Nee, je moet juist reltopics opsommen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, ik dacht dat dit een reltopic zou worden.
We zijn zo braaf als het EO forumquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:59 schreef basset het volgende:
Zijn er rellen op Fok dan????
Linkjesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
De Rel rond het mod worden van MutZ, toen ze nog geen drie weken lid was!
Gereformeerd tot het botquote:
http://www.ptaslowchat.tkquote:
Die is weer terug; http://forum.fok.nl/user/history/1972quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:16 schreef NDAsilenced het volgende:
Hee, ik vroeg me daarnet eens af, wat is er eigenlijk met Swetsenegger gebeurd?
Linkjesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Och ik heb wel 't een en ander gezien aan rellen.
O.a. dat dhr. Laffer iemand serieus in de haren vloog.
Excuses volgden al snel en de boel zal wel ge-edit zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
LinkjesZonder dat is het niet leuk.
Korte "rel"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:10 schreef Steijn het volgende:
De inbraak rel, moet vrij heftig zijn geweest als ik dat zo lees:
MBT De inbraak
Die met Laffer speelde zich hier af Rottende zeikmoeder...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
LinkjesZonder dat is het niet leuk.
DE hond werdt verkracht.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 04:02 schreef boyv het volgende:
Dat van Swetsenegger was inderdaad lachen... jammergenoeg weet ik nog steeds niet wat er precies gebeurd is
Url?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 04:13 schreef boyv het volgende:
Heb het net even opgezocht... Danny kan ook nergens tegen zeg, de gemiddelde user word elke dag wel bedreigd
Link?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En in B&H was 't vroeger ook altijd erg gezellig.
De relletjes tussen Mojo en Semtex bijvoorbeeld.
Toffe topiquesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:50 schreef Steijn het volgende:
Wat is de leukste/grootste/invloedrijkste rel op Fok! die je je kunt herinneren.
Ik ga voor de Swetseneggerrellen in november 2003:
Ben ik nou gek of??
Is Swetsenegger gedelete?!
Swetsenegger dient z'n naam weer terug te krijgen
Rellen? Moi?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 04:16 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kan mezelf ook nog legendarisch flames tussen Verbal en Bastard herinneren
Linkje? Uitleg?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:59 schreef Lithion het volgende:
De Ulx-nacht is duidelijk de grootste rel aangezien Danny er toen bijna de brui aan had gegeven.
UrgoanElsa?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:18 schreef Rio het volgende:
Wat was dat ook al weer voor topic met die mysterieuze user (vrouwelijk geloof ik) waar ineens iets mee was? Wel kloon/geen kloon verhaal. Was dat ook een rel?
Die laffer is gewoon zo'n superkneus. Met al die bullshit die hij typt om je onderuit te halen, is gewoon een zielige vertoning.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Och ik heb wel 't een en ander gezien aan rellen.
O.a. dat dhr. Laffer iemand serieus in de haren vloog.
Honingdropjequote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:18 schreef Rio het volgende:
Wat was dat ook al weer voor topic met die mysterieuze user (vrouwelijk geloof ik) waar ineens iets mee was? Wel kloon/geen kloon verhaal. Was dat ook een rel?
Linkjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:59 schreef Lithion het volgende:
De Ulx-nacht is duidelijk de grootste rel aangezien Danny er toen bijna de brui aan had gegeven.
Link?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:59 schreef Lithion het volgende:
Laffer is juist wel een toffe userquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die laffer is gewoon zo'n superkneus. Met al die bullshit die hij typt om je onderuit te halen, is gewoon een zielige vertoning.
Ons relletje was anders ook wel geinigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:29 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, geef dan eens een URL naar de Ulx-rel-nacht?
Tering ja, bijna bestond FOK niet meer, we hebben Ted nog gebeld om er als een speer heen te gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:59 schreef Lithion het volgende:
Het Lotte verhaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:18 schreef Rio het volgende:
Wel jammer dat er geen topic bijstaat over hoe het afliep (ook al weet ik dat Swets er al lang weer is)quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:50 schreef Steijn het volgende:
Wat is de leukste/grootste/invloedrijkste rel op Fok! die je je kunt herinneren.
Ik ga voor de Swetseneggerrellen in november 2003:
Ben ik nou gek of??
Is Swetsenegger gedelete?!
Swetsenegger dient z'n naam weer terug te krijgen
De aanleiding:quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:29 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, geef dan eens een URL naar de Ulx-rel-nacht?
Vixen ook dacht ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:44 schreef Lithion het volgende:
[..]
De aanleiding:
Kan iemand me iets uitleggen?
En daarna volgde er nog tientallen topics en vele vele tientallen kloons waardoor ook de registratie-pagina op den duur eruit werd geknikkerd.
Was het niet Jungleman die toen ook gebanned werd omdat hij accounts aan Ulx doorspeelde?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:04 schreef accelerator het volgende:
Heeft iemand een link naar dat topic waarin Thabit zei dat de opkomst van de computerindustrie in Californie te wijten was aan het feit dat ze daar zoveel silicium hadden?
Danny heeft de hele rotzooi weer terug gedraaid.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:30 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen topic bijstaat over hoe het afliep (ook al weet ik dat Swets er al lang weer is)
We willen weten welke sexuele (of andere) handeilngen jij er voor verricht hebt voor Danny de boel terugdraaide...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Danny heeft de hele rotzooi weer terug gedraaid.
that's it
Dat noem je een rel? Beetje schelden met kasta?quote:
Niets hij is bezweken onder de publieke opiniequote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We willen weten welke sexuele (of andere) handeilngen jij er voor verricht hebt voor Danny de boel terugdraaide...
Ja, heel.quote:
Jazeker, ik heb toen genoten en tegelijkertijd kon ik je bloed wel drinkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ons relletje was anders ook wel geinig
Oh ja, jij bent er weer zo eentje die vooral wil accentueren hoe zo een indrukwekkend sociaal leven jij wel niet hebt. Wat doe jij dan online om deze tijd op zaterdagavond?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat een rellen...
Ben ik dan de enige die zijn rellen bewaard voor het échte sociale leven..?
Een rel van 2 dagen lieve Fuifduifquote:Op zondag 9 januari 2005 02:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb toen genoten en tegelijkertijd kon ik je bloed wel drinken. Nu ben ik echt van je gaan houden
! Het duurde overigens wel twee dagen
!
Die avatar wasquote:Op zondag 9 januari 2005 03:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Een rel van 2 dagen lieve Fuifduif
En het is dat is zo volwassen ben en mijn avatar maar weggehaald had![]()
Aan jou had het niet gelegen
Was het nou wel of niet een vrouwquote:
Honingdropje was een geweldige kloon van Croupouque..quote:Op zondag 9 januari 2005 03:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Was het nou wel of niet een vrouw
Of Transexuelle?
Nee, volgens mij niet. Er schieten me even niet meer aanknopingspunten te binnen verdorie. Volgens mij ging het erover dat iemand een met andere Fokker tijdens het chatten (ofzo?) een vertrouwensband had opgebouwd, toen bleek later dat er iets aan de hand was, bleek een kloon te zijn ofzo, ik weet het niet precies meer.quote:
Yep, overheen gelezen. Rustig maar, mevrouw Yvonne. Mijn nederige excuses voor het feit dat ik u over het hoofd gezien heb. Ik beschouw mezelf nu als bevlekt door het begaan van deze hoofdzonde en zal mijzelf in een ritueel van twee dagen gaan reinigen met aceton en gaan zalven met caramel.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:13 schreef yvonne het volgende:
Zei ik, Lotte., le-zen.
Mooi zoquote:Op zondag 9 januari 2005 13:26 schreef Rio het volgende:
[..]
Yep, overheen gelezen. Rustig maar, mevrouw Yvonne. Mijn nederige excuses voor het feit dat ik u over het hoofd gezien heb. Ik beschouw mezelf nu als bevlekt door het begaan van deze hoofdzonde en zal mijzelf in een ritueel van twee dagen gaan reinigen met aceton en gaan zalven met caramel.
Heb het inmiddels zelf ook gevonden: Lotte: het meisje, de leugens en de zelfmoord # 2 Lotte en ROOS? Area 51? Maar wie is Lotte ?
Ik kwam net thuisquote:Op zondag 9 januari 2005 02:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent er weer zo eentje die vooral wil accentueren hoe zo een indrukwekkend sociaal leven jij wel niet hebt. Wat doe jij dan online om deze tijd op zaterdagavond?
Lotte pleegde zelfmoord, en daarna is alles in de doofpot gestopt door de crew.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het Lotte-verhaal. Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Lotte is dus een kloon geweest en het grapje is wat uit de hand gelopen?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Lotte pleegde zelfmoord, en daarna is alles in de doofpot gestopt door de crew.
Alleen Tara heeft er een vertrouwens-trauma aan over gehouden.
Lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lotte is dus een kloon geweest en het grapje is wat uit de hand gelopen?
Humor. Jammer dat ik er niet meer van heb meegekregen van die toestand rond Lotte.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Lijkt mij wel.
Maar er zijn er die er heilig in geloven dat ze echt bestond...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |