Dus ze kan en wil je dus wel een keer terugkomenquote:Op zondag 9 januari 2005 16:55 schreef digispeed het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling :
ESMEE VAN TELLEGEN zal deze week voor het laatst zijn. De actrice achter Esmee heeft het momenteel heel erg druk en gaat vanaf volgende week ook weer studeren. Esmee zal voorlopig dus niet meer in SOP te zien zijn. Hoe Esmee de serie zal verlaten merken jullie begin van deze week. In ieder geval zal haar rol niet worden overgenomen en zal ze de serie levend verlaten.
Esmeequote:Op zondag 9 januari 2005 16:55 schreef digispeed het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling :
ESMEE VAN TELLEGEN zal deze week voor het laatst zijn. De actrice achter Esmee heeft het momenteel heel erg druk en gaat vanaf volgende week ook weer studeren. Esmee zal voorlopig dus niet meer in SOP te zien zijn. Hoe Esmee de serie zal verlaten merken jullie begin van deze week. In ieder geval zal haar rol niet worden overgenomen en zal ze de serie levend verlaten.
hmm,,quote:
Maar toch blijft het jammer.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmm,,
der is een tijd van gaan en der is een tijd van komen
en de tijd van gaan is nu voor esmee gekomen.
Ja da wel.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat de rol niet dood gaat of word gerecast is toch hoop
Maar jij speelde toch Joost kolthof en niet Joss Stonequote:
Lol.Bar_rel enzo hebben toch ook niet in hun tekst staan: Winston Kolthof.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar jij speelde toch Joost kolthof en niet Joss Stone![]()
Je weet toch dat ik Joost Kolthof ben?quote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef Frey het volgende:
Zou wel handig zijn als iedereen dat er had staan.
Ik had het ideetje van jou gejatquote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef Frey het volgende:
Nee, ik dacht dat je Joss Stone was.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik Joost Kolthof ben?![]()
Er zijn ook users die fok voor meerdere dingne gebruikenquote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef Frey het volgende:
Nou je hebt het wel voor elkaar. Je rivale is weg. Ookal is het niet jouw schuld.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er zijn ook users die fok voor meerdere dingne gebruiken
mooiiquote:Op zondag 9 januari 2005 21:30 schreef digispeed het volgende:
Esmee komt terug dat is zeker, alleen wanneer das de vraag, momenteel heb ik het te druk met andere dingen. Ik moet momenteel al 2 a 3 dagen verstek laten gaan per week. Wellicht over 1 a 2 maanden als het wat rustiger word steekt esmee haar hoofd is om de hoek. Dus don't worry, I'll be back.....
quote:Op zondag 9 januari 2005 21:30 schreef digispeed het volgende:
Esmee komt terug dat is zeker, alleen wanneer das de vraag, momenteel heb ik het te druk met andere dingen. Ik moet momenteel al 2 a 3 dagen verstek laten gaan per week. Wellicht over 1 a 2 maanden als het wat rustiger word steekt esmee haar hoofd is om de hoek. Dus don't worry, I'll be back.....
nee alleen de vrijdag avonden....ofzow want dan kan ik bijna nooit...quote:
als alles goed is ben ik er...quote:Op maandag 10 januari 2005 17:31 schreef Woelli het volgende:
Wie zijn der vanavond allemaal van der partij ??
Ralf heeft alles gehoord en loopt iets later naar Joost.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:59 schreef Orginial het volgende:
Joost rijdt in zijn ochtendjas door het huis. "Even me schatje bellen" en hij rijdt naar de keuken. "Hey schatje,alles goed?!" en hij stopt een croissaint half in zijn mond en perst verse jus de orange. "Heb je zin om vanavond naar de film te gaan?" en Joost probeert met zijn telefoon tegen zijn oor aangedrukt een crossaint met boter te besmeren. "Ja? Super!" "Ik haal je op om iets voor achten,oke?" en enthousiast hangt Joost op. "Pap,ik ga vanavond naar de film met Elisa!"
"Ja dat is heel leuk enzo,maar dat intreseert me niet.Ik ben bezig met een nieuw bedrijf op poten te zetten namelijk Kolthof Intronational en ik ben van plan dat een groot succes te laten worden,dus als je me nu even niet wilt storen dan ga ik even een paar telefoontjes rondplegen of ik een lening kan afsluiten" en Arthur gaat in zijn werkkamer zitten.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:59 schreef Orginial het volgende:
Joost rijdt in zijn ochtendjas door het huis. "Even me schatje bellen" en hij rijdt naar de keuken. "Hey schatje,alles goed?!" en hij stopt een croissaint half in zijn mond en perst verse jus de orange. "Heb je zin om vanavond naar de film te gaan?" en Joost probeert met zijn telefoon tegen zijn oor aangedrukt een crossaint met boter te besmeren. "Ja? Super!" "Ik haal je op om iets voor achten,oke?" en enthousiast hangt Joost op. "Pap,ik ga vanavond naar de film met Elisa!"
Ralf merkt dat zijn mobiel over gaat en gaat naar zijn kamer.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:12 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette zit in de auto, de zon schijnt en ze voelt zich super goed
Ze gaat met 100 km per uur over de weg heen omdat ze te laat is....
Ze blert een liedje mee van Joss Stone...
"wacht even" denkt ze...
ze pakt haar mobiel met een hand uit haar tas en toets een nummer in...
tuut tuut..
"come on ralf pak op"
"Ralfje, je spreekt met je zusje Babette, ja wie anders ook...je hebt er maar een..."quote:Op maandag 10 januari 2005 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf merkt dat zijn mobiel over gaat en gaat naar zijn kamer.
"Ralf Kolthof."
"Nee, ik heb geen honger. En zelfs al had ik honger, dan ging ik nog niet met jou lunchen. Hoe kom je op dat belachelijke idee?"quote:Op maandag 10 januari 2005 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"Ralfje, je spreekt met je zusje Babette, ja wie anders ook...je hebt er maar een..."
Babette stopt voor het ziekenhuis en stapt uit bellend met Ralf..
"wacht even, even de auto dicht gooien.."
ze gooit de auto dicht
"hier ben ik weer, waarvoor ik bel....heb jij vanmiddag tijd om te lunchen?"
ze loopt door de schuifdeuren van het AZF
"nou, ik heb je iets te vertellen...ik heb een heel goed voorstel"quote:Op maandag 10 januari 2005 21:20 schreef Frey het volgende:
[..]
"Nee, ik heb geen honger. En zelfs al had ik honger, dan ging ik nog niet met jou lunchen. Hoe kom je op dat belachelijke idee?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |