dat ei komt er eigenlijk nog wel heel erg dramatisch uit.. zit een hele lange jjjjjjjj aan... soort van eijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:35 schreef jessie het volgende:
Wat knap hoe ze ei zegt![]()
Ze zegt echt wel veel hoor he Luck!!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:09 schreef phileine het volgende:
Mijn nichtje draait ook alle woorden om. Isa wordt Asi, Marie wordt arim. Wat zou dat voor gekke afwijking zijn?
Isa heeft ook al lang geleden geleerd om "op" te roepen als ze geen trek meer heeft. Als ik niet snel genoeg reageer zet ze haar bord gewoon bovenop mijne, met andere woorden: je mag afruimen.
De poes noemt ze gek genoeg "papa"![]()
whahaha geweldigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef babsjuh het volgende:
Nick... Blijf daar eens vanaf?
.... (diepe stilte terwijl Nick gewoon doorgaat met aan dingen zitten waar hij niet aan mag zitten)
Nick???
.... (nog steeds geen verandering)
Wat heeft mama nou gezegd???
...Nick!
Mijn zusje noemde van die lange vrachtwagens waarop allemaal auto's staan (die nieuw dan wel oud naar de garage worden gebracht) een filewagenquote:[b]Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 ik hoop dat we een stapeltrein hebben
deze kletspraat doet me ineens denken aan een kindje bij mij op het dagverblijf waarvan ook het hondje was overleden. We hadden het er zo een beetje over, zegt het kindje: Maar ik weet wel waar ie nu is'! Ik: oh, waar is ie nu dan? kindje: In de HEMA!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef rena het volgende:
Leidster aan W. (3) vandaag: Ja, je hond is nu naar de hondenhemel he?
W: Nee hoor
Leidster: Waar is hij dan?
W: Hij is bij prins Bernhard !![]()
![]()
Ikzelf kon de L niet uitspreken. Dus ik vroeg altijd of ik een suikerkontje mocht enzo..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:51 schreef Sylvana het volgende:
ik kon vroeger de K niet zeggen, zei ik altijd de T ipv de K, dat was ook erg verwarrend en soms lachwekkend
toet ipv koek enzo en wilde altijd pannetoeten eten, dat krijg ik zelfs nu nog te horen
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:58 schreef melonovy het volgende:
Ik heb van de week rollen beschuit en 2 pakjes muisjes gekocht, ik vertelde Chiara dat de roze muisjes voor een meisje zijn en de blauwe voor een jongentje. Eenmaal in huis kan ik het niet laten om af en toe een beschuitje met muisjes te eten. Ik belegde een beschuitje met de roze variant en vroeg aan Chiara of ze ook een beschuitje met muisjes wil, zegt ze: "Nee, beschuitje jongens".
Ik zong vroeger altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:02 schreef Nijna het volgende:
Mijn broertje noemde een file vroeger: rij-stop rij-stop.
Zingen we op de peuterspeelzaal het liedje van krokusbolletje, zingt een van die kinderen:
Krokusbolletje kom eens uit mijn (ipv je) holletje...Ik kwam niet meer bij
.
Hihihi, leuk hoe je dan eigen teksten maaktquote:Op donderdag 7 april 2005 09:41 schreef Githa het volgende:
Ik zong vroeger altijd
Hoor de maan schijnt door de bomen ....
en stillige nacht , heilige nacht
zo'n slim kind ikke![]()
Hier zit ik ook in fase oranje na het horen van de volgende uitdrukkingen:quote:Op donderdag 7 april 2005 11:53 schreef Bright het volgende:
Straks weet ze ook al wat een muts is en zegt ze tegen iedereen MUTS; ik moet toch oppassen daarmee
Vanmorgen exact hetzelfde met Jasper... Zijn commentaar: 'Jasper windje waaien!'quote:Op donderdag 7 april 2005 12:38 schreef Luckepuk het volgende:
Ik: Suus, wat ruik ik?
Suus: auto!
[..]
Ik: je hebt helemaal niet gepoept!
Suus: Nee! Auto!
![]()
![]()
Ik moet haar denk ik maar wat vaker op haar woord geloven volgens mij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |