Dank je!quote:
Wow, dat is discipline! Goed van je!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:01 schreef Smasr het volgende:
Mjah dan post ik ook maar even. Ik maak er meteen maar even een verhaaltje van.
Ik rookte zo ongeveer 1 pakje marlboro per dag. Ik ben wel ruim twee jaar geleden eens 8 maanden gestopt maar zomaar toen weer begonnen. In het begin (eerste weken) had ik het roken wel onder controle maar Inmiddels ben ik weer flink verslaafd geworden met alle symptomen erbij. Ik baalde een beetje eigenlijk dat ik de hele dag aan peuken loop te denken en zeker in situaties waarbij je niet mag/kan roken.
Afgelopen vrijdag 18 februari om 16.00 uur ben ik spontaan gestopt met roken. Totaal niet geplanned ofzo. Ik heb mn peuken die ik nog had inclusief 4 aanstekers en 2 asbakken in het keukenkastje geflikkerd en daar ligt het nog steeds. Totale stoptijd is nu: 6 dagen en 15 uur.
Normaal rookte ik regelmatig met mijn werk collega's buiten op straat (tja rookbeleid) en dat ben ik gewoon blijven doen. Ik voel me nu en dan wel wat stom om buiten te staan verrekken van de kou maar ik vond het ook dom om mijn gedrag aan te passen tegenover mn collega's. Ik neem nu gewoon een bakkie koffie mee naar buiten en doorsta de kou-ontberingen uit solidariteit dan maar. Het gaat verder prima. Ik ben geestelijk best sterk m.b.t. het stoppen dus dit gaat zekers lukken. Gisteravond nog gegeten in een restaurant en daarna de bar in. Zelfs na een aantal Palm biertjes daar en een aantal om mij heen rokende mensen heb ik het volgehouden. Er was slechts 1 moment dat het zweet me weer even uitbrak en mn lichaam kortstondig gilde om nicotine maar desondanks de beproeving doorstaan.
Dank u voor de aandacht :p
In de herfst ben ik ook zo ver!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 07:17 schreef shavirah het volgende:
Hallo
Ja ik leef nog, en ja ik ben nog steeds gestopt met roken![]()
Eight months, one week, two days, 21 hours, 20 minutes and 19 seconds. 6372 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.242,79. Life saved: 3 weeks, 1 day, 3 hours, 0 minutes.
Daag!![]()
Waarmee maar weer is aangetoond dat je stopt voor het leven.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:13 schreef Shantee het volgende:
Ik heb ff een dipje
Kheb tot nu toe nog niet echt naar een sigaret gegrepen, maar de behoefte
is ineens weer heel groot.. Geen idee waar die verandering in behoefte ineens vandaan komt
Ben al ruim een jaar gestopt voor de volledigheid![]()
Ik hoop echt dat je het volhoudt, want wat zou het zonde zijn van dat jaar als je "die ene" pakt... en dan weer helemaal opnieuw moet beginnen met "stoppenmetroken"...quote:Op maandag 28 februari 2005 20:13 schreef Shantee het volgende:
Ik heb ff een dipje
Kheb tot nu toe nog niet echt naar een sigaret gegrepen, maar de behoefte
is ineens weer heel groot.. Geen idee waar die verandering in behoefte ineens vandaan komt
Ben al ruim een jaar gestopt voor de volledigheid![]()
Two weeks, three days, 23 hours, 55 minutes and 35 seconds. 539 cigarettes not smoked, saving ¤ 106,63. Life saved: 1 day, 20 hours, 55 minutes.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:22 schreef Smasr het volgende:
Nou wel een beetje moeilijk gehad de afgelopen dagen. Maar nog steeds niets gerookt. Duderinnetje bedankt voor de reply. Ik heb even gechecked, Op pagina 1 sta je in de stats bij "weken" dus met jouw stoppen gaat het ook erg goed. Met mij gaat het stoppen eigenlijk ook nog wel goed, maar de dagen duuren nu zo lang en ik verveeel me zo zonder sigaretje. Maar... k ga volhouden net als de rest van jullie!
Stats: 1 Week en 4 dagen + 5 uur clean.
Goed zo! Hopelijk is alles verder ook goed gegaan.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:04 schreef Sanne het volgende:
Dag 11. Operatie is achter de rug. Ik had dus weer kunnen beginnen. Maar heb het niet gedaan!
![]()
Het is prachtig geworden, maar wel erg pijnlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed zo! Hopelijk is alles verder ook goed gegaan.![]()
Als je hier ook gepost hebt is het wel terug te vinden toch?quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:05 schreef Sasandra het volgende:
Nu is mijn computer gecrasht geweest en ben ik dat quitprommaatje ook kwijtgeraakt. Weet nu niet meer hoe lang ik gestopt ben, hoeveel geld ik heb besaard etc.
Weet alleen nog dat het ergens in april 2004 was. Maar is toch eigenlijk een goed teken, dat ik niet meer precies weet wanneer?
Anyway, gaat retegoed, verder.
[zeurmodus]Roken vertraagt genezing van wonden[/zeurmodus]. Heb ik wel eens gehoord. Goed dat je het volhoudt dus! En ik heb gelezen waar je van herstelt: Gefeliciteerd! Ik hoop dat ze prachtig zijn!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het is prachtig geworden, maar wel erg pijnlijk.
Day 12. I still choose not to smoke![]()
Ja, klopt, ga ergens in april even kijken, want dan natuurlijk vieren dat ik een jaar rookvrij ben. Natuurlijk heb je die schoenen verdient.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:38 schreef Nuek het volgende:
[..]
Als je hier ook gepost hebt is het wel terug te vinden toch?
* Nuek is 3 1/2 week gestopt
(ik heb vast wel een paar schoenen verdient nu)
Caballero!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 04:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik wil kastanova even aanmelden, hij durft zich namelijk niet zelf aan te melden omdat ie bang is dat ie te slap in z'n Camel-schoenen staat
Zet 'm maar op de lijst...
Kun je dan ook net zo goed stoppen met eten en drinken, tja want dood ga je toch wel?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:10 schreef sj0erd666 het volgende:
de rest intresseert me niet, dood ga ik toch wel.
Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:10 schreef sj0erd666 het volgende:
ik blijf voorlopig nog lekker roken, als ik 1 ding relax zou vinden zou het mijn portemonnee zijn.
de rest intresseert me niet, dood ga ik toch wel.
Cheers
sjoerd
Yep, ik vind je heel stoer dat je nog rookt. Ik ga niet beginnen over "je gaat dood" of weet ik veel wat voor een anti-rokers onzin. Ik heb zelf ook gerookt dus tjah, om daar nou over te zeikenquote:
Nou, geniet er maar van... Vind je het erg dat ik niet met je meedoe?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:38 schreef mistermaniac het volgende:
Sinds maandag weer begonnen and i'm loving it![]()
Niet belachelijk! Gaaf!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:00 schreef V2i het volgende:
Kleine update:
Belachelijk getal eigenlijk, maar ik ben over de 13000 heen...
One year, two months, one week, three days, 9 hours, 59 minutes and 7 seconds. 13062 cigarettes not smoked, saving ¤ 2.187,97. Life saved: 6 weeks, 3 days, 8 hours, 30 minutes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |