Zie boven jouw postje! Rusland, tsss.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef Kogando het volgende:
Woon je in een kraakpand of sta je op een camping in Rusland? Wat een gammele smeerzooi.
Éen keer gedaan, gelijk de hele zooi verstopt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef Pony-Lover het volgende:
Schijten in de wasbak is trouwens not done
Dat doe je in het urinoirquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef Pony-Lover het volgende:
Beetje oppassen dat je de boel niet van de muur rukt,en daarna veel heet water dat het eeen soeppie wordt anders wil het niequote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik zeik altijd gewoon over de vaat heen hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je ook eerst de vaat uit de wasbak haalt, voordat je er in pist.
Niet geprobeerd, maar wat wel relaxed kan in mijn kamertje is dan gelijk mijn drol opbakken, want mijn wasbak zit naast mijn gasfornuis.... Trouwens lijkt het me ook wel een bijzondere ervaring om op je gasfornuis te schijten....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef Pony-Lover het volgende:
* heiden6 voelt pijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef k3vil het volgende:
Je kunt je smegma er eindelijk na maanden ook afschrapen door gebruik te maken van de tandpasta en tandenborstel, waarna je je lul kunt afsoppen met dreft onder de kraan
gewoon ff prakkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef Pony-Lover het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Éen keer gedaan, gelijk de hele zooi verstopt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:05 schreef Kogando het volgende:
Het is alleen niks waard voor vrouwen, zo kwam mijn nichtje in het holst van de nacht met wasbak en al van de muur af storten.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:05 schreef nietzman het volgende:
Je kunt je ballen ook zo lekker op die koude rand neerleggen.
daar doen we het allemaal voorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:05 schreef nietzman het volgende:
Je kunt je ballen ook zo lekker op die koude rand neerleggen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef Pony-Lover het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:49 schreef skiczukie het volgende:
Pissen in een wasbak is vele male relaxter dan in een plee, omdat;
- Je een beetje op je tenen moet staan zodat het beter vloeit.
- Doortrekken maakt niet zoveel herrie, vooral 's nachts erg handig.
- Je kan naar jezelf kijken in de spiegel.
- Ver lopen is niet nodig omdat de wastafel meestal op de slaapkamer te vinden is.
- Het spat niet zo.
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen.
ow maar dat gebeurd ook bij een gewone wc als ik doortrekquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:50 schreef Showtime het volgende:
- Eventueel kan je het plassertje nog een wasbeurt geven
Zo'n wasbak hebben wij ook!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
ik heb tenminste een excuus
en dan de resten even door het putje drukkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:04 schreef BrauN het volgende:
Schijten in een pisbak, dat is vele malen puikerder.
wat een bendequote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Of je doucht een keerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:38 schreef dingendoener het volgende:
ik ben het eens
- en je kan je pik wassen!
Die is ook érg fijn!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:50 schreef Showtime het volgende:
[..]
- Je kan met je bovenbenen voorover leunen tegen de wasbak aan
Kan welquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:18 schreef Zw0rld het volgende:
Kunnen dames ook in de wasbak
Of lazert dan de flikkerse bende van de muur
Jazeker, en dan meteen hun doos wassenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:18 schreef Zw0rld het volgende:
Is dat serieus?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:29 schreef StofjeB het volgende:
Godver, ik heb gewoon collega-pissen-in-een-wasbak-is-[afbeelding]!! Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was.
Het nadeel is wel dat je de kraan altijd aan moet laten staan, tijdens het pissen. Zodat het
*gelijk wegspoelt
*je het pisgeluid niet hoort (en je huisgenoten dus ook niet)
Vaak ruikt het achteraf wel een beetje. Heeft iemand tips om het dan toch ook schoon te houden?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:12 schreef numero_uno het volgende:
heerlijk dat pissen in de wasbak.. hoef ik ook niet meer bang te zijn dat mn ouders wakker worre van mijn gezeikik vind het nog meer een moment voor jezelf dan het schijten op de wc
Met een plasgootje denk ik wel. Maar waarom zo moeilijk doen als je ook kunt gaan zitten en alles kunt laten kletteren?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:18 schreef Zw0rld het volgende:
Ik heb nog nooit een slaapkamer gezien met een wastafel, behalve in een hotelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:49 schreef skiczukie het volgende:
Pissen in een wasbak is vele male relaxter dan in een plee, omdat;
- Je een beetje op je tenen moet staan zodat het beter vloeit.
- Doortrekken maakt niet zoveel herrie, vooral 's nachts erg handig.
- Je kan naar jezelf kijken in de spiegel.
- Ver lopen is niet nodig omdat de wastafel meestal op de slaapkamer te vinden is.
- Het spat niet zo.
[afbeelding]
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen.
Kotsen ook trouwensquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef Pony-Lover het volgende:
Zo'n waterstort bak wil ik ook echt onwijs handig zo'n doortrek knop op de voor kant kun je er genoeg op zetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
quote:
Hij pist in zijn wasbak, wat verwacht je, marmer en gouden kranen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef Kogando het volgende:
Woon je in een kraakpand of sta je op een camping in Rusland? Wat een gammele smeerzooi.
quote:Op zondag 9 januari 2005 04:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb pas nog vette ruzie gehad bij een maat van me, omdat ijk in de wasbak piste, ik moest erg nodig en de plee was bezet, kon er niks aan doen, wat vinden jullie daar van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |