Das apart want v/d hoogeband is juist een enorme arrogante bal met flink wat kapsones.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
Ja, hij wekt bij mij geen vertederende gevoelens op.
Groot sportman, maar hij heeft iets over zich dat me tegen de borst stuit. Kan het niet benoemen.
Ik hoop wel altijd dat ie wint, want een echte hekel heb ik niet aan hem.
Maar het is geen Wennemars of vd Hoogenband die je het echt als persoon gunt.
Jij verwart verlegenheid met arrogantie.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef dewd het volgende:
[..]
Das apart want v/d hoogeband is juist een enorme arrogante bal met flink wat kapsones.
Dat is raar. Want telkens als ik van den Hoogenband zie, lijkt het mij juist een erg sympathieke man. Hij lijkt wel met iedereen een praatje te maken. En tevens kun je met hem een gezellige avond hebben indien er genoeg bier aanwezig is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef dewd het volgende:
[..]
Das apart want v/d hoogeband is juist een enorme arrogante bal met flink wat kapsones.
Masters of Darts: Barney tegen Taylor?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
en het schijnt dat er een ontmoeting tussen Phil Taylor en Raymond van Barneveld is geregeld.
Barney bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef dewd het volgende:
[..]
zijn 2 totaal verschillende dingen die niks met elkaar te maken hebben. De embassys die hij wint, dat zijn prestaties. Zijn karakter is toch zeker geen prestatie?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:46 schreef fotoloog het volgende:
Barney is Barney,hij heeft een bepaalde manier om zover te komen en te blijven....sommige mensen noemen dat arrogant....ik vind het een hele prestatie...
Wat ik probeer te zeggen is dat hij misschien wat arrogant overkomt, arrogant is de man zeker niet,hij schermt zich op een professionele manier af,om tot deze prestaties te komenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:58 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zijn 2 totaal verschillende dingen die niks met elkaar te maken hebben. De embassys die hij wint, dat zijn prestaties. Zijn karakter is toch zeker geen prestatie?
Ik ga voor Groot sportman en arrogante kwal.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:15 schreef mitt het volgende:Groot sportman of arrogante kwal?
Lijkt ja, dat is een keyword hier. Z'n ex vriendin kan nog een boekje over hem open doen, hij vind zichzelf echt fantastisch.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is raar. Want telkens als ik van den Hoogenband zie, lijkt het mij juist een erg sympathieke man. Hij lijkt wel met iedereen een praatje te maken. En tevens kun je met hem een gezellige avond hebben indien er genoeg bier aanwezig is.![]()
Na twee jaar Barny ging de kaars voor het darten uit voor mij, misschien dat "de lucifer" hem weer weet aan te steken, grappig menneke is dat.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
Groot sportman, maar hij heeft iets over zich dat me tegen de borst stuit. Kan het niet benoemen.
Dat is echt een bitch jaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:05 schreef SCH het volgende:
Die vrouw van hem vind ik trouwens nog erger
Helemaal eensch. Hij is erg goed, maar mede door zijn gedrag en uitstraling mag ik hem gewoon niet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
Voor deze keer ben ik het volledig met je eensquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:05 schreef SCH het volgende:
Hij is ook zo lelijk. Dat zijn de meeste darters wel maar Barney is ook nog eens onsympathiek lelijk.
Die dikke die door Adams werd uitgeschakeld, die was lief lelijk.
Barney is volgens mij onzeker, misschien gepest in zijn jeugd en daardoor komt hij zo arrogant over. Hij ziet altijd beren op de weg, voelt zich altijd tegengewerkt. En als hij iets aardigs gezegd (bv. gisteren dat hij niet wilde winnen van een vriend) dan denk ik nog steeds: houd toch je bek.
Maar als Brantjens er uit vliegt ben ik wel voor 'm. Zo hypocriet ben ik dan ook weer wel.
Die vrouw van hem vind ik trouwens nog erger
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte als Barney z'n juich doet op het podium.
Dat vind ik ook echt verschrikkelijk! Blegh, daar kan ik me zo aan ergeren hè.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte als Barney z'n juich doet op het podium.
einde van de middag, half 6quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:30 schreef Remzz het volgende:
Ik volg het de laaste dagen niet meer zo moet ie vanavond weer?
Maandag gaat ie weg idd,met een cheque van 50,000 pond en een hele grote beker.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:32 schreef tuut84 het volgende:
hij gaat er uit
dat denk ik nie. die knaap wint hem nie nog een keerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Maandag gaat ie weg idd,met een cheque van 50,000 pond en een hele grote beker.....
Dream on......quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:42 schreef tuut84 het volgende:
[..]
dat denk ik nie. die knaap wint hem nie nog een keer
Als hij zo blijft gooien als in zijn vorige wedstrijden gaat hij inderdaad weer winnen denk ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie hem dit toernooi ook wel weer winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |