De Vanguard Milennium 4 was bij mij ¤ 59,-quote:Op maandag 1 november 2004 16:43 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb zelf een Vanguard. Wat ie precies kostte weet ik niet meer (ik vergeet dat het liefst zo snel mogelijk) Maar het is niet zoiets waar je losse koppen bij koopt. Redelijke prijs voor een stevig statief.
Ja...die heb ik dusquote:Op maandag 1 november 2004 16:55 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
De Vanguard Milennium 4 was bij mij ¤ 59,-
Wat wel handig is bij een statief is dat het een schoentje heeft die je aan je camera kan doen en dan op het statief kan klikken, hoef je niet steeds de camera op je statief te schroeven. Soms kan een waterpas ook van pas komen, op het eerder genoemde statief zitten er 2.
Wat vind je er een rotding aan? Of anders gezegd, wt verwacht je van een andere dat ie wel doet wat deze niet doet of andersom? Dat kan natuurlijk schelen voor de koper. Ik denk niet dat ik hem zo intensief gebruik als jij.quote:Op maandag 1 november 2004 18:30 schreef dawg het volgende:
De mijne gaat ergens dit jaar nog de deur uit (Vanguard millenium 5). Wat een rotding is dat zeg (sorry pea en duck).
Kijk ook eens naar Manfrotto (beste prijs/kwaliteit), of Gitzo (superkwaliteit, superduur), of Velbon (geen ervaring mee).
Ik gebruik hem niet, omdat ik die kop nogal irritant vind. Ik moet teveel losdraaien eer die kop fatsoenlijk kan bewegen. Hij kan niet echt laag, en ik vind hem niet echt stabiel, als ik de tele erop heb, dan weegt het zaakje dik 2 kilo, en dan voelt dat statief erg slap aan. Vind hem zowiezo een beetje aanvoelen alsof die kop er elk moment af kan breken.quote:Op maandag 1 november 2004 18:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat vind je er een rotding aan? Of anders gezegd, wt verwacht je van een andere dat ie wel doet wat deze niet doet of andersom? Dat kan natuurlijk schelen voor de koper. Ik denk niet dat ik hem zo intensief gebruik als jij.
ik heb dus sinds kort een Manfrotto, erg fijn!quote:Op maandag 1 november 2004 19:10 schreef Dacide het volgende:
Wil je een gewone standaard statief met daarop een lekkere kop?
neem dan een manfrotto (basic of de classic). Hierbij koop je dan een 3dkop of een balhoofd.
ben je voor ongeveer 170140 euro klaar.
voordeel: Zeer stevig en stabiel + Waardevast
055DB met de RC141quote:Op maandag 1 november 2004 19:49 schreef Dacide het volgende:
Welk type tripod heb je dan?
(of heb je er een goedkope kop op zitten?)
Dan scheelt het misschien dat ik geen tele heb. Maar hij zou toch 10 kilo moeten kunnen houden...quote:Op maandag 1 november 2004 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik gebruik hem niet, omdat ik die kop nogal irritant vind. Ik moet teveel losdraaien eer die kop fatsoenlijk kan bewegen. Hij kan niet echt laag, en ik vind hem niet echt stabiel, als ik de tele erop heb, dan weegt het zaakje dik 2 kilo, en dan voelt dat statief erg slap aan. Vind hem zowiezo een beetje aanvoelen alsof die kop er elk moment af kan breken.
Kopen, iemand?![]()
Waarom is het een rotding?quote:Op maandag 1 november 2004 18:30 schreef dawg het volgende:
De mijne gaat ergens dit jaar nog de deur uit (Vanguard millenium 5). Wat een rotding is dat zeg (sorry pea en duck).
Kijk ook eens naar Manfrotto (beste prijs/kwaliteit), of Gitzo (superkwaliteit, superduur), of Velbon (geen ervaring mee).
mijne kan hoog (okee, met middenkolom)quote:Op maandag 1 november 2004 22:06 schreef sander0105 het volgende:
ik ben ook aan het kijken naar een statief. Alleen zoek ik een vrij hoog statief (+- 170-180) veel statieven komen alleen tot die hoogte als je de midden kolom helemaal uitschuift. Ik heb alleen het idee dat dit alleen maar instabiel is (aangezien de middenkolom alleen aan de onderkant ingeklemd is) Zeker als je er een camera met teletoeter oid op zet.
Iemand een voorstel?
Das voor mij geen ooghoogtequote:Op maandag 1 november 2004 22:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
mijne kan hoog (okee, met middenkolom)
maar dan staat ie op oog hoogte (1.80 ) nog stabiel!
hij kan zo hoog dat ik er niet in kan kijkenquote:Op maandag 1 november 2004 22:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Das voor mij geen ooghoogte
ow...ik ging sluiten
Jij boft maarquote:Op maandag 1 november 2004 22:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Das voor mij geen ooghoogte
ow...ik ging sluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |