Helaas voor jou is Maud een kennis van mij.. dus ken ik der niet alleen van de plaatjes op m'n pc..quote:Nee joh..... Hoe kan je nou zeggen dat zij de mooiste/knapste vrouw is die er is?
Staar je alleen maar naar je pc vol met Maudjes en kijk je niet verder om je heen....
Hoezo helaas voor hem? Onzin!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:13 schreef Timmai het volgende:
Helaas voor jou is Maud een kennis van mij.. dus ken ik der niet alleen van de plaatjes op m'n pc..
Ohja, die deed Rene Froger toen in die wildcardshow. Ik heb toen nog op 'm gestemdquote:
Jepz.. tot verbazing van mensen uit haar omgevingquote:Op zondag 9 januari 2005 13:04 schreef OnaNia het volgende:
Heeft ze nog met Frank?
Waarom tot verbazing?quote:Op zondag 9 januari 2005 19:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
Jepz.. tot verbazing van mensen uit haar omgeving![]()
Oeh, dat zegt een fan van MEN2B.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb haar gister weer horen zingen. Maar sorry hoor...... geen gehoor
Dat was om eerlijk te zijn ook het eerste wat er in mijn hoofd opkwam.quote:
Helemaal mee eens.quote:Ze kan nog steeds practig zingen.
Uit het Frank Boeijen topicquote:Verder voor de mensen die het nog niet wisten: op het album van de sympathieke Maud Mulder, dat in januari uitkomt, staat een duet met Frank Boeijen. Het lied 'Voor jou alleen' is opnieuw opgenomen, met als muzikale begeleiding de originele Frank Boeijen Groep!
ach ja we nemen een Boris of Jamai of Maud of al die kneuzen van Popstars...het is allemaalquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:05 schreef cultheld het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die gemaakte 'artiesten'.
Daar erger ik me ook aanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:07 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach ja we nemen een Boris of Jamai of Maud of al die kneuzen van Popstars...het is allemaal
Hoorde haar nieuwe single gisteren op de radio. Mooi liedje wel, misschien een tikje saai. Ik vind het wel erg leuk dat ze in het Nederlands zingt, is weer eens wat anders.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe zit het nou met dat album en die single dan? Of heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |