Ik weet niet of je ze hebt gemailt maar ik kom er achter dat ik niets meer kan ontvangen op mijn gmailquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
Naar wie kan ik m'n award-icoontjes mailen?
En voor de zoveelste keer: wat moet ik in hemelsnaam verzinnen voor de Oeuvre-award?!
ontvangen gaat wel duurt alleen zo verrekte lang. Ik krijg de afgelopen tijd op mijn Gmail account ook mailtjes die 10uur eerder verstuurd zijn of nog langerquote:Op zondag 16 januari 2005 09:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze hebt gemailt maar ik kom er achter dat ik niets meer kan ontvangen op mijn gmail. Dus kun je ze het beste naar mullerremco [at] home.nl sturen
Ja had gisteren een mailtje naar mezelf gestuurt vanaf verschillende mail adressen allemaal nog niet aangekomen...quote:Op zondag 16 januari 2005 12:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ontvangen gaat wel duurt alleen zo verrekte lang. Ik krijg de afgelopen tijd op mijn Gmail account ook mailtjes die 10uur eerder verstuurd zijn of nog langer![]()
maak de uitslag dan bekend, de icoontjes kunnen later wel komenquote:Op zondag 16 januari 2005 13:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja had gisteren een mailtje naar mezelf gestuurt vanaf verschillende mail adressen allemaal nog niet aangekomen...
Maar ik heb de uitslag wel alleen nog ff op de avaters wachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |