Zesde dag vandaag. Morgen naar dubbele dosis.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hé wat jammer. Voor mij is het echt een wondermiddel...
Heb je het wel eerst een week of twee geslikt voor je stopte?
Als je niet op tijd begonnen bent, dan is het logisch dat je nog niets merkt... Dat ligt dus niet aan jou. Ik hoop dat het snel beter gaat. Het duurt minimaal een week tot het iets doet. Succes en misschien helpt het metertje (zie OP) je wel een beetje. Ik vind het in elk geval wel goed om te zien hoeveel ik bespaar ed.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zesde dag vandaag. Morgen naar dubbele dosis.
Nee ben niet op tijd begonnen maar had die oproep van het ziekenhuis ook nog niet verwacht.
Vorige keer werkte Zyban bij mij ook hoor. Ik wacht alleen nog op het moment dat ik er in stik of ze niet meer lekker vind en dat is nog niet gekomen.
En we gingen nog wel zo mooi gelijk opquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben vandaag naar het cafe geweest onder mijn school. Tijdens de eerste paar biertjes ging het nog maar werd steeds moeilijker. Toen hadden we een college en verlieten de soos zoals ons cafe heet. Na dat college weer teruggegaan en toen brak ik en heb gerookt![]()
Het is gewoon onmogelijk om dat stoppen vol te houden als er alcohol in het spel komt. De verleiding is te groot en het nicotine monster schreeuwt te hard. Mss geef ik toe aan mijn zwakte maar ja helaas eerste stoppoging is dus faliekant mislukt![]()
![]()
Volgende week heb ik een afspraak met de dokter om te bespreken hoe de eerste 10 dagen zonder te roken zijn gegaan. Ik moet haar dus vertellen dat het is mislukt. Ik ben blijkbaar te zwak zodra er alcohol in het spel komt om het nicotine monster de baas te blijven wellicht is het toch geen goed moment om nu te stoppen.
Ja het leek zo goed te gaan en wil(de) ook erg graag stoppen. Het ging de eerste dagen ook echt heel makkelijk. Maar toen kwam gistermiddag. Je weet nu iig wel dat je de komende tijd kroegen moet vermijden. Maar aan de andere kant in het boek van Alan Carr staat dat je gewoon dat soort gelegenheden juist niet moet vermijden vandaar dat ik gister ook naar het cafe ging. Maar ja dat is dus mislukt. Ik baalde gisteravond toen ik in bed lag wel een beetje, had echt het gevoel van, damn wat zwak en wat valt me dat tegen maar ja vandaag ook weer een sigaretje gerookt en ik heb nu het gevoel dat ik weer helemaal dat proces opnieuw moet ingaan om te stoppen. Ik weet het gewoon niet mss is dit toch niet het juiste moment om te stoppen. Dat ik er gevoelsmatig nog niet klaar voor ben.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
En we gingen nog wel zo mooi gelijk op
Waarom niet meteen weer een nieuwe poging? Oké, het ging mis, maar dan hoef je het toch niet meteen weer helemaal op te geven?
tering.... 30 sigaretten per dag. woeiquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Six days, 1 hour, 34 minutes and 35 seconds. 181 cigarettes not smoked, saving fl 26,84. Life saved: 15 hours, 5 minutes.
En ja, alcohol zonder er bij te roken is een beetje 'kaal'. Maar dat gaat over. Ik blijf, net als Sanne, uit de kroeg weg. Thuis gaat een wijntje zónder sigaret overigens wel prima! Maar ik heb geen idee hoe dat zou zijn als er toevallig nog een pakje sigaretten in huis zou zijn. Grote kans dat ik dan overstag ga...
dan ben je dus net gestop ... 2 dagen.. goed hoorquote:Op maandag 21 februari 2005 21:08 schreef Sanne het volgende:
Ik ben van het weekend de fout in gegaan, maar heb me vandaag weer keurig kunnen herstellen.
Helemaal niet gerookt!
*trots is*
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:37 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben dr nog steeds vanaf. Maar ik droomde vanacht wel dat ik rookte. Rare ervaring.
Doe dromen over roken blijven nog wel een tijdjequote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bizar. Ik droomde vannacht dat ik droomde dat ik weer rookte. In mijn droom werd ik dus wakker en vroeg me af of ik weer gerookt had of het gedroomd had. En toen constateerde ik dat ik het gelukkig had gedroomd.
Hm, is dit nog te volgen?![]()
Anyway:
One week, three days, 43 minutes and 22 seconds. 300 cigarettes not smoked, saving fl 44,38. Life saved: 1 day, 1 hour, 0 minutes.
Of je het nog bijhoudt bepaal je zelfquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:29 schreef m-niki het volgende:
one year, two months, three weeks, 15 hours and 28 minutes!!!
![]()
![]()
![]()
moet ik het eigenlijk nog wel bijhouden?? Heb niet meer echt de behoefte om te roken, ik besef heel goed dat het een eigen keuze is steeds weer...gewoon nee zeggen dusssshhh
succes allemaal
Gedaan, netjes hoorquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:41 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik zou graag een cathegorie hoger gezet willen worden!
One month, 41 minutes and 23 seconds. 775 cigarettes not smoked, saving Euro 40,72. Life saved: 2 days, 16 hours, 35 minutes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |