quote:MutZ~ zegt:
maak eens ff een nieuwe SC... jij hebt hem volgemaakt dus jij moet nu een nieuwe maken...
Robbie - Er is licht aan het eind van de tunnel...van de tegemoetkomende trein. zegt:
dan krijg je wel een bout sc hoor
~MutZ~ zegt:
ik wil gewoon kunnen posten... hoe moet ik anders aan m'n slowchat quotum komen...
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:53 schreef PeuRac het volgende:
www.ptaslowchat.nl
Op risico van MutZ deze slowchat:
[..]
tjsa, geen kutbak deze keer hequote:
Stop die maar in je h*lquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:02 schreef Youp het volgende:
LOL mams is net uitgenodigd door de BMW dealer om te komen kijken of dr 120 naar wens was (zat nog geen kenteken enzo op) wat bleek.. zat het foute dashboard enzo er inmam natuurlijk totaal pissed off en nu kunnen ze een nieuwe laten komen met spoedorder
grappigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:02 schreef Youp het volgende:
LOL mams is net uitgenodigd door de BMW dealer om te komen kijken of dr 120 naar wens was (zat nog geen kenteken enzo op) wat bleek.. zat het foute dashboard enzo er inmam natuurlijk totaal pissed off en nu kunnen ze een nieuwe laten komen met spoedorder
trut!quote:MutZ (Moderator FP) - zaterdag 8 januari 2005 @ 16:00
machtsbeluste draaideuridioot
Ah, gevonden
Bouwens Roermondquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
bij welke dealer? Dan weet ik nl waar ik een goedkope 120 i/d ?? kan halen
quote:
domme dealerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
't blijft een kutmerk, dat blijkt wel
Maar ik ben schijnheilig...quote:
Toch niks vreemds aan dat je de auto gaat bekijken voor hij op kenteken staat?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:05 schreef Youp het volgende:
[..]
Bouwens Roermondja mam en mn stiefpa vonden het al vreemd dat ze konden gaan kijken terwijl er nog het een en ander aan de auto moest gebeuren...
quote:
verkeerde kleur dash en nog het een en ander.. volgensmij geen leer waar wel leer moest hier en daar enzo...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Toch niks vreemds aan dat je de auto gaat bekijken voor hij op kenteken staat?
btw verkeerde kleur dash of?
hallo btw
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
Vannacht: Ik fiets lekker slingerend naar huis... kom ik een kennis tegemoet, ik zeg he lul wat ga jij nou doen man?
hij: werken! Jij dan...??
Ik: slapen, kom uit de kroeg!
Hij:!
ik
mams wou een benzinequote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:10 schreef PeuRac het volgende:
Jammer dat zo'n 1-serie zo duur is, vooral ook omdat een (veel goedkopere) Foucs nog beter is ook. En een 120d heb ik liever als een ischeelt iets van een seconde naar de honderd, en ook nog eens in t verbruik
Volgens mij heeft onze dealer ook een andere kleur bekleding besteld als mn moeder wou, maar ik vind t mooier als wat mn moeder gekozen had, dus ik vind t wel goedquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:12 schreef Youp het volgende:
[..]
verkeerde kleur dash en nog het een en ander.. volgensmij geen leer waar wel leer moest hier en daar enzo...
je twijfelt toch niet om een DIESEL te kopenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:14 schreef Youp het volgende:
[..]
mams wou een benzinede 120D 0-100 7,9 sec de 120i 0-100 8,7 sec.. de saxo vts van mams 0-100 11,2 sec oid
dus ze gaat er erg op vooruit
en nouja dat verbruik... dat boeit r volgensmij niet zo zeer...
nu zat er zo lekker standaard zwart in.. terwijl mams beige ofzo had besteld... hele auto van binnen was licht beige leer op een paar accenten na die een beetje bruintint waren zoals de buitenkant van de autoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heeft onze dealer ook een andere kleur bekleding besteld als mn moeder wou, maar ik vind t mooier als wat mn moeder gekozen had, dus ik vind t wel goed![]()
Binnen nu en 2wkn, ik hoop dat ze dan alle zooi al wel overgebouwt hebben, de vorige keer (met de opel) deden ze dat pas een paar wkn laterquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
wanneer krijg jij de pug btw peu?
daar da's een fatsoenlijke!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:15 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb zojuist een SC geopend. Ik had een firefox tab van 2 uur oud openstaan
.
mn mams wou ook geen dieselquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je twijfelt toch niet om een DIESEL te kopen![]()
ik kijk sowieso altijd alleen maar naar de benzineversies...
mijn vader wil nu ineens weer een A4
En weer gooit mutz hem dicht... Erg eigenlijk...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daar da's een fatsoenlijke!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |