Stiekum weet ik dat je vooral die laatste motor in het filmpje heel erg ubergeil vindquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
[..]*sprakeloos is*
*ook motor wil*
![]()
![]()
!!!
Voor iemand die zich niets laat zeggen ben je een behoorlijke mamma en pappa jongen.quote:Opdonderdag 6 januari 2005 om 20:44schreef rietvaerder:
Ach.... ik heb de hele zolder voor mn eigen MET een slot op de deur
Iedere avond eten wat ik zelf wil lijkt me ook niet echt goed voor mn gezondheid Pa kookt altijd heel gezond en vers
quote:Tja, ik heb er geen problemen mee, soms is het wel gezeik met de rest van het gezin maar ja
Was me godverruhdommuh toch een lekkere bocht daaro, alleen jammer dan die kut auto's enzo. En je moest er uiteraard ook niet uitvliegen maar goed dat is in principe bij elke bocht zo.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:46 schreef Didiot het volgende:
filmpje Ressen: klik (ca. 6 mb, lage resolutie video, hoge kwaliteit stereo geluid)
Ziet er nou niet echt uit als een geslaagde knee-down actiequote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Actie foto van Justin op zijn ex-Bandit!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Actie foto van Justin op zijn ex-Bandit!
[afbeelding]
Wie zegt dat ik me niets laat zeggen ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor iemand die zich niets laat zeggen ben je een behoorlijke mamma en pappa jongen.
Je ouders geven je regelmaat.Anders werd je vast een kluizenaar die de hele dag zit te internetten.
Gelijk gevraagd toen ik de pics zagquote:
Haha ja precies, we reden een stuk uit elkaar en dachten allebei dat we alleen redenquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Was me godverruhdommuh toch een lekkere bocht daaro, alleen jammer dan die kut auto's enzo. En je moest er uiteraard ook niet uitvliegen maar goed dat is in principe bij elke bocht zo.
Toch heeft het Klaverblad ook zeker nog steeds zijn charme, vergeet de eerst keer nooit meer. Heb bijna 80 km of wel meer, in ieder geval 1 uur lang rondjes gedraaid op G
Werd er misselijk van
Hehe, hoor het nu ook. Stelletje sjekkequote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef Didiot het volgende:
Het "stelletje gekken" stukje staat er ook in
[..]
Stiekum weet ik dat je vooral die laatste motor in het filmpje heel erg ubergeil vind![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hehe, hoor het nu ook. Stelletje sjekke
quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie zegt dat ik me niets laat zeggen ?t Blijven mn ouders natuurlijk....
*Tja heb nu geen werk, dan ga je automatisch achter de pc
quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is nu Justin zijn SV.....Gaat binnenkort Star Twin handgemaakte Titanium dempers eronder zetten
[afbeelding]
Uh, ik zag alleen de eerste foto, tweede kwam pas via een edit denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:58 schreef Didiot het volgende:
Ziet er nou niet echt uit als een geslaagde knee-down actie
[edit]
oeps, alleen eerste foto gezien, tweede foto nog niet op het moment van reageren
Kan dus zeker wel knee-downen
[/edit]
Ik ga met m'n KLX standaard onder die hoek een bocht door en zo langzamerhand - ondanks de niet echt ideale temperatuur - gaat het ook steeds platter. Alleen nog niet echt aan de schaamranden te zienmaar die gaan er van het voorjaar wel af... geen zin om het frame met de grond te laten kussen...
kawa hoort groen te zijn hequote:Op donderdag 6 januari 2005 23:09 schreef Youssef het volgende:
Maareeuh, een kawa wil ik wel graag groen hebben,, en graag wat minder op de teller.
ik zou zeggen van wel maar weet het niet zeker...die duo seat cover uit 1 geheel is iig niet origineel en dat heeft ie laten spuiten. grote kans dat de rest ook is gespoten, wat op zich niets hoeft te betekenen (die van mark en van mij zijn ook gespoten).quote:
quote:
ik weet niet of ik je kan volgen maar hier is het gebruikelijk om elk excuus aan te pakken om te pimpenquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:27 schreef Youssef het volgende:
Ja, de ZXR had ik het over ja, maar ondertussen had Patrick het weer ergens anders over ofzoErgens foto's van je driewieler staan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |