Mijn icon, wat doe je?!quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:33 schreef Calella het volgende:
[..]
Kijk eens wat een kekke kleurtjes.
[afbeelding]
heb ik wel gedaan, hij is te groot om te uploaden op FOK! ik ben echt zo een digibeet met computersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had je icon even weggehaald, dacht dat je hem zelf wel had opgeslagen.
Maar ik laat hem eerst wel even staan![]()
Handig hequote:Op woensdag 9 februari 2005 13:37 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
![]()
thanx tis gelukt, zo leer ik ook weer wat
ik was dit topic even uit het oog verloren, maar ontzettend bedankt !quote:Op maandag 7 februari 2005 21:10 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
Heb je soms ook een plaatje daarvan ofzo, want het zegt me echt 3x niks....quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:29 schreef Sloggi het volgende:
Kan iemand een icon maken van een close-up van de Black Knight uit Monty Python's Holy Grail? Ik ben niet zo'n tovenaar met Photoshop
Van welk plaatje moet ik iets makenquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:50 schreef Sloggi het volgende:
[plaatjes]
quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:13 schreef Aardbei_ het volgende:
zou iemand voor mij deze op maat willen maken en zo achter elkaar willen plakken dat ze naar elkaar verspringen? als iemand begrijpt wat ik bedoel ^o)
[afbeelding]
[afbeelding]
dankjewel:)
Het was even puzzelen, maar ik heb geprobeerd om alles erin te verwerkenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:12 schreef Blumchen het volgende:
Ik zou ook wel wat nieuws willen.. Maar toch wel met mijn bloem.
Ik vind engeltjes leuk., en ben voor ajax.. MIsschien kan je er iets mee..
Alvast thx![]()
![]()
Jij bent ook niet makkelijk tevreden hequote:Op donderdag 10 februari 2005 23:35 schreef Blumchen het volgende:
nou.. misschien een klein vraagje.. kan je het engeltje duidelijker maken?? Ik zie hem wel hoor! en vind m zo al geweldig.. als t nou nie lukt vind ik het niet erg, en ben je nog steeds mijn held![]()
![]()
Wel ik vind m kei mooiquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk tevreden he.
Als het heel misschien een klein beetje mogelijk is..quote:Tis idd niet alles zo, zal nog es effe proberen of ik er iets fatsoenlijks van kan maken...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is mooiquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
Zo dan?
[afbeelding] >> [afbeelding]
Welke het meest bruikbaar isquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Van welk plaatje moet ik iets maken.
Gern geschehenquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik was dit topic even uit het oog verloren, maar ontzettend bedankt !
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Welke het meest bruikbaar is(ik denk de 2e?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |