"Wat doe je ineens raar. Naja, dat was je altijd al. Zolang dat kereltje bij ons woont, kan ik hem tenminste in de gaten houden. Ik vind jou echt belachelijk nu."quote:Op maandag 10 januari 2005 21:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"nou, ik heb je iets te vertellen...ik heb een heel goed voorstel"
Babette stapt de lift in en drukt op het knopje 13
"het zit zo, ik wil Joost het huis uit hebben, ik wil het goed met je maken.."
ze stapt uit en staat voor Esmee haar deur....
"ik ben veranderd, ik wil niet mijn hele familie kwijt, geef me een kans...alsjeblieft?"
Als Joost haar `s avonds bij haar voor de deur staat doet Elisa opgewekt open. "Is er iets leuks gebeurd ofzo?" lacht Joost en geeft haar een zoen op haar wang. Als ze Joost vertelt over de open vacature voor een modeshow is Joost net zo enthousiast als Elisa. "Geweldig man" en hij geeft haar een zoen op haar wang."Ik heb trouwens een nieuw shirt,nogal kakkerig met dat kraagje,maar het moest van pa" maar Elisa heeft hem al aan zijn kraag beet en trekt hem naar haar toe. "Kakkerig? Juist sexy!" en dan schiet ook Joost in de lach.Hun lippen raken elkaar en hun monden gaan open. "Hmmm" en hun tongen draaien langzaam rondjes om elkaar.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:17 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa staat voor de spiegel.Ze doet wat make-up op en doet haar nieuw rokje aan."Hopelijk vind hij me zo ook mooi" en ze werkt haar mascara nog wat bij. Intussen bladert ze in een modellenblaadje en ziet ineens een vacature staan voor een nieuw model van rond de 14/15 voor een modeshow. "Klinkt geweldig" en ze pakt meteen de telefoon en toetst het nummer in. "Met Elisa,ik bel voor die vacture" en het gesprek gaat een tijdje door.Ineens vragen ze naar haar lengte én gewicht. "Ik ben 1.72 en eh ik weeg 48 kilo" en de stem aan de andere kant klinkt erg enthousiast.Als ze op heeft gehangen danst ze door de badkamer. "Ik mag op gesprek komen!"
Maar dan ineens denkt ze aan haar gewicht. "Ik weeg helemaal géén 48 kilo maar 55" en Elisa`s bui is meteen omgeslagen. "Ik heb al gegeten dat komt mooi uit" en ze steekt weer een vinger in haar keel.![]()
"Wat een rare meid is het toch."quote:Op maandag 10 januari 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette hoort piep piep en hoort opeens niets meer, ze kijkt naar haar telefoon..
"shit, batterij leeg..."
"dat moet maar wachten"
....Winston parkeert voor zijn huis, hij loopt langs Tara der Auto, die is volgepakt met spullen.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:28 schreef Woelli het volgende:
Tara pakt de tas en loopt naar buiten. Ze doet der tas in de auto en loopt even terug naar binnen voor haar jas. Die ze nog even moet pakken.
Babette kijkt haar ongelovig aan...quote:Op maandag 10 januari 2005 21:29 schreef digispeed het volgende:
Babette klopt op de deur van Esmee, en treed binnen.
Hallo zegt Esmee, ik zie dat je weer te laat was vandaag, maar dat wordt vandaag beloont, ik zie dat je MER hebt gestudeert en zoek voor de periode van 2 maanden een plaatsvervanger.
Heb je interesse.
Esmee is blij en zegt dat de uiteindelijk besluitvorming bij de raad van bestuur ligt, maar dat Babette wel de rest warneemt.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt haar ongelovig aan...
"ehm...ja ik bedoel...ik ik ik heb heel veel intresse"
ze loopt naar voren en gaat in de stoel zitten tegen over Mevr van Tellegen....
"ik kwam ook om te zeggen, sorry dat ik te laat ben...het zal niet meer gebeuren..."
Babette kijkt haar aan...
"U had het over twee maanden...ik wil het wel doen...."
babette begint te glunderen van geluk...
De jongen begint keihard te lachen. "Eey jongens,die mankepoot wil me in elkaar meppen" en ze beginnen alle drie te lachen. "Nou ik zou hier eigenlijk wel een klapje van jou willen hebben" en de jongen wijst uitdagend naar zijn linkerwang. "Want schoppen kan je nou éénmaal niet meer" en dan is de maat vol voor Joost en geeft de jongen een dreun in zijn gezicht.En nog één,en nog één.Dan ineens valt de jongen met een bebloed gezicht op de grond en rennen de andere twee weg."Oprotten zielig mannetje" en dan redt ook hij weg.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost haar `s avonds bij haar voor de deur staat doet Elisa opgewekt open. "Is er iets leuks gebeurd ofzo?" lacht Joost en geeft haar een zoen op haar wang. Als ze Joost vertelt over de open vacature voor een modeshow is Joost net zo enthousiast als Elisa. "Geweldig man" en hij geeft haar een zoen op haar wang."Ik heb trouwens een nieuw shirt,nogal kakkerig met dat kraagje,maar het moest van pa" maar Elisa heeft hem al aan zijn kraag beet en trekt hem naar haar toe. "Kakkerig? Juist sexy!" en dan schiet ook Joost in de lach.Hun lippen raken elkaar en hun monden gaan open. "Hmmm" en hun tongen draaien langzaam rondjes om elkaar.
Na een tijdje besluiten ze naar de bioscoop te gaan en als ze onderweg zijn kijken een paar jongens naar Joost. "Wat een lekkerding,wat moet zo`n iemand als zij nou met zo`n mankepoot?" en een jongen wijst spottend naar Joost.Joost wordt ontzettend kwaad en heeft zin om die jongen helemaal in elkaar te slaan."Niet op reageren" hoort hij Elisa nog zeggen maar Joost rijdt al naar hem en gaat recht voor hem staan. "Wat zei jij daar?" .. "Dat je een mankepoot bent,of ben je ookal doof?" en de jongen begint keihard te lachen. "Deze kan je krijgen" en Joost steekt zijn middelvinger op. "Je moet niet met mij gaan fucken mannetje,want ookal kan ik niet lopen,mijn vuisten doen het nog uitstekend" en Joost balt zijn vuisten.![]()
Tara kijkt Winston recht in zijn ogen en ze wee tniet wat ze moet doen.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
....Winston parkeert voor zijn huis, hij loopt langs Tara der Auto, die is volgepakt met spullen.
'' Tara? ''
Dan ziet hij Tara staan.....
"Naar welke film zullen we gaan?" en hij rijdt weer door.Elisa kijkt hem verbaasd aan."Waar sloeg dat nou weer op?".. "Ze moeten gewoon normaal doen,denk je dat het leuk voor mij was?" en hij kijkt Elisa aan en als zij niks terugzegt weet hij genoeg. "Je vond dus dat het onterecht was dat ik hem heb geslagen?" .. "Nee,maar ik.." stamelt Elisa."Laatmaar!" en Joost rijdt kwaad weg.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
De jongen begint keihard te lachen. "Eey jongens,die mankepoot wil me in elkaar meppen" en ze beginnen alle drie te lachen. "Nou ik zou hier eigenlijk wel een klapje van jou willen hebben" en de jongen wijst uitdagend naar zijn linkerwang. "Want schoppen kan je nou éénmaal niet meer" en dan is de maat vol voor Joost en geeft de jongen een dreun in zijn gezicht.En nog één,en nog één.Dan ineens valt de jongen met een bebloed gezicht op de grond en rennen de andere twee weg."Oprotten zielig mannetje" en dan redt ook hij weg.
Babette staat op en geeft haar een hand en loopt weg..quote:Op maandag 10 januari 2005 21:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee is blij en zegt dat de uiteindelijk besluitvorming bij de raad van bestuur ligt, maar dat Babette wel de rest warneemt.
Esmee laat een memo rond gaan ze geeft zo een persconferentie.
Als Joost thuiskomt is hij nog steeds kwaad op Elisa.Hij hoort zijn telefoon wel vier keer overgaan maar Joost heeft even geen zin meer in der.Joost besluit nog wat aan zijn huiswerk te gaan doen en pakt een boek uit de kast.Maar terwijl hij het probeert te pakken is hij met zijn gedachten bij de operatie: Moet hij hem toch maar ondergaan? en dan ineens vallen er allemaal boeken uit de kast."Ook dat nog!" en hij raapt alle boeken van de grond.Ineens valt zijn oog op een oud,onder het stof zittend boek.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Naar welke film zullen we gaan?" en hij rijdt weer door.Elisa kijkt hem verbaasd aan."Waar sloeg dat nou weer op?".. "Ze moeten gewoon normaal doen,denk je dat het leuk voor mij was?" en hij kijkt Elisa aan en als zij niks terugzegt weet hij genoeg. "Je vond dus dat het onterecht was dat ik hem heb geslagen?" .. "Nee,maar ik.." stamelt Elisa."Laatmaar!" en Joost rijdt kwaad weg.
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:41 schreef digispeed het volgende:
ESMEE HOUDT HAAR CONFERENTIE EN MAKT HET VOLGENDE BEKEND:
LIEVE MEDEWERKERS
IK KOM MET DE MEDEDELING DAT IK VANAF OVRMORGEN VOOR EEN PERIODE VAN 2 A 3 MAANDEN NAAR HET BUITENLAND ZAL VERTREKKEN OM DAAR ONS ZUSTERBEDRIJF IN FINLAND DRASTISCH TE RE-ORGANISEREN. BABETTE KOLTHOOF NEEMT TIJDELIJK MIJN WERKZAAMHEDEN OVER. DE BESLUITVOERING LIGT UITEINDELIJK BIJ DE RAAD VAN BESTUUR.
VERDER ZAL IK EENS PER 3 WEKEN IN HET ASF ZIJN.
IK WENS BABETTE SUCCES EN VRAAG JULLIE MET HAAR MEE TE WERKEN.
Joost pakt het boek op en legt het op zijn schoot.Als hij de titel leest ziet hij: Fotoboek Familie Kolthof.En hij slaat de bladzijde om."Wat gaaf,foto`s van mam en pap" en hij bekijkt de fotos van zijn moeder."Was je maar nooit weggegaan.." en Joost voelt dat hij een brok in zijn keel krijgt."Verdomme mam,vooral met zulke dingen heb ik jou nodig" en Joost gaat met zijn hand over haar foto."Ik mis je, mam"quote:Op maandag 10 januari 2005 21:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost thuiskomt is hij nog steeds kwaad op Elisa.Hij hoort zijn telefoon wel vier keer overgaan maar Joost heeft even geen zin meer in der.Joost besluit nog wat aan zijn huiswerk te gaan doen en pakt een boek uit de kast.Maar terwijl hij het probeert te pakken is hij met zijn gedachten bij de operatie: Moet hij hem toch maar ondergaan? en dan ineens vallen er allemaal boeken uit de kast."Ook dat nog!" en hij raapt alle boeken van de grond.Ineens valt zijn oog op een oud,onder het stof zittend boek.![]()
Ze word verliefd op Taraquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:18 schreef haagse_elfje het volgende:
vanaf deze week ga ik de tijd tussen de karakters babette en marjolein verdelen dus dat betekent dat Marjolein meer interactie ook krijgt met andere karakters zoals Rolf en Elisa enzo....
als er suggesties zijn wil ik het graag weten...
ik zou maar lief gaan zijn....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze word verliefd op Tara
haha,, grapje
Hmmm word ze anders toch verliefd op Irisquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik zou maar lief gaan zijn....ik ben nu de tijdelijke nieuwe baas in het AZF...
kan zoTara zijn
![]()
misschien krijgt Marietje een schandaal aan haar broek!
aiai,,quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ey mijn verbinding is kut de laaste tijd ben er vorlopig niet , rol word niet vervangen of alleen als Poezzy het nodig vind in de mary verhaalijn.
gaat nu iedereen pleitte???quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ey mijn verbinding is kut de laaste tijd ben er vorlopig niet , rol word niet vervangen of alleen als Poezzy het nodig vind in de mary verhaalijn.
Ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
gaat nu iedereen pleitte???
tot gauw
Welcome back.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Internet doet het weer:) was maar 1 avondje kut
bij mij ook al,, echt kutquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:25 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat FOK het vanavond wel doet want het was net weer down![]()
Mooiiquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:45 schreef haagse_elfje het volgende:
nog een paar uurtjes
ik verveel me....:(
Hij toetst het nummer van Babette in. Als Babette opneemt en ze hoort dat het Joost is hangt ze meteen op. "Nouja zég" en hij legt de telefoon weer terug. "Maar pap,waar ik het over wou hebben is over dat familie-fotob.." en Joost rijdt weer terug naar de woonkamer.Als hij ziet dat zijn vader alweer aan het werk is blijft Joost teleurgesteld achter.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:59 schreef Orginial het volgende:
Joost komt met het fotoboek naar zijn vader aangereden. "Scheelt er iets?" en dan krijgt Joost heel het verhaal te horen over dat Babette de nieuwe directrice wordt van het AZF. "Dus ze wordt gewoon even beste vriendinnen met die bitch die ons al ons geld heeft afgenomen?" "Daar ga ik dus echt niet mee akkoord!" en hij rijdt met het boek in zijn hand naar de telefoon.
"Ja" antwoord Iris."Ik heb nog nooit zoveel meegemaakt in korte tijd." Iris was even stil.'En die vrouw dan,wat zou ze van ons moeten?"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody is weer uit het ziekenhuis en zit bij Iris op haar kamer '' Wat hebben we toch veel meegemaakt he '' zegt Cody
Joost bladert nog even door het fotoboek en ziet een foto van Ralf zitten. "Klotekind,door jou moet ik die operatie ondergaan" "Door jou.." dan barst Joost in tranen uit. "Vuile klootzak" en hij pakt de schaar die op de tafel ligt en krast ermee over zijn foto. "Hufter!" en hij kijkt naar de foto.Hij ziet de bekraste foto van Ralf en Joost schrikt van zijn eigen."Waarom ben ik mee bezig?" maar als hij ziet dat Ralf een glimlach op zijn mond heeft krast Joost er met een trillende hand nog een keer overheen.De lach van Ralf gaat maar niet weg en Joost krast en krast."Klootzak!" schreeuwt hij weer en verscheurt dan de hele foto."Klootzak,jij hebt dit op je geweten" en hij slaat zijn handen voor zijn ogen en begint te huilen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij toetst het nummer van Babette in. Als Babette opneemt en ze hoort dat het Joost is hangt ze meteen op. "Nouja zég" en hij legt de telefoon weer terug. "Maar pap,waar ik het over wou hebben is over dat familie-fotob.." en Joost rijdt weer terug naar de woonkamer.Als hij ziet dat zijn vader alweer aan het werk is blijft Joost teleurgesteld achter.
Tara kijkt naar winston,,quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:05 schreef bar_rel het volgende:
Winston stopt met zoenen met Tara..hij kijkt haar diep in haar ogen
''Tara....?''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |