quote:MutZ~ zegt:
maak eens ff een nieuwe SC... jij hebt hem volgemaakt dus jij moet nu een nieuwe maken...
Robbie - Er is licht aan het eind van de tunnel...van de tegemoetkomende trein. zegt:
dan krijg je wel een bout sc hoor
~MutZ~ zegt:
ik wil gewoon kunnen posten... hoe moet ik anders aan m'n slowchat quotum komen...
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:53 schreef PeuRac het volgende:
www.ptaslowchat.nl
Op risico van MutZ deze slowchat:
[..]
tjsa, geen kutbak deze keer hequote:
Stop die maar in je h*lquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:02 schreef Youp het volgende:
LOL mams is net uitgenodigd door de BMW dealer om te komen kijken of dr 120 naar wens was (zat nog geen kenteken enzo op) wat bleek.. zat het foute dashboard enzo er inmam natuurlijk totaal pissed off en nu kunnen ze een nieuwe laten komen met spoedorder
grappigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:02 schreef Youp het volgende:
LOL mams is net uitgenodigd door de BMW dealer om te komen kijken of dr 120 naar wens was (zat nog geen kenteken enzo op) wat bleek.. zat het foute dashboard enzo er inmam natuurlijk totaal pissed off en nu kunnen ze een nieuwe laten komen met spoedorder
trut!quote:MutZ (Moderator FP) - zaterdag 8 januari 2005 @ 16:00
machtsbeluste draaideuridioot
Ah, gevonden
Bouwens Roermondquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
bij welke dealer? Dan weet ik nl waar ik een goedkope 120 i/d ?? kan halen
quote:
domme dealerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
't blijft een kutmerk, dat blijkt wel
Maar ik ben schijnheilig...quote:
Toch niks vreemds aan dat je de auto gaat bekijken voor hij op kenteken staat?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:05 schreef Youp het volgende:
[..]
Bouwens Roermondja mam en mn stiefpa vonden het al vreemd dat ze konden gaan kijken terwijl er nog het een en ander aan de auto moest gebeuren...
quote:
verkeerde kleur dash en nog het een en ander.. volgensmij geen leer waar wel leer moest hier en daar enzo...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Toch niks vreemds aan dat je de auto gaat bekijken voor hij op kenteken staat?
btw verkeerde kleur dash of?
hallo btw
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
Vannacht: Ik fiets lekker slingerend naar huis... kom ik een kennis tegemoet, ik zeg he lul wat ga jij nou doen man?
hij: werken! Jij dan...??
Ik: slapen, kom uit de kroeg!
Hij:!
ik
mams wou een benzinequote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:10 schreef PeuRac het volgende:
Jammer dat zo'n 1-serie zo duur is, vooral ook omdat een (veel goedkopere) Foucs nog beter is ook. En een 120d heb ik liever als een ischeelt iets van een seconde naar de honderd, en ook nog eens in t verbruik
Volgens mij heeft onze dealer ook een andere kleur bekleding besteld als mn moeder wou, maar ik vind t mooier als wat mn moeder gekozen had, dus ik vind t wel goedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:12 schreef Youp het volgende:
[..]
verkeerde kleur dash en nog het een en ander.. volgensmij geen leer waar wel leer moest hier en daar enzo...
je twijfelt toch niet om een DIESEL te kopenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:14 schreef Youp het volgende:
[..]
mams wou een benzinede 120D 0-100 7,9 sec de 120i 0-100 8,7 sec.. de saxo vts van mams 0-100 11,2 sec oid
dus ze gaat er erg op vooruit
en nouja dat verbruik... dat boeit r volgensmij niet zo zeer...
nu zat er zo lekker standaard zwart in.. terwijl mams beige ofzo had besteld... hele auto van binnen was licht beige leer op een paar accenten na die een beetje bruintint waren zoals de buitenkant van de autoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heeft onze dealer ook een andere kleur bekleding besteld als mn moeder wou, maar ik vind t mooier als wat mn moeder gekozen had, dus ik vind t wel goed![]()
Binnen nu en 2wkn, ik hoop dat ze dan alle zooi al wel overgebouwt hebben, de vorige keer (met de opel) deden ze dat pas een paar wkn laterquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
wanneer krijg jij de pug btw peu?
daar da's een fatsoenlijke!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:15 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb zojuist een SC geopend. Ik had een firefox tab van 2 uur oud openstaan
.
mn mams wou ook geen dieselquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je twijfelt toch niet om een DIESEL te kopen![]()
ik kijk sowieso altijd alleen maar naar de benzineversies...
mijn vader wil nu ineens weer een A4
En weer gooit mutz hem dicht... Erg eigenlijk...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daar da's een fatsoenlijke!!!
Ja meer wel een uur telaatquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daar da's een fatsoenlijke!!!
jij... jij... jij.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
En weer gooit mutz hem dicht... Erg eigenlijk...
Als ik er daarna ook ff derest van het weekend in mag rijden , kom ik er zo aanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:20 schreef Thermo het volgende:
Iemand zin om mijn auto te wassen + vanbinnen ook eff schoon te maken?
Mn ma had een lichtgrijze velours bekleding besteld, maar er zit creme velours in, echt super mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:17 schreef Youp het volgende:
[..]
nu zat er zo lekker standaard zwart in.. terwijl mams beige ofzo had besteld... hele auto van binnen was licht beige leer op een paar accenten na die een beetje bruintint waren zoals de buitenkant van de auto
wat hij zegtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik er daarna ook ff derest van het weekend in mag rijden , kom ik er zo aan![]()
oh ja, dat hadden wij in de 'leen-6' toendertijd ook... licht beige matten en stoelen enzo.. ok, die stoelen waren al grouw nadat hij 17.000km in handen van de pers was geweest (kan ook niet anders) maar die matten... DIE waren pas vettigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ma had een lichtgrijze velours bekleding besteld, maar er zit creme velours in, echt super mooiMet een donker dashboard (kon kiezen uit vies groen, vies blauw, of zwart) en welke kleur de matten hebben weet ik nog niet, ik hoop dat die wel zwart zijn, anders valt t zo op dat de auto nooit wordt schoongemaakt
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
En weer gooit mutz hem dicht... Erg eigenlijk...
quote:
quote:
Nou omdat jij het bent.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik er daarna ook ff derest van het weekend in mag rijden , kom ik er zo aan![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nou omdat jij het bent.....
NEE
* Thermo gaat zijn auto eff onder handen nemen.
[sub]Had ik al eens verteld dat ik echt baal dat ik geen 180pk gechipte diesel heb?mijn verbruik ik wordt er arm van
[sub]
details detals.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nou omdat jij het bent.....
NEE
* Thermo gaat zijn auto eff onder handen nemen.
Had ik al eens verteld dat ik echt baal dat ik geen 180pk gechipte diesel heb?mijn verbruik ik wordt er arm van
![]()
quote:
Wat wil je voor die emblemenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:36 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft vanmiddag de carkit ingebouw, radio ingebouwd, GTV gewassen en "V6 TB" emblemen verwijderd
Dat kut auto valt eigenlijk wel mee, scheurt goed hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]tsja, voor een Alfa moet je wat over hebben, wees blij dat je niet meer die homo auto rijdt
ik moest er laatst weer in rjiden voor mn werk, maar wat een kut auto is zo'n 2.0 CC eigenlijk
zijn er niet heel afgkomenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat wil je voor die emblemen
Zou het fout staan op mijn 1.8 8v![]()
Zo'n XC90 V8 lijkt me een leuke auto, mooier als een X5 iig. Ik snap wel dat zo'n 2.0 CC leuk is als eerste auto (dan is alles leukquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:40 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat kut auto valt eigenlijk wel mee, scheurt goed hoor
Ik heb er nog steeds geen spijt van, was 18 en cabrio was toen een leuk ding.
Dit is gewoon iets anders.
Maargoed 80 euro op een 2 dagen aan benzine vind ik niet echt fijn, normale rijstijl 1 op 8.
Mijn pa vind btw een XC90 V8 mooi.. X5 was weg @ bmw dealer en bij een controle aan de C70 con vertible zag hij een XC90 staan....
goed plan!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:37 schreef Youp het volgende:
* Youp die zich ff scheren gaat (nog steeds niet gedaan nee)
1 op 9quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n XC90 V8 lijkt me een leuke auto, mooier als een X5 iig. Ik snap wel dat zo'n 2.0 CC leuk is als eerste auto (dan is alles leuk) 1 op 8 is niet leuk trouwens
al zul je met de Pug niet veel zuiniger hebben gereden denk ik?
Dat valt me nog mee danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
1 op 9
Het is een volledig zwarte XC90 met chrome lijsting en licht getinte ramen. 18" etc, ziet er wel heel stoer uit.
Rijdt geweldig trouwens.
Ik was ook wel weg van die X5 4.4i V8 waarin we gereden hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat valt me nog mee dan![]()
![]()
Zo'n volledig zwarte xc90 met chrome ziet er echtuit, ik vind de xc90 de mooiste suv in z'n klasse.
Waarom heeft je ma die niet gekocht? Vanaf 15k heb je al hele mooiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:58 schreef Youp het volgende:
als we het toch over volvo's hebben doe me dan maar een C70 Coupe T5![]()
omdat mn ma een citrofiel is maar citroen dr niks meer te bieden hadquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom heeft je ma die niet gekocht? Vanaf 15k heb je al hele mooie
de XC90 V8 is echt geweldig!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:56 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik was ook wel weg van die X5 4.4i V8 waarin we gereden hebben.
Was echt prachtbak![]()
Maar idd vond ik deze versie wel mooier dan die X5, best indrukwekkende bak.
Beetje jammer dat een cayenne zo duur is
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:16 schreef Youp het volgende:
[..]
hehe... ik moet me ook nog steeds aankleden
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:16 schreef Youp het volgende:
[..]
hehe... ik moet me ook nog steeds aankleden
vandaag werd ik eens niet wakker gebeld.. of jawel om haf 3 snachts toen ik net lag te pitten door een zatte maat van me...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ook, ik ben godver om 4 uur wakkergebeld met de vraag of ik meeging naar de kroeg
Ik was al om een uur of 9 wakker en stond om half 12 op het station...quote:
wat ben jij goed!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik was al om een uur of 9 wakker en stond om half 12 op het station...
biertje?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
ik hoop dat ik een goed ontbijt voorgeschoteld krijg
ben zo verrot
C70 convertible in het blauw met creme bekleding + dashboard ook goed?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:58 schreef Youp het volgende:
als we het toch over volvo's hebben doe me dan maar een C70 Coupe T5![]()
Yoquote:
wat gaan we kijken ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:57 schreef MutZ het volgende:
Ik heb sinds vandaag weer 3 nieuwe dvd's... cadeautje...
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Yonou die lijst met drank he. Die is op
![]()
Ik voel me nu eindelijk stukke beter. Ik ga zo naar een nieuw jaars receptie en tevens opening van een bar dancing in 1. Dus dat word weer zuipen ben ik bang![]()
Het ergste is dan nog dat die kroeg hier 10 stappen vandaan is. ERG FOUT VOOR MIJ![]()
Maar goed ik ga er van door ik word zo opgehaald![]()
allebei leukquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
C70 convertible in het blauw met creme bekleding + dashboard ook goed?
Vind de coupe wat betreft lijnen wel erg mooi, maar cabrio in de zomer is toch altijd wel lekker.
Blij dat mijn ma voor de cabrio is gegaan
Hannibal, silence of the lambs of red dragon??quote:
Wat hij zegtquote:
Ik heb ze ook nog nooit helemaal gezien...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:03 schreef Youp het volgende:
ik moet ze alle 3 nog een keer helemaal zien
maakt niet uit ik verveel me toch de teringquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hannibal, silence of the lambs of red dragon??
Waar?? Wanneer??quote:
Ik zit momenteel bij een vriend in Utrecht, redelijk centraal dus...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:07 schreef Youp het volgende:
[..]
i donno... nu?wie woont er in centraal nederland..?
Waar ergens in Utrecht??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:09 schreef Hugster het volgende:
oei wat was ik dan dicht bij je vandaag
ga vanavond weer![]()
Qua zaterdagen gaat het voorlopig niet lukken ben ik bang...quote:
Ik werk niet eens op zaterdag...quote:
nee ik bedoel door de weeksquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik werk niet eens op zaterdag...
Maar over 2 weken ga ik bijvoorbeeld een kijkje nemen bij de luchtverkeerstleiding...
Nee, sociaal leven...quote:
Dan kan ik wel regelmatig...quote:
dat bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
god..ja dat was wat ik niet kon vinden
Die komt vanavond op tv toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hannibal, silence of the lambs of red dragon??
ja?? waar!? ik kijken gaat... hoeven we die al niet meer te kijken bij de marathonquote:
Bron: TV Gids Onlinequote:Programma: The silence of the lambs
Zender: Yorin
Tijdstip: 8-1-2005 22:00-00:15
Genre: Film
Inhoud: psychologische thriller
Een psychopaat, bekend onder de naam Buffalo Bill, kidnapt en vermoordt aan de lopende band jonge vrouwen en niets of niemand schijnt hem een halt toe te kunnen roepen. FBI-agente Clarice Starling denkt dat ze met de ideeën van de veroordeelde psychopaat en psychiater dokter Hannibal Lecter een goed beeld kan krijgen van deze Buffalo Bill. Ze gaat een dialoog aan met Lecter en hoopt de nodige informatie te krijgen. Lecter is echter ook een moordenaar en een kannibaal die slechts wil helpen als Starling zijn morbide nieuwsgierigheid naar haar gecompliceerde leven blijft voeden. Er ontstaat een ziekelijke verstandhouding tussen de twee, waarbij Sterling haar eigen, innerlijke demonen het hoofd moet bieden. Uiteindelijk wordt Clarice geconfronteerd met een ongekend krachtige en duivelse moordenaar en het is nog maar de vraag of ze de kracht en de moed heeft om deze te stoppen Jaar van premiere: 1991 Rolverdeling: Jodie Foster, Anthony Hopkins, Scott Glenn, Anthony Heald, Ted Levine e.a Regisseur: Jonathan Demme
Uitgave: Programmabladen AKN Digital Services © 2004 | Alle rechten voorbehouden | Colofon
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
god..ja dat was wat ik niet kon vinden
Geen idee...quote:
de mn post op de vorige paginaquote:
Ik heb het regelmatig al met alle LotR films gedaan... Ook al wel eens 2 EE's + 1 gewone versie... Dan kom je in totaal op een 10,5 uur uit...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ja?? waar!? ik kijken gaat... hoeven we die al niet meer te kijken bij de marathonwant 3x 3 uur oid is toch wel erg gaar-makend
bikkelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig al met alle LotR films gedaan... Ook al wel eens 2 EE's + 1 gewone versie... Dan kom je in totaal op een 10,5 uur uit...
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:41 schreef Youp het volgende:
zo.. tandjes gepoetst, sjonnie petje op, oud tshirt aan, sjonnie nikies aan : youp is helemaal klaar om te gaan vergaderen met het scouting volktot vanavond misschien allemaal
We zijn niet allemaal man-hoerquote:
anders lul je met jezelfquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
anders zie je ff een hele pagina over het hoofd
had het tegen fwnk
ik vind het wel een lekkere reclamequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:30 schreef Youp het volgende:
btw die irritante reclame van de Renault Megane ook... het achterste is het belangrijkste voor de auto, hoe dichter bij de weg hoe beter... 55cm... ik vind 55cm eigenlijk niet echt dicht bij de weg...en daarnaast is t ding nog lelijk ook
Nee, zoiets heet GEK... Legolas_greenleaf en ik waren gisteren op IRC elkaars scriptkennis aan het testen... ik wist ze allemaal...quote:
ohja ????quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:48 schreef Alfisti het volgende:
@BoJo: morgen om 13:15 - 13:30 staan er een aantal verschrikkelijk mooie auto's bij de Mac in Zuid-Oost!
deel van de ARTC155 + een GTV onderweg naar de SCARB nieuwjaarsmeetquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja ????
hoezo dat dan ? welke club ?
oooohwquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
deel van de ARTC155 + een GTV onderweg naar de SCARB nieuwjaarsmeet
nerd alertquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, zoiets heet GEK... Legolas_greenleaf en ik waren gisteren op IRC elkaars scriptkennis aan het testen... ik wist ze allemaal...Toch een teken dat ik die films te vaak gezien heb... We gaan binnenkort een keer alle drie de EE's achter elkaar kijken...
extended edition... (met extra scene's en zooi...)quote:
quote:
Dat wel, maar hij is geen 1337 SCARB lidquote:
quote:
zie de post boven deze post...quote:
quote:
Ik had het erover dat het antwoord boven de post van hugster stond...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Daar staat een ander bericht, dat bedoel ik
quote:
kleine kans dat ik nog weg ga straksquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:28 schreef PeuRac het volgende:
ik verveel me de tyfus, ik ga zo Fight Club kijken denk ik
foto's voor de Baf! word een succesvolle meet met veel opkomstquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:44 schreef Hugster het volgende:
Heb een vet feest zo en ga permban ff micromeeten
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:58 schreef Hugster het volgende:
alsof ik een camera kan bedienen op dat tijdstip
en heb er niet eens 1
Nee nee ik heb 5X een rode vodka redbull op en zit nu thuis aan de champagnequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:02 schreef Youp het volgende:
dag ook_gek, drink jezelf geen alcoholvergiftiging
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:18 schreef ook_gek het volgende:
Ik drink geen bier. Of alleen als er ECHT niks anders is![]()
Maar bier is niet mijn ding![]()
quote:
quote:
sletquote:
quote:
viel wel meequote:
Bier is arme studenten drankquote:
ga slotjes zetten jijquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bier is arme studenten drank
Dat is vocht voor de arme mensen die geen baco kunnen betalen
PICCCCSSSS!!!!111quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:50 schreef ook_gek het volgende:
Oh voor de mensen die het willen weten.
De camera van m,n moeder is terecht. Ik had hem bij een collega in de auto laten liggen
De foto,s zijn ook leuk geworden. Wel appart dat op elke foto wel iets van drank te zien is![]()
Mijn moeder is ook weer blij![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja dat zal het zijn ja... baco is ranzig man...
bier is geweldig!!
en je noemt mijn vader dus nu een arme student
No wayquote:
Dat zeg ik! PICCSS!!!11quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
fucking impressive.........
sommige foto's had ik nog niet gezien.....
http://homepage.mac.com/demark/tsunami
beide?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:53 schreef MutZ het volgende:
Wat voor marathon gaan we nu houden?? Alle 'hannibal'-films of alle LotR's??
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:10 schreef Youp het volgende:
* Youp is back
en ik heb de saxo nog eens een keer een zoveelste vuurdoop gegeven nu vlak voordat hij weg gaat
toerenbegrenzer?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:14 schreef Youp het volgende:
[..]
oeh wat heeft die er van langs gekregen![]()
1x in de 2quote:
quote:
ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Youp het volgende:
[..]
1x in de 2heel fftjes maar aangetikt (ik moest gewoon ff
) voor de rest over een brede 80 weg die nogal slingerd dwars door het open veld in de 3e blijven rijden tussen de 4500-6000rpm
oh wat moet ik nodig mn racelicentie gaan halen
-edit-
wat een wegligging heeft dat dingetje toch
het is kwijtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef Youp het volgende:
[..]
get a life4 uur geleden zei je het zelfde
kon je die niet inruilen? als je een jonge auto inruilt krijg je er ook een oudere met een hoop extra's voor terugquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:33 schreef BoJo het volgende:
ik kon wel weggaan maar was gekoppelt aan een 15 jarig breezah slet![]()
kut niet aangedacht , het eerste dat in me op kwam was de gevangenis eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:35 schreef Youp het volgende:
[..]
kon je die niet inruilen? als je een jonge auto inruilt krijg je er ook een oudere met een hoop extra's voor terug
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef Youp het volgende:
[..]lekker he
* Youp die zn crossmotor steeds meer mist...
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:35 schreef Youp het volgende:
[..]
kon je die niet inruilen? als je een jonge auto inruilt krijg je er ook een oudere met een hoop extra's voor terug
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
kut niet aangedacht , het eerste dat in me op kwam was de gevangenis eigenlijk![]()
![]()
Je bedoelt zoals ik het momenteel doe?? Ben nog steeds niet thuis...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:39 schreef Youp het volgende:
[..]hebben ze daar een pc met internet? zo ja dan kan je nog fokken en heb je tenminste nog 50% van je leven
BAF! erbij en de resterende 50 zijn er ook weerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:39 schreef Youp het volgende:
[..]hebben ze daar een pc met internet? zo ja dan kan je nog fokken en heb je tenminste nog 50% van je leven
zoietsquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals ik het momenteel doe?? Ben nog steeds niet thuis...
Blond?? Wordt het al aan het begin van de middag gepost hoe laat die komt, vergeet je hem nog...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:40 schreef Youp het volgende:
oeh kut is silence of the lambs al bezig..?
duh!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Blond?? Wordt het al aan het begin van de middag gepost hoe laat die komt, vergeet je hem nog...
Ik weet al hoe het zit... Je wilt gewoon die marathon houden...
Watjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
pfff ik ben zooo verrot![]()
Ben er weg van
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:41 schreef Youp het volgende:
[..]
zoiets
ik ben inmiddels wel weer al thuis *goh* tijdens de vergadering @ scouting fokken zou wel heel fout zijn
heb je al goed gegeten?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
pfff ik ben zooo verrot![]()
Ben er weg van
Dat noem ik echt BLONT!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:43 schreef Youp het volgende:
[..]
duh!!
nee maar ik ben echt blonT met de grote T... yorin staat naast me op de TV aan... zo'n meter naast mn hoofd (letterlijk) op een enorme tven nog heb ik niet in de gaten dat de film nog niet begonnen is (want ik wist wel dat hij op yorin kwam
)
oh...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:16 schreef PeuRac het volgende:
als je 2x exact t zelfde wilt posten in t zelfde topic, dan krijg je de melding dat dit niet toegestaan is. Dat had ik dus, en omdat te voorkomen, typ je er gewoon een . achteraan
Waar heb jij t overquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:20 schreef BoJo het volgende:
gooide die mafkees nou zijn kwakkie in haar gezicht?![]()
volgensmij welquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:20 schreef BoJo het volgende:
gooide die mafkees nou zijn kwakkie in haar gezicht?![]()
ja we zijn alvast aan het voorwerken voor de marathonquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:26 schreef PeuRac het volgende:
Kee
daarvoor gaan we een marathon organiserenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:31 schreef BoJo het volgende:
Best wel vette film, kan me zo weinig van herinneren. Ooit een keer half gezien. Moet die 2de ook maar eens kijken![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra kijkt naar een programam over vrouwen met grote borsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |