''Ik weet het niet maar ik vermoed dat ze meer van ons weet dan wij van haar'' En Cody verzwijgt dat hij haar heeft toegebeten Iris met rust te latenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:10 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ja" antwoord Iris."Ik heb nog nooit zoveel meegemaakt in korte tijd." Iris was even stil.'En die vrouw dan,wat zou ze van ons moeten?"
Winston kijkt naar de grond en begint te blozen...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt naar winston,,
Wat is er??
"Ja dat idee heb ik ook,ik vind haar blik heel vertrouwd voelen net of ik haar al kende ofzo.." Iris zuchtte."Hoe staat het met Lizzie?" vraagt ze plotseling.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Ik weet het niet maar ik vermoed dat ze meer van ons weet dan wij van haar'' En Cody verzwijgt dat hij haar heeft toegebeten Iris met rust te laten
Babettequote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:12 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein
Marjolein kijkt in de spiegel...
"lookin good" Ze kijkt om zich heen of alles goed staat en schenkt alvast twee glazen wijn in...
de deurbel gaat, ze loopt naar de deur opent hem
Joost pakt een doek en veegt zijn tranen af. "Fuck them all" en hij gooit het fotoboek in de hoek en trekt zijn jas aan. Joost gaat aan de rand van de vijver in het park zitten en sluit zijn ogen. Hij denkt weer aan de nacht van zijn val van de trap en ineens ziet hij dat ze weer betrapt worden met de inbraak in het Meerle College en dat hij niet weet waar Cody is.Dan komt er een persoon de trap op en Joost ziet ineens zijn gezicht.RALF!En dan opent Joost zijn ogen weer. "Die vuile klootzak,en dan nog zeggen ook dat het niet waar is!" en Joost rijdt een poosje door en dan komt hij bij een groot bos."Waarom begrijpt niemand me?" "Ik wil gewoon iemand die me altijd steunt,die me begrijpt dat ik niet meer de Joost ben voor de ontvoering én.." en dan ineens voelt hij een hand op zijn rug.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost bladert nog even door het fotoboek en ziet een foto van Ralf zitten. "Klotekind,door jou moet ik die operatie ondergaan" "Door jou.." dan barst Joost in tranen uit. "Vuile klootzak" en hij pakt de schaar die op de tafel ligt en krast ermee over zijn foto. "Hufter!" en hij kijkt naar de foto.Hij ziet de bekraste foto van Ralf en Joost schrikt van zijn eigen."Waarom ben ik mee bezig?" maar als hij ziet dat Ralf een glimlach op zijn mond heeft krast Joost er met een trillende hand nog een keer overheen.De lach van Ralf gaat maar niet weg en Joost krast en krast."Klootzak!" schreeuwt hij weer en verscheurt dan de hele foto."Klootzak,jij hebt dit op je geweten" en hij slaat zijn handen voor zijn ogen en begint te huilen.
Als het om me kind gaat,, het spijt me echt zo erg !!! dat ik dat neit had verteld.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston kijkt naar de grond en begint te blozen...
''Uhmm Tara, vanmiddag kwam ik ergens achter, dat ik erg van je hou....daarom..wil ik je wat vragen''
''Tara, het kind kan me niks schelen..dat is verleden tijd, we leven nu in het heden''quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als het om me kind gaat,, het spijt me echt zo erg !!! dat ik dat neit had verteld.
Marjoleinquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
'hi"
Babette stapt naar binnen en geeft Marjolein een snelle kus op haar mond en loopt met een rood hoofd de woonkamer in...ze blijft perplex stil staan...
ze ziet allemaal kaarsjes branden...
"wow...." Ze kijkt naar alles en draait zich om naar Marjolein...
er verschijnt een lach op haar gezicht...."dank je wel " fluistert ze
Babettequote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein trekt aan haar jasje en trekt hem uit...
"nou graag gedaan..."
ze trekt babette mee naar de bank en geeft haar een kus op haar mond...
"ik weet wel hoe je me kan bedanken" ze begint te lachen....
ze kijkt babette recht in haar gezicht aan...
"je bent mooi..." Ze streelt met haar vinger over haar gezicht...
Joost kijkt meteen om en kijkt in de ogen van een man van rond de 45 denkt hij. "Jij hebt een groot probleem" hoort hij de man zeggen en Joost knikt met een en wil wegrijden maar de man houdt hem tegen. "Kom even bij mij naar binnen,ik bijt echt niet hoor" en hij tovert een lach op zijn mond.Dan wijst hij naar een grote villa die midden in het bos staat.Joost besluit even mee te gaan,mischien kan die man hem echt wel helpen.En ze lopen naar binnen.De man hangt Joost zijn jas op en ze gaan in de woonkammer zitten."Nou vertel,wat is je probleem?" en Joost begint met vertellen over zijn problemen met zijn familie,met zijn vriendin en zijn ontvoering.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost pakt een doek en veegt zijn tranen af. "Fuck them all" en hij gooit het fotoboek in de hoek en trekt zijn jas aan. Joost gaat aan de rand van de vijver in het park zitten en sluit zijn ogen. Hij denkt weer aan de nacht van zijn val van de trap en ineens ziet hij dat ze weer betrapt worden met de inbraak in het Meerle College en dat hij niet weet waar Cody is.Dan komt er een persoon de trap op en Joost ziet ineens zijn gezicht.RALF!En dan opent Joost zijn ogen weer. "Die vuile klootzak,en dan nog zeggen ook dat het niet waar is!" en Joost rijdt een poosje door en dan komt hij bij een groot bos."Waarom begrijpt niemand me?" "Ik wil gewoon iemand die me altijd steunt,die me begrijpt dat ik niet meer de Joost ben voor de ontvoering én.." en dan ineens voelt hij een hand op zijn rug.
O My God !!!,, maare ga verderquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Tara, het kind kan me niks schelen..dat is verleden tijd, we leven nu in het heden''
Winston rent naar ze auto, zet een romantisch liedje op en pakt wat uit de kofferbak...
Hij gaat voor Tara op zijn knieen en pakt haar hand...
"Ja,lijkt me goed plan!Wanneer dan?"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ey Iris ik werk nu toch in de jage he als barman zegmaar ,Wat dacht je er van als ik een groot feest ga geven nodigen we iedereen uit gewoon in de jage omdat het weer goed gaat?.
''Iedereen moet komen gewoon deze hele familie die jou dit huis toeverlenen en Lizzie enzo?''
''Lijkt het je wat?'' vraagt Cody
Marjoleinquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette begint te blozen en kijkt weg...
opeens herinnert ze zich iets en staat op en trekt Marjolein ook recht overeind....Ze neemt Marjolein in haar armen...
"ik moet je nog wat vertellen" er verschijnt een grijns op haar gezicht....
ze bijt op haar onderlip
De man luistert aandachtig naar Joost en dan besluit Joost het meteen te vragen als hij klaar is over zijn verhaal over de operatie die hij mischien wil ondergaan. "Vindt u dat ik het moet doen?" en als de man vertelt over dat hij ooit ook zo`n operatie ondergaan heeft weet Joost het zeker: Hij wil de operatie ondergaan. "Maar het geld,dat heeft mijn familie nu niet,mijn vader is net alles kwijt geraakt én.." maar de man mompelt iets wat lijkt op: "Dat heb ik gelezen in de krant" en dan staat de man op. " Maar ik kan jou helpen " en op Joost zijn gezicht verschijnt sinds lange tijd een glimlach. "Echt waar?"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost kijkt meteen om en kijkt in de ogen van een man van rond de 45 denkt hij. "Jij hebt een groot probleem" hoort hij de man zeggen en Joost knikt met een en wil wegrijden maar de man houdt hem tegen. "Kom even bij mij naar binnen,ik bijt echt niet hoor" en hij tovert een lach op zijn mond.Dan wijst hij naar een grote villa die midden in het bos staat.Joost besluit even mee te gaan,mischien kan die man hem echt wel helpen.En ze lopen naar binnen.De man hangt Joost zijn jas op en ze gaan in de woonkammer zitten."Nou vertel,wat is je probleem?" en Joost begint met vertellen over zijn problemen met zijn familie,met zijn vriendin en zijn ontvoering.
Vrijdag ofzo? ''Volgens mij woont die Ralf hier trouwens ook niet lang meer''quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:26 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ja,lijkt me goed plan!Wanneer dan?"
Babettequote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein kijkt met een verbazend gezicht...en houd Babette nog iets steviger vast..
"vertel...vertel..." ze kijkt Babette even aan, en knijpt haar ogen even dicht....
"he...je gaat me toch niet vertellen dat je opeens weer hetero bent"
ze geeft Babette een knipoog en kijkt haar aan....
"kom op...vertel..."
Tara weet niet wat ze moet zeggen..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
..''Tara van Walsum wil je met me trouwen?''
Marjoleinquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette begint te lachen en schud met haar hoofd...ze kijkt weer naar Marjolein...en kust haar..
"nee" kus "nee" kus "ik ben niet hetero..."
"maar....ik ben nu wel wat anders...."
ze haakt een lok haar voor Marjolein haar ogen weg...
"je bent echt mooi" fluistert ze...
"nee...ik ben ook niet stiekem een man....nee ik heb een nieuwe functie in het ziekenhuis..."
"Ja natuurlijk wil ik jou helpen" "Mijn naam is trouwens Evert Hartman" en hij geeft Joost een hand. "Joost Kolthof,maareh dat wist u al"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
De man luistert aandachtig naar Joost en dan besluit Joost het meteen te vragen als hij klaar is over zijn verhaal over de operatie die hij mischien wil ondergaan. "Vindt u dat ik het moet doen?" en als de man vertelt over dat hij ooit ook zo`n operatie ondergaan heeft weet Joost het zeker: Hij wil de operatie ondergaan. "Maar het geld,dat heeft mijn familie nu niet,mijn vader is net alles kwijt geraakt én.." maar de man mompelt iets wat lijkt op: "Dat heb ik gelezen in de krant" en dan staat de man op. " Maar ik kan jou helpen " en op Joost zijn gezicht verschijnt sinds lange tijd een glimlach. "Echt waar?"
Iris word wit en ziet opeens die pijnlijke momenten terug van haar en David."Soms heb ik nog nachtmerries.." zegt ze en Iris begint te huilen."Ik denk nog vaak terug aan al die dingen die gebeurd zijn." snikt ze.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vrijdag ofzo? ''Volgens mij woont die Ralf hier trouwens ook niet lang meer''
Zegt Cody ey maar hoe is het nou heb je echt niks overgehouden aan dat gedoe met David hij is toch niet in je geweest he ?
"Zeg maar je" zegt de man. "Maar ik wil jouw dat geld wel geven,hoeveel is het?" en dan krijgt Joost een kleur. "Ehh.. 100.000 euro" en dan slikt de man een keer en kijkt Joost recht in zijn ogen. "Als dat jouw probleem oplost,dan doe ik dat" "Hoe kan ik uw ooit bedanken?" "Wat kan ik voor uw doen?"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ja natuurlijk wil ik jou helpen" "Mijn naam is trouwens Henk Veenstra" en hij geeft Joost een hand. "Joost Kolthof,maareh dat wist u al"
Babettequote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
"zo...zo...nou vertel....ben je directeur....ofzo"
ze begint hard te lachen, en plukt aan babette haar shirtje...
"vertel......"
''Ey meisje toch '' En Cody slaat een arm om haar heen ''Je moet hier niet me rond blijven lopen er is ook zo veel gebeurd ik bel Babette wel even en Cody toets haar nummer in en drukt op de bel knop.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:33 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Iris word wit en ziet opeens die pijnlijke momenten terug van haar en David."Soms heb ik nog nachtmerries.." zegt ze en Iris begint te huilen."Ik denk nog vaak terug aan al die dingen die gebeurd zijn." snikt ze.
"Ik geef dat geld natuurlijk niet zomaar,dat snap je wel" maar Joost begrijpt nog steeds niet waar de man naartoe wil.Joost krijgt het gevoel dat hij wegwil. "Wat wil die man van me?" en hij legt zijn handen op zijn wielen,zodat hij in één keer weg kan rijden."De man gaat recht tegenover Joost staan en knoopt zijn rits op.Joost kijkt de man niet begrijpend aan."Wat doet u nou?" en Joost wil gaan schreeuwen maar de man legt een hand op zijn mond.Langzaam laat de man zijn broek zakken en dan staat hij slechts nog in zijn onderbroek.Joost krijgt het gevoel dat hij stikt,zo hard drukt de man zijn hand op zijn mond.Dan ineens doet de man zijn onderbroek naar beneden en Joost ziet dat hij er erg opgewonden van is geworden.Dan ineens haalt de man zijn hand van Joost zijn mond af.Hij pakt Joost zijn hand en legt hem op zijn kruis."Wil je het geld nou of niet?"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Zeg maar je" zegt de man. "Maar ik wil jouw dat geld wel geven,hoeveel is het?" en dan krijgt Joost een kleur. "Ehh.. 100.000 euro" en dan slikt de man een keer en kijkt Joost recht in zijn ogen. "Als dat jouw probleem oplost,dan doe ik dat" "Hoe kan ik uw ooit bedanken?" "Wat kan ik voor uw doen?"
Frommelmans komt binnen:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:35 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette
Babette begint hard lachen...
"nou...JA" roept ze hard...
"ikke....ben de nieuwe tijdelijke directrice van het AZF"
ze begint te glunderen....
Ze begint Marjoleins blousje los te knopen...
ze zegt heel langzaam en zwoel "dus ehm...ik zou maar heel lief voor me zijn"
en ze kijkt uitdagend naar Marjolein en kust haar op haar lippen....
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Frommelmans komt binnen:
"Zo! Gezellig aan het inlikken?"
weet ik veel wil je ook gezellig mee doen>??>quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marjolijn en Babette:
"Maar Chris, wij zijn bisexueel. Wil jij graag met ons meedoen?"
Daar hoefden de meiden niet lang op te wachten, want Chris stond er al met zijn broek naar beneden.
Met soppen? Lekker! Lief dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:08 schreef haagse_elfje het volgende:
weet ik veel wil je ook gezellig mee doen>??>
ik ben altijd liefquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met soppen? Lekker! Lief dat je het vraagt.
Oke,is goed.Wat ga je doen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb ook een huishoudelijke mededeling even ik ben (als het nog dan bestaat) ergens in februari ook een weekje ofzow weg...
einde bericht
Je was toch altijd lief?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:34 schreef haagse_elfje het volgende:
zal ik heel gemeen zijn en gaan volposten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |