Het is natuurlijk niet toevallig dat Peter er vandaag was.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:35 schreef milagro het volgende:
dat de opvolger er niet bij was, is niet vreemd, maar gepast juist.
23:00 Yorin.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:37 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe laat komt de herhaling?
Dus jij staat open voor een 15-jarige (getrainde) homo?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:38 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga gewoon om 22.50 alvast voor de TV zitten.
Bram en Irene heb ik ook niet gezien?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet toevallig dat Peter er vandaag was.
Dát is het team..
Moet dat nou weer, op deze emotionele dagquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:38 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga gewoon om 22.50 alvast voor de TV zitten.
Ik wil gewoon geen seconde van Beau missen ja!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus jij staat open voor een 15-jarige (getrainde) homo?
Ik had het over die smerige Thomas Berge jah!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wil gewoon geen seconde van Beau missen ja!!
Dat snapte ik ook wel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik had het over die smerige Thomas Berge jah!
Dat jij je laat leiden door zo'n kut-homo!
Weetjewel.
Nou nou, waarom zo hatelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik had het over die smerige Thomas Berge jah!
Dat jij je laat leiden door zo'n kut-homo!
Weetjewel.
Eye Thomas, de tijdgeest!quote:
OVERLOPER! VERRAAIER! NEGERHOMO!quote:Op woensdag 13 april 2005 19:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik kijk het nu alweer een tijdje aan met John williams, maar eh, John is okay.
Ik kan wel aan hem wennen.
Het is natuurlijk geen Beau...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |