube handheld.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:27 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Onzin, MS Duo is niet veel groter dan een DS gamecard......
Niet dat ik anti-DS ben, in tegendeel...ik heb er gisteren op mogen spelen en het is een prima apparaat.
Maar alsjeblieft, ga niet zulke lullige opmerkingen maken. Ok, de UMD is wel een bakbeest als het aankomt op portable media, maar de MS Duo is van nabij postzegel formaat.
Daarbij moet gezegd worden dat de DS wel aan het langste end trekt door gebruik van die kleine kaartjes, het scheelt idd een hoop gewicht en accu.
Maar ik ga toch voor de PSP
Dat is een minpunt, geen probleem.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoezow fanboy gedrag, fanboy van welke kant? Als je met discjes werkt kost het meer stroom, meer dan met een cardridge
ik dacht al idd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de PSP, ik heb het over een evt Cube handheld.
Oké dan is het een minpunt, maar het is niet cool. Een handheld moet je gewoon niet op discjes laten draaien..... De batterij van de handheld is toch wel erg belangrijk.....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:03 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Dat is een minpunt, geen probleem.
Een probleem heb je in dit geval als het apparaat niet naar behoren functioneerd.
Q: Waar heb je die besteld, als ik zo vrij mag zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:54 schreef Platina het volgende:
Owh jawel, morgen eindelijk een europese lader binnen + mario 64 + beschermdingetjes van Hori en 3th party hoesje voor DS. Eindelijk ultiem genot \o/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |