3-poots en zorg dat je statief goed stevig is. Het moet niet al te veel last hebben van trillingen en zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
Oei, dat is een hele lijst statieven die ik voor m'n neus krijg. Varierend van ¤190,= tot ¤15,=. Moet ik nog zoeken naar een specifiek model? 3-poots lijkt me logisch, maar past elke camera op elk willekeurig statief?
Kweet t Rewimo, was echt een drama middagjequote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind ze heel leuk maar helaas ook heel onscherp
Dus met vragen, kan ik vast bij jouw terecht.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:46 schreef Rewimo het volgende:
Dat is ook heel belangrijkIk heb een hoop geleerd op de Flevomeet
Proberen kan altijd, maar ik raad je aan ook eens naar een meet te komenquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:47 schreef stil het volgende:
Dus met vragen, kan ik vast bij jouw terecht.![]()
Helpt slijmen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:42 schreef buzzer het volgende:
Ik heb net even in het centrale topic gekeken, dat wordt een lastige keuze deze maand....
Deze is echt heel subtielquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:02 schreef stil het volgende:
Zou deze onder beweging kunnen vallen?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |