Mijn icon, wat doe je?!quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:33 schreef Calella het volgende:
[..]
Kijk eens wat een kekke kleurtjes.
[afbeelding]
heb ik wel gedaan, hij is te groot om te uploaden op FOK! ik ben echt zo een digibeet met computersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had je icon even weggehaald, dacht dat je hem zelf wel had opgeslagen.
Maar ik laat hem eerst wel even staan![]()
Handig hequote:Op woensdag 9 februari 2005 13:37 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
![]()
thanx tis gelukt, zo leer ik ook weer wat
ik was dit topic even uit het oog verloren, maar ontzettend bedankt !quote:Op maandag 7 februari 2005 21:10 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
Heb je soms ook een plaatje daarvan ofzo, want het zegt me echt 3x niks....quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:29 schreef Sloggi het volgende:
Kan iemand een icon maken van een close-up van de Black Knight uit Monty Python's Holy Grail? Ik ben niet zo'n tovenaar met Photoshop
Van welk plaatje moet ik iets makenquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:50 schreef Sloggi het volgende:
[plaatjes]
quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:13 schreef Aardbei_ het volgende:
zou iemand voor mij deze op maat willen maken en zo achter elkaar willen plakken dat ze naar elkaar verspringen? als iemand begrijpt wat ik bedoel ^o)
[afbeelding]
[afbeelding]
dankjewel:)
Het was even puzzelen, maar ik heb geprobeerd om alles erin te verwerkenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:12 schreef Blumchen het volgende:
Ik zou ook wel wat nieuws willen.. Maar toch wel met mijn bloem.
Ik vind engeltjes leuk., en ben voor ajax.. MIsschien kan je er iets mee..
Alvast thx![]()
![]()
Jij bent ook niet makkelijk tevreden hequote:Op donderdag 10 februari 2005 23:35 schreef Blumchen het volgende:
nou.. misschien een klein vraagje.. kan je het engeltje duidelijker maken?? Ik zie hem wel hoor! en vind m zo al geweldig.. als t nou nie lukt vind ik het niet erg, en ben je nog steeds mijn held![]()
![]()
Wel ik vind m kei mooiquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk tevreden he.
Als het heel misschien een klein beetje mogelijk is..quote:Tis idd niet alles zo, zal nog es effe proberen of ik er iets fatsoenlijks van kan maken...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is mooiquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
Zo dan?
[afbeelding] >> [afbeelding]
Welke het meest bruikbaar isquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Van welk plaatje moet ik iets maken.
Gern geschehenquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik was dit topic even uit het oog verloren, maar ontzettend bedankt !
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Welke het meest bruikbaar is(ik denk de 2e?).
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 03:38 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
Als iemand de moeite wil nemen om m te verkleinen/knippen......dank u
Ik zit zelf atm @ linux......dont say a word
Your wish is my command.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:00 schreef Shreever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Howdy
Kan iemand van deze plaatjes een ava maken voor mij?
Het laatste plaatje hoeft er niet per se bij, ik denk dat het mooier is zonder
Thanx alvast![]()
Heb je toevallig ook nog een gratis af te halen F1-icon?quote:
Gern geschehen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:21 schreef Shreever het volgende:
Super! Vooral de laatste is echt mooi
Nee, maar ken ik wel ff maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een gratis af te halen F1-icon?
ik ga niet nog eens met een roze icoon lopen hoorquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:33 schreef Calella het volgende:
[..]
Kijk eens wat een kekke kleurtjes.
[afbeelding]
Tadaa.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:59 schreef Shreever het volgende:
[afbeelding]
iets met dit logo en Juan Pablo Montoya
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:53 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik ga niet nog eens met een roze icoon lopen hoor![]()
Nog andere opties?
Thanx... vooral het Koeningsegg icon is super! Die ga ik meteen gerbuiken als ik de huidige zat benquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:11 schreef Calella het volgende:
[..]
Tadaa.![]()
[afbeelding]
En hier is nog een scherpere versie van de 1e icoon:
[afbeelding]
AAARRRRGHHHH!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:40 schreef Shreever het volgende:
[..]
Thanx... vooral het Koeningsegg icon is super! Die ga ik meteen gerbuiken als ik de huidige zat ben
Enne die andere... mclaren logo misschien even vervangen door
[afbeelding]
en een ander picje van monty erin, deze bijvoorbeeld ;
[afbeelding]
en dan tussen het plaatje van de wagen en monty in nog een keer het logo
Dat lijkt me veel mooier
ik kan een zeikerd zijn hoor, als ik te ver ga moet je maar even gillen![]()
Graag gedaaan.quote:
Thanxquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:28 schreef Calella het volgende:
[..]
Graag gedaaan. [afbeelding]
[afbeelding]
Update: De auto- en Rubens-slice ook ff iets donkerder gemaakt.
Die 20 seconden meer werk maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:31 schreef Shreever het volgende:
[..]
Thanx
daar zat ik zelf ook al aan te denken maar ik wou niet te zeurderig overkomen![]()
Goh, zie jij een andere tekst dan wij?quote:Op maandag 14 februari 2005 07:42 schreef McReal het volgende:
dit stond bij avatar:
Displays a small graphic image below your details in forum posts and on your profile. Only one image can be displayed at a time, its width can be no greater than 80 pixels, the height no greater than 80 pixels, and the file size no more than 6.00 Kb.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:13 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie zou voor mij dit plaatje [afbeelding] tot achtergrond maken van mijn huidige icoon (dus ipv dat gele).
Alvast hartelijk dank!
Heb je ze ook als losse afbeeldingen? Scheelt weer een hoop werkquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:41 schreef Skv het volgende:
Zou iemand van deze fototjes een gifje willen maken..?
En dan met de letters Skv er onder, doorlopend door het gifje, net als ik nu heb?
Hoop dat t lukt, en dat iemand er zin in heeft
Alvast dank
quote:Op zondag 13 februari 2005 12:06 schreef martinuhhh het volgende:
Zou iemand voor mij een nieuw icon willen maken? Het liefst iets lesbisch-achtigsen een beetje stijlvol, zwart - wit ofzo. Alvast bedankt
.
Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:58 schreef Shreever het volgende:
Ik kan mijn icon niet uploaden, kan dat gefixed worden perhaps?
= iets kleiner dus want hij is te groot blijkbaar
uploaden is ook gewoon gelukt nu , zal wel aan fok! hebben gelegen...quote:Op woensdag 16 februari 2005 06:35 schreef Calella het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
En je kan hem sowieso als webicon instellen.![]()
Gewoon zeggen als ie wat anders moet, dat is echt 1 minuut werk.quote:
Okay, gedaan, heb ze met paint uitgeknipt, dus kan zijn dat ze wat pixels verschillen in grootte.. Maar een icon is vierkant, dus lijkt me geen prob toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:08 schreef Young_David het volgende:
[..]
Heb je ze ook als losse afbeeldingen? Scheelt weer een hoop werk
Zet die andere maar weer online, knip ik ze zelf wel.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:52 schreef Young_David het volgende:
[..]
Zet die andere maar weer online, knip ik ze zelf wel.
Ze worden inderdaad resized, maar je wil natuurlijk niet te veel verschuiving hebben. Bij verschillende formaten moet je telkens weer op de goede plek neerzetten.
In that case.. kan die bolide misschien ookin zwart-wit ?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:30 schreef Calella het volgende:
[..]
Gewoon zeggen als ie wat anders moet, dat is echt 1 minuut werk.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Shreever het volgende:
[..]
In that case.. kan die bolide misschien ookin zwart-wit ?
Jaaaah!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:46 schreef Young_David het volgende:
Skv:
[afbeelding]
En als bonus:
http://www.youngdavid.nl/webimages/skvgroot.gif
quote:upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 27789 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
quote:
Got it! Tnxquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:22 schreef Young_David het volgende:
De upload versie voor Skv
[afbeelding]
Deze is van wat mindere kwaliteit. maar kan wel geupload worden. Binnenkort haal ik hem er weer af, dus nu opslaan
aha super!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef Yeahinho het volgende:
Upgradeje voor 9christensen.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Je bent geweldigquote:Op zondag 20 februari 2005 12:55 schreef aloa het volgende:
[afbeelding]
Wel als webicon gebruiken
[afbeelding]
Deze is wat langzamer
Aanstellerquote:Op zondag 20 februari 2005 12:58 schreef Young_David het volgende:.... kan er geen cencuur op die plaatjes? M'n maag ....
Donequote:Op zondag 20 februari 2005 13:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Sla je hem wel op, dan haal ik hem wel weer weg later![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |