abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24463129
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:37 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara denkt maar waar winston zal uit hangen,,

Joost ik ga naar het ziekenhuis, kijken of die daar is.
"Oke " "Ik ga denk maar even TV kijken" en Tara geeft hem een zoen op zijn wang. "Tot vanavond"
pi_24463137
Cody

Cody legt zijn hand op Lizzy's buik."Een kind zonder vader kan toch ook niet!"
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:41:26 #53
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24463172
Ralf komt huize Kolthof binnen en ziet Joost.
"Ah, daar ben je. Heb je nog nagedacht over je leugen?"
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24463193
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:41 schreef Frey het volgende:
Ralf komt huize Kolthof binnen en ziet Joost.
"Ah, daar ben je. Heb je nog nagedacht over je leugen?"
Joost krijgt een koude rilling over zijn rug,waarom heeft hij dat nou altijd als Ralf er is?!
"Eh.. Hoezo mijn leugen?"
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:43:26 #55
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24463207
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:42 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost krijgt een koude rilling over zijn rug,waarom heeft hij dat nou altijd als Ralf er is?!
"Eh.. Hoezo mijn leugen?"
"Dat ik je van de trap geduwd heb. Je weet dat dat niet zo is, kerel."
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:43:45 #56
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24463216
Tara is inmiddels in het ziekenhuis en gaat naar Winston's kamer maar daar is die niet. Tara ziet de brief van Remco nog steeds op tafel zitten. en denkt ik hoop dat hij er niet achter komt.
pi_24463222
Lizzy zoent Cody en zegt dat ze nu moet gaan.Ze moet haar spullen nog overladen naar de Jage.Lizzy loopt al naar de deur,maar hoort Cody achter zich."Eén kusje nog!"Ze geeft hem nog één kus en verlaat de kamer.
pi_24463233
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:43 schreef Frey het volgende:

[..]

"Dat ik je van de trap geduwd heb. Je weet dat dat niet zo is, kerel."
Joost rijdt naar hem toe."Dat heb je wel klootzak,en iedereen mag dat weten" ..
"En je krijgt me toch niet klein,want nu is het een keer mijn beurt." "Ik ga JOU een keer het leven zuur maken" "Al 14 jaar doe je niets anders dan mijn leven vergallen,Ralf" "Maar nu is het mijn beurt!"
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:45:46 #59
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24463245
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:45 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost rijdt naar hem toe."Dat heb je wel klootzak,en iedereen mag dat weten" ..
"En je krijgt me toch niet klein,want nu is het een keer mijn beurt." "Ik ga JOU een keer het leven zuur maken" "Al 14 jaar doe je niets anders dan mijn leven vergallen,Ralf" "Maar nu is het mijn beurt!"
"Dat zullen we nog wel eens zien. Hoe gaat het met Elisa Beutinga?"
pi_24463273
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:45 schreef Frey het volgende:

[..]

"Dat zullen we nog wel eens zien. Hoe gaat het met Elisa Beutinga?"
"Hoe weet jij dat?" "Zeg op,hufter!" en hij zit loodrecht tegenover Ralf. "Als jij haar met ook maar één vinger aanraakt,weet ik je te vinden"
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:49:22 #61
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24463294
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:47 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Hoe weet jij dat?" "Zeg op,hufter!" en hij zit loodrecht tegenover Ralf. "Als jij haar met ook maar één vinger aanraakt,weet ik je te vinden"
"Ik heb genoeg van die beschuldigingen van jou! Ik zal het heel simpel stellen. Jij helpt die leugen uit de wereld, want anders gaat je vriendinnetje eraan!"

Clif
pi_24463319
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:49 schreef Frey het volgende:

[..]

"Ik heb genoeg van die beschuldigingen van jou! Ik zal het heel simpel stellen. Jij helpt die leugen uit de wereld, want anders gaat je vriendinnetje eraan!"

Clif
"Ik eh.." "Ik hou me mond wel,klootzak" en hij tuft in Ralf zijn gezicht.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:52:56 #63
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24463345
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:51 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Ik eh.." "Ik hou me mond wel,klootzak" en hij tuft in Ralf zijn gezicht.
Ralf wrijft in zijn gezicht. Hij heeft moeite om zich in te houden.
"Wacht jij maar."
En Ralf loopt weg.
pi_24463372
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:52 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf wrijft in zijn gezicht. Hij heeft moeite om zich in te houden.
"Wacht jij maar."
En Ralf loopt weg.
"Hufter" roept hij hem nog na.Maar het heeft Joost wel bang gemaakt,stel je voor dat hij Elisa echt wat aandoet.Hij gaat op de bank zitten en sluit zijn ogen om na te denken.Ineens krijgt hij weer een flashback van de avond van zijn val.De inbraak in het Meerle College met Cody... De stiefmoeder van Elisa die hun betrapt.. Ineens ziet hij dat hij zich zorgen maakt om Cody en hem probeert te bellen.Hij hoort iemand de trap opkomen...

Ineens schrikt Joost wakker. "Wie is die persoon toch?"
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:57:17 #65
109180 Woelli
pi_24463411
Tara loopt door en ziet babette haar co-schappen doen,, en Tara rent snel wat want Tara moet eigenlijk ook werken.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:57:55 #66
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24463423
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:55 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Hufter" roept hij hem nog na.Maar het heeft Joost wel bang gemaakt,stel je voor dat hij Elisa echt wat aandoet.Hij gaat op de bank zitten en sluit zijn ogen om na te denken.Ineens krijgt hij weer een flashback van de avond van zijn val.De inbraak in het Meerle College met Cody... De stiefmoeder van Elisa die hun betrapt.. Ineens ziet hij dat hij zich zorgen maakt om Cody en hem probeert te bellen.Hij hoort iemand de trap opkomen...

Ineens schrikt Joost wakker. "Wie is die persoon toch?"
"Joost,wat ben je aan het doen?" "Je zit al heel de dag voor die TV,ga eens wat nuttigs doen" en hij trekt Joost aan zijn arm. "En waarom zit je nog steeds in die rolstoel?" "Ik had je toch gezegd dat je je niet zo moet aanstellen en gewoon naar het AZF moet gaan,dan ben je zo uit dat ding" en hij belt meteen Rolf om een afspraak te maken.

"Hij heeft nu even tijd dus ga maar snel" en hij duwt Joost de deur uit. "Neem anders dat vriendinnetje van je mee,die Elisa!" en Joost verdwijnt uit het zicht.
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_24463461
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:57 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Joost,wat ben je aan het doen?" "Je zit al heel de dag voor die TV,ga eens wat nuttigs doen" en hij trekt Joost aan zijn arm. "En waarom zit je nog steeds in die rolstoel?" "Ik had je toch gezegd dat je je niet zo moet aanstellen en gewoon naar het AZF moet gaan,dan ben je zo uit dat ding" en hij belt meteen Rolf om een afspraak te maken.

"Hij heeft nu even tijd dus ga maar snel" en hij duwt Joost de deur uit. "Neem anders dat vriendinnetje van je mee,die Elisa!" en Joost verdwijnt uit het zicht.
"Wat een zeur is zijn vader toch" "Maar toch aardig dat Elisa mee mag" en hij belt bij haar aan en samen gaan ze naar het AZF.Als ze binnekomen gaan ze in de wachtkamer zitten..
pi_24463467
Lizzy loopt naar de Jage met haar tas vol met spullen.Ze komt langs huize Kolthof en denkt aan Joost.Opeens gaat ze rennen.Ze kan niet aan Joost denken.Joost wil niks en Cody houdt te veel van haar.Als ze de Jage binnen rent smijt ze haar tas neer.Ze drukt de radio aan en gaat zitten."She's the one!"Ze pakt haar mobiel en smst Cody.
pi_24463483
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:00 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Wat een zeur is zijn vader toch" "Maar toch aardig dat Elisa mee mag" en hij belt bij haar aan en samen gaan ze naar het AZF.Als ze binnekomen gaan ze in de wachtkamer zitten..
Dan vertelt Rolf dat ze binnen mogen komen en gespannen ondergaat Joost wat testjes.. "Dus ik kan binnekort weer lopen?"
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:04:34 #70
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_24463528
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:01 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dan vertelt Rolf dat ze binnen mogen komen en gespannen ondergaat Joost wat testjes.. "Dus ik kan binnekort weer lopen?"
"Nou zo zou ik het niet willen noemen" "Joost,je zal waarschijnlijk nooit meer kunnen lopen" en dan valt er een doodse stilte. "Er is nog maar één mogelijkheid en dat is een operatie ondergaan die 30% kans van slagen heeft" "Je zult moeten kiezen tussen nooit meer kunnen lopen of die risico volle operatie ondergaan.."
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:04:42 #71
109180 Woelli
pi_24463530
Tara gaat terug naar Winston's kamertje en kijkt voor het adderes waar Remco nu verblijft. Tara schrijft het even op en gaat naar huis.
pi_24463539
Cody

Cody lacht als hij het smsje leest.Alles is echt weer goed.Ze verwachten zelfs een kindje.Hij kijkt naar zijn polsen.Dat doe ik nooit meer.
pi_24463573
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:04 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

"Nou zo zou ik het niet willen noemen" "Joost,je zal waarschijnlijk nooit meer kunnen lopen" en dan valt er een doodse stilte. "Er is nog maar één mogelijkheid en dat is een operatie ondergaan die 30% kans van slagen heeft" "Je zult moeten kiezen tussen nooit meer kunnen lopen of die risico volle operatie ondergaan.."
Joost moet even goed slikken."30% maar..." "Hier wil ik even overnadenken" en samen met Elisa krijgen ze wat foldertjes mee en ze gaan terug naar huis.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:07:35 #74
109180 Woelli
pi_24463583
Tara gaat thuis op de laptop op zoek naar Remco Witterveen en vind zijn huis waar die woont. Tara wilt der naar toe gaan, maar doet dat toch niet.

Ze zit erg te piekeren. aan de ene kant vind ze dat hij het moet weten maar aan de andere kan toch niet.
pi_24463619
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:06 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost moet even goed slikken."30% maar..." "Hier wil ik even overnadenken" en samen met Elisa krijgen ze wat foldertjes mee en ze gaan terug naar huis.
"Hey alles komt goed" en ze begint hem te zoenen.
Jaja, het wordt weer geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')