Geen probleem hoor,als jij zoveel moeite hebt met de overwinning van Barney,moet je hulp zoeken.......quote:Op zondag 9 januari 2005 21:46 schreef popolon het volgende:
Beetje jammer fotoloog, dit lijkt echt nergens op
Had beter van je verwacht.
Even goede vrienden hoor. Maar ik bookmark 'm wel ff
Moeite ?quote:Op zondag 9 januari 2005 21:51 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Geen probleem hoor,als jij zoveel moeite hebt met de overwinning van Barney,moet je hulp zoeken.......
Tony????quote:Op zondag 9 januari 2005 21:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Moeite ?
Dude ! 't zal me een biet wezen wie er heeft gewonnen., ik gun 't hem van harte maar als je moeite hebt om door de regels door te lezen dan houdt 't snel op ja.
Je reacties waren alleen een beetje overtrokken.
Toch jammer dat Tony niet won maar goed.
Tony Adams natuurlijk !!!!quote:
Geen dank.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
lol @ fotoloog & popolon
Jullie hebben mijn avond weer helemaal opgefleurd![]()
6-5 is reeëler.......quote:Op zondag 9 januari 2005 21:08 schreef popolon het volgende:
Leuk voor Raymond.
Nou eens een keer geen excuses zoeken om te spelen tegen de echte nr. 1: Taylor.
Schijnt er aan te komen, gokje: 6-1 Taylor.
Als je het al over arrogantie kan hebben dan vind ik dat Taylor daar nog meer van in huis heeft dan Barney.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
6-5 is reeëler.......
Ik ben persoonlijk meer fan van Taylor, maar aan de andere kant, de top is Barney echt niet aan komen waaien, hij werkt er hard voor..... En arrogantie ? Ik denk dat het meer met concentratie te maken heeft.....
Zeggen dat je gaat winnen is niet on-Nederlands maar onverstandig.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:30 schreef Remzz het volgende:
Ja meer dat van Barneveld net wat te arrogant is voor een Nederlandse sporter. Ik vind het niet erg arrogant maar als je in Nederland een beetje denkt dat je gaat winnen word je meteen als arrogant bestempeld. En je ziet haast geen Nederlandse sporters die voor een wedstrijd zeggen die ga ik winnen en dat doet van Barneveld wel.
Voor de wedstrijd met Van Der Voort zei hij: "Ik acht het uitgesloten dat Vincent van mij wint"quote:Op maandag 10 januari 2005 12:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zeggen dat je gaat winnen is niet on-Nederlands maar onverstandig.![]()
Je maakt de druk alleen maar groter voor jezelf.
Ik ken amper topsporters die hun overwinning luid aankondigen. Zelfs de Armstrong's, de Samprassen en de Schumachers van deze wereld schreeuwen het niet van de daken.
Ik heb Barney deze week niet horen zeggen dat ie ging winnen trouwens.
Dan heb je betere bronnen dan ik inderdaad.. zal dus wel niet zo zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 21:00 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Tja, Verhalen.. Ik ken iemand die hem persoonlijk erg goed kent en die beweert het tegenovergestelde. (zeker in vergelijking met ene meneer King)
We'll seequote:Op maandag 10 januari 2005 17:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan heb je betere bronnen dan ik inderdaad.. zal dus wel niet zo zijn.
Ik ben benieuwd naar februari.. masters of darts.. maar ik vrees het ergste voor barney...
Noca, als je je mening baseert op die paar keer dat je hem gezien hebt moet je gewoon je bek houden!quote:Op maandag 10 januari 2005 10:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je het al over arrogantie kan hebben dan vind ik dat Taylor daar nog meer van in huis heeft dan Barney.
http://www.sportone.nl/artikel.php?id=27606quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:18 schreef Noca het volgende:
Waar lees je dat zjroentje?
Goh, werd tijd. Misschien dat hij nu weer wat meer 'onder de darters komt'.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was gister bij RTL Boulevard. Hij gaat het nu zelf regelen.
zal wel een gevolg zijn van de Masters of Dart.quote:Van Barneveld breekt met manager
Uitgegeven: 24 februari 2005 09:41
Laatst gewijzigd: 24 februari 2005 09:41
DEN HAAG/BLADEL - Raymond van Barneveld heeft per brief zijn manager Ad Schoofs aan de kant gezet. De Haagse darter liet weten een "move" te willen maken in zijn carričre en daarbij het managementbureau uit het Brabantse Bladel niet meer nodig te hebben.
Van Barneveld, komend weekeinde actief in de Nations Cup in Schotland, wilde donderdag niet op de zaak ingaan ("Lijkt me niet verstandig"). Schoofs heeft geen contact gehad met de darter die hij sinds 1998 intensief begeleidde. "In de brief stond dat hij niet wilde dat ik contact opnam. Dat heb ik wel gedaan, op alle mogelijke manieren, maar ik krijg geen reactie."
De Brabander is teleurgesteld in de handelwijze van "Barney" en plaatst vraagtekens bij de geldigheid van diens eenzijdige opzegging. "Inhoudelijk ga ik niet op de zaak in, maar ik heb een contract met Raymond dat niet zo maar verbroken kan worden. Ik vermoed dat hij naar verkeerde adviseurs luistert. Ze hadden hem beter kunnen zeggen eens met mij te praten. Dit verdient geen schoonheidsprijs, het voelt als een mes in mijn rug."
Wie weet, maar ik weet niet of hij dat echt zou doen....hangt best veel van hem af bij de BDO en de uitzendingen van verschillende toernooien hier in Nederland.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:08 schreef rubbereend het volgende:
wat uitgebreider bericht:
[..]
zal wel een gevolg zijn van de Masters of Dart.
Ik zie nu trouwens wel een mogelijkheid dat hij overstapt naar de PDC om een nieuwe start te maken en om wat vaker tegen Taylor te kunnen gooien, dat zal nog ongeveer zn enige echte doel zijn, Taylor verslaan.
Nee dat weet ik idd ook niet, maar misschien ziet hij zelf ook in dat hij aan teveel regeltjes en contractjes vast zit ofzo..quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:18 schreef rubbereend het volgende:
ja k weet dus niet hoe hij met contracten aan SBS vast zit enzo. Als dat zo is dan kan hij nooit overstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |