dat kan goed hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 11:20 schreef super-muffin het volgende:
[img]http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=12877&item=3864104843&rd=1[/url]
Is dit geen typ fout? 1100mm?
gewicht: 5,5 kg
ik heb geen idee Flash,quote:Op zondag 9 januari 2005 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel even lezen idd
Maar zou zoiets nog by any means acceptabele foto's opleveren?
En toch valt dat meequote:Op zondag 9 januari 2005 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja een spiegelobjectief.... Je zit je stralengang natuurlijk wel erg extreem op te vouwen.... Als dat geen kwaliteitsverlies oplevert dan weet ik het ook niet meer hoor
Of zoek een verloopstukjequote:Op maandag 10 januari 2005 08:57 schreef exile0000 het volgende:
Ook heb ik behalve een schatkamer op zolder en bij moeders thuis ook nog een schatkamer aangeboord bij schoonpapa, die vroeger ook veel fotografeerde. Het heeft me in ieder geval al een statief opgeleverd.Helaas heb ik een andere filtermaat dan hij, dus dat wordt toch zelf op zoek naar rood-, pola- en sterfilters.
Oh, ik moet zeggen dat ik me nog helemaal niet verdiept heb in de filters...quote:Op maandag 10 januari 2005 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of zoek een verloopstukje. Da's wat goedkoper
Er is ergens in maart weer een beurs in Houten of zo. Dat is zeker de moeite waardquote:Op maandag 10 januari 2005 09:29 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Oh, ik moet zeggen dat ik me nog helemaal niet verdiept heb in de filters...
Ik weet wel dat ik mij moeders thuis een of ander voorzetding kan meenemen waar dan de vierkante filters in passen.
Veel te leuk allemaal, die fotografie hardware. Is daar op rommelmarkten ook wat van terug te vinden? Ben wel van plan eens te gaan snuffelen. Iemand tips in regio Eindhoven?
Brak? Nergens last vanquote:Op maandag 10 januari 2005 10:19 schreef Ouwesok het volgende:
Goeiemorgen ieder1.
Nu nog brakker dan gisteren, alleen krijg ik er nu voor betaald
Die 4 uur modder viel best meequote:Op maandag 10 januari 2005 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook erg leuk om met 10 man ruim 4 uur door de modder te baggerenEn maar plaatjes schieten, pimpen met je apparatuur (wie heeft de grootste?), ooiefanten in de vlucht vast te leggen, otters naar 20 keer grotere honden te zien uitvallen...
Ik vind jullie er anders behoorlijk angstaanjagend uitzien!quote:
Dat krijg je als er een ouwesok tussenlooptquote:Op maandag 10 januari 2005 13:13 schreef Rewimo het volgende:
We werden uitgemaakt voor fotoclub door iemand bij de wisents
Modder?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook erg leuk om met 10 man ruim 4 uur door de modder te baggerenEn maar plaatjes schieten, pimpen met je apparatuur (wie heeft de grootste?), ooiefanten in de vlucht vast te leggen, otters naar 20 keer grotere honden te zien uitvallen...
Who said brakquote:Op maandag 10 januari 2005 15:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Modder?
DAT had niemand gezegd!!!
Jammer dat ik niet meeging vanwege mijn brakheid. Mijn nieuwste aanwinsten moeten nog steeds ingewijd worden
Ik wilde toch wel een beetje blij zijn, anders krijg je dat mensen mij fotograferen in een niet al te optimale conditie (waar ik meteen moet denken aan de foto's te Naarden van nonix)quote:Op maandag 10 januari 2005 15:24 schreef Ouwesok het volgende:
Who said brak.met ergens een hoeveelheid slaap between 2 and 3 AND pijn in de pens....
In elk geval zit ik nu op mijn werkplek de tol ervoor te betalen. Gaar is het woord niet
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat zijn alleen de camera's maar
En nou ga je die jeuk uit je vingers proberen te postenquote:Op maandag 10 januari 2005 18:06 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond..
mijn vingers jeuken
ik wil fotograferen![]()
helaas moet ik wachten tot het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |