quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:50 schreef hicham het volgende:
HuhDe bovenkant is van Fok!Forum en de onderkant is Motor-Forum layout
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:43 schreef Youssef het volgende:
Ik voel me verslagen![]()
Ik voel me genaaid![]()
Ik was even langsgegaan bij een motorwinkel in de buurt.Hij zegt dat het ombouwen van een CBR600 ongeveer 1000 euro totaal kan gaan kosten. Gek, daar had ik nog niet eens aan gedacht
Ik ging alleen uit van de prijs van het op kenteken zetten van het geheel.
vanochtend overgegeven...overdag diarree...vanmiddag dacht ik, ik moet wat eten maar in de keuken bijna out gegaanquote:
Ow .. tja ik heb ook alleen ervaring met importeren zelf.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hoeft motor niet naar RDW te brengen. Je gaat met je motor naar een redelijk dealer, geef hem opdracht om het in te bouwen, hij plaatst 25kw kitje.... regelt het papierwerk met de RDW en klaar
thx...ik ben echt nooooit ziek, tis echt een jaar geleden dat ik echt ziek was maar als ik ziek ben dan ook meteen goedquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Agossie OPM............
Beterschap chef!
Ik ben druk doende 1 te regelen voor vanavond of morgenavond.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
En hebben jullie morgen of andere dagen nog een date?
Hehe, ik zei het je toch, dat je ergens achterin die hersenpan nog steeds een beetje argwanend bent.quote:
Gelukt !!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben druk doende 1 te regelen voor vanavond of morgenavond.![]()
werkt perfekt en in een minuutje gedowned, thxquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:58 schreef Patrick281 het volgende:
Check ook eens BS player .. doet het vaak direct.
http://www.bsplayer.org/ Er staat ook een gratis versie te downen.
Niks mis mee, ik ken die gozer. Die is van Peter, en tis een ok motor! Mooie is dat ie zelf wout is dus alles zal wel in orde zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:25 schreef Youssef het volgende:
Het eerste wat ik op het oog had was een Honda VFR400R, eentje die wel een beetje mooi was. Wel overgespoten en wel mee gevallen. (je weet wel, die van de HOLEC bocht) Dat is een wat burgerlijk fietsje heb ik het idee en niet zo erg SPORT met hoofdlettersAls ik echt nix meer kan vinden wordt het maar zo een fiets omdat die wat meer 25kw te vinden zijn.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |