Zo is het maar netquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:07 schreef Toadette het volgende:
[..]
je moet als student toch aan je vitamine denken.![]()
[Relmode]quote:
Khoop dat ze dat kunnen doen ja.. zou wel schelen.. maar aan de uitlaat te zien zal het wel vervangen worden...quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan een kwestie van een lasje zijn hoor
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[Relmode]
Heee, wat lekker gijs. ik gun het je
[/Relmode]
zooo genoten van die post... ik hoor het hem zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo heerlijk die nieuwe koelkastIk heb er nu een vries gedeelte bij: aardappeltjes, vlees, 3 Chocolade ijs, ik heb het tegenwoordig allemaal op voorraad
Ook heb ik zooooooveel meer ruimte voor mijn melk en Karvan Cevitam
whahahahahaquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
Die vakantiesite van Brown![]()
Op zich wordt het voor jullie allemaal een spannende reis.Surfer tijdens het opstijgen; "lukt het wel met dit extra gewicht??? ":X Cho tijdens de vlucht en de landing; "gaat dit wel goed????" ![]()
Brown na de landing; "Kom ik het land wel in???" ![]()
![]()
![]()
Ik kreeg vandaag een mailtje van een leverancier, met als onderwerp "Steun Azie, bestel bij ons".quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik wordt nu echt heel moe van die reclames op de radio....
Als familiebedrijf (Naam 10x herhaald) zijn wij erg begaan met de slachtoffers etc etc
Cho... dat verhaal van je in dat vliegtuig!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:09 schreef Chocobo het volgende:
zo heb ik er nog wel een paar voor je,.......... Mijn vliegtuigverhalen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
Cho... dat verhaal van je in dat vliegtuig!!!![]()
![]()
Heb me rotgelachen!! Ik zie het gewoon voor me. hahaha
Nou troost je, behoorlijk veel gevlogen, ex vliegt zo ongeveer elke week, en we zijn beide nog in leven. Komt goed echt.![]()
Ik heb er ook genoeg van. Ik ga geld overmaken naar het Kanker bestrijdingsfonds ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik wordt nu echt heel moe van die reclames op de radio....
Als familiebedrijf (Naam 10x herhaald) zijn wij erg begaan met de slachtoffers etc etc
KPN altijd dichtbij maar in sommige gevallen bla bla bla
Virusscanners van scanma helpt nu niet voor de slachtoffers bla bla
en daarom steunen wij allemaal (weer 10 bedrijfsnamen)
We hebben airco daarquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!![]()
Ja ik hoop hetquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zo heb ik er nog wel een paar voor je,.......... Mijn vliegtuigverhalen...Maar vaak weten die meevliegen het beter te vertellen
![]()
Zo volgde ik eens een Moslim op het vliegveld nog omdat hij in hetzelfde vliegtuig incheckteLiet hem geen minuut uit het oog,...... We gingen naast hem zitten bij de Burger King op Heatrow
![]()
Maar ach,...... je zal het in juni ook wel horen denk ik![]()
Wat ben je toch heerlijke vent, met je 3 chocolade ijsquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo heerlijk die nieuwe koelkastIk heb er nu een vries gedeelte bij: aardappeltjes, vlees, 3 Chocolade ijs, ik heb het tegenwoordig allemaal op voorraad
Ook heb ik zooooooveel meer ruimte voor mijn melk en Karvan Cevitam
Schat geen zorgen de pot valium is al in huisquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zo heb ik er nog wel een paar voor je,.......... Mijn vliegtuigverhalen...Maar vaak weten die meevliegen het beter te vertellen
![]()
Zo volgde ik eens een Moslim op het vliegveld nog omdat hij in hetzelfde vliegtuig incheckteLiet hem geen minuut uit het oog,...... We gingen naast hem zitten bij de Burger King op Heatrow
![]()
Maar ach,...... je zal het in juni ook wel horen denk ik![]()
Hai schat !quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijke vent, met je 3 chocolade ijs
Ja dat zal ook wel maar ik zocht suicidale typesquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja ik hoop hetLaat die arme moslims maar met rust...
sommige zijn te vertrouwen hoor.
![]()
Zooooooo lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijke vent, met je 3 chocolade ijs
Gijs serieus... Quinny vind je zwaaaar knuffelbaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zooooooo lekker
3 chocolade ijs doet het trouwens ook altijd goed bij de vrouwen?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus... Quinny vind je zwaaaar knuffelbaarDat zit helemaal goed !
Yep!quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus... Quinny vind je zwaaaar knuffelbaarDat zit helemaal goed !
Haiquote:
Plankiequote:
Plankie ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Plankie
Hoe is die dan? Was het gezellig gisteren bij die neger?
Wat een coole smiliequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik begin een beetje schijt de balen van te krijgen van die avonddiensten van je![]()
Moet je nu alweer laat?? ocherm... (wordt dat weer wiskey vanavond?)quote:
Jij kan er niets aan doen. Maar het is zo saai zoquote:
Ja nou niet dat ik nu ineens alcoholist ben maar ik kan anders niet in slaap komenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
Moet je nu alweer laat?? ocherm... (wordt dat weer wiskey vanavond?)
Heb de fles verstoptquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nou niet dat ik nu ineens alcoholist ben maar ik kan anders niet in slaap komen![]()
Ik hoop voor je dat dit een uitdagend kinky spelletje is want andersquote:
Ontkenningquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nou niet dat ik nu ineens alcoholist ben maar ik kan anders niet in slaap komen![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dit een uitdagend kinky spelletje is want anders
Schat ik lig al te slapen als jij thuis komtquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dit een uitdagend kinky spelletje is want anders
Je mag er van mij doorheen slapen... Laat mij me gang maar gaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Schat ik lig al te slapen als jij thuis komt
En waag het niet om mij wakker te maken
Dat durft ie nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Schat ik lig al te slapen als jij thuis komt
En waag het niet om mij wakker te maken
Blablablablablablablablablablablablablabalbblablablablabalbalbablablablabalbalbalbabalbalablalabbl............................................................quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je mag er van mij doorheen slapen... Laat mij me gang maar gaan
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:58 schreef QueenR het volgende:
Volgens mij is ie al oud, maar ik vond hem toch wel grappig.
Brief van dochter
Stukquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Blablablablablablablablablablablablablabalbblablablablabalbalbablablablabalbalbalbabalbalablalabbl............................................................
Als je thuis komt moet je eerst een kind uit ons bed vissen. Die dan opzeker een keer wakker word.
Wat ik je overigens zeer gun
quote:
Ja, ben blij dat ik niet naast hem hoeft te zitten als we gaan vliegenquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Stuk
Hebbie mijn VakantieCountdown gechecked
Bind je jezelf wel goed vast. En doe wat lood in je broekzakken. Anders vlieg je bij de eerste bocht al uit je wagenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:06 schreef ChOas het volgende:
This guy has balls the size of church bells.
Ja?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die tv actie, doet me aan vroeger denkenGebeurde toen vaak
Joh, dat soort shit heb ik ook. Ik heb ooit één iemand geholpen om internet te installeren hier in huis en nu bij elke nieuwe stuurt iedereen die door naar mijquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:16 schreef Chocobo het volgende:
Waarom is het dat bewakers altijd denken dat je alles van pc's weetKomt er net een Sahib naar me toe met een cd-rom (geleend uit de bibliotheek) die niet compatible is met XP, en wat een curcus onbekende taal naar Nederlands is, al klagend dat die niet werkt op zijn verse PC
Mijn leven......![]()
Gunt!quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Joh, dat soort shit heb ik ook. Ik heb ooit één iemand geholpen om internet te installeren hier in huis en nu bij elke nieuwe stuurt iedereen die door naar mij
Klinkt als helquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gunt!
Cho : dat heb ik dus met iedere koerier, bezorgdienst, poetser, whatever ook op het werk, krijg je als er ict in de bedrijfsnaam staat
af en toe wel ja, maar als het iemand is die er toch maar 1 keer komt of ik 1 keer zien zitten ze zwaar in de penariequote:
Soms twijfel ik of je wel student bentquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Proost*
Ik ben aan de Spa & Fruit deze avond![]()
Ik weet het Gijs, maar ik zit in de tentamen periode, en ik moet werken morgen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms twijfel ik of je wel student bentDat ging altijd heel anders vroeger !
heeeeeeeey Biertjequote:Op donderdag 6 januari 2005 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs, maar ik zit in de tentamen periode, en ik moet werken morgen.
Dikke kans dat je gewoon bij ons kan komen wonen volgens de eerste peilingenquote:
serieusquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dikke kans dat je gewoon bij ons kan komen wonen volgens de eerste peilingen
Nou ja, Thomas en Gerard vonden het wel okay geloof ikquote:
Zo'n Indiaas accentquote:Op vrijdag 7 januari 2005 05:03 schreef Chocobo het volgende:
Helpdesk India,........... dat Engels,........
Ernesto uitzwaaien?quote:
Dat jong zijn nogquote:Op vrijdag 7 januari 2005 06:08 schreef chibibo het volgende:
Donderdagavond studentes-avond
Jammer alleen dat ik over twee uur alweer op moet (proberen te) staan.
Wel een tripje Praag geregeld voor a.s. donderdag.
Slapen ooooookquote:Op vrijdag 7 januari 2005 06:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hij gaat slapen en ik ga naar mijn werk....mijn leven![]()
Ik reageerde op Chibibo.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 07:55 schreef Chocobo het volgende:
Slapen ooooookmet een kind ?
Nee ik ben nog wel even wakker. En nog avonddienst ook vanavond
Ik zat er ook aan te denken.... zooo droogquote:Op vrijdag 7 januari 2005 07:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die onwetenheid nog.. een paar uur later belt Sahib hem wakker
Al ideeen Gijsquote:Op vrijdag 7 januari 2005 07:58 schreef Strolie75 het volgende:
Pffffff...geen zin vandaag.
Ik ga maar weer eens zoeken naar vakantiebestemmingen.![]()
Ons levenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 07:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik reageerde op Chibibo.Maar ik zag dat jij om 5:00 ook nog in GAM aan het posten was.
![]()
Ja, wordt Djoser denk ik. Ze hebben eind van de maand wat voorlichtingsdagen. Daarna wil ik de definitieve keuze maken.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:15 schreef Toadette het volgende:
Goeiemorgen
voor een dagje winkelen kom ik graag vroeg mijn bed uit
Denk eraan, we moeten ook nog op vakantie en de hypotheek betalen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:15 schreef Toadette het volgende:
Goeiemorgen
voor een dagje winkelen kom ik graag vroeg mijn bed uit
Dit klinkt zoooooooooooooooooooo gay!quote:
Thanksquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit klinkt zoooooooooooooooooooo gay!![]()
![]()
![]()
En nog naar Barcelona en Normandiequote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Denk eraan, we moeten ook nog op vakantie en de hypotheek betalen.
gijs, ook al vertellen ze me dat ik op staande voet ben ontslagenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs, ook al vertellen ze me dat ik op staande voet ben ontslagenmijn dag kan nu al niet meer stuk
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
mogguh Brown, gamen ging gister wel lekker Gijs
het geld van afgelopen maand is al betaald. Vakantie komt ook wel goed....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Denk eraan, we moeten ook nog op vakantie en de hypotheek betalen.
Stuur me eens een mailtje/sms met al je vakantiedata van dit jaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:21 schreef Toadette het volgende:
het geld van afgelopen maand is al betaald. Vakantie komt ook wel goed....
en over twee weken krijgen we alweer geld.
Ik ga vanavond weer slachtenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
die slachtpartijen soms ook gewoon 50 kills en hun 10 ofzo
Werd met een lach wakker inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2005 07:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken.... zooo droog
Iets voor mij ? Heb je daar waakdiensten !quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:33 schreef Bastard het volgende:
Bedrijf waar ik voor werk heeft al een paar maanden een vacature uit staan bij het CWI en er reageert niemand
is het leuk werken bij jou??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:33 schreef Bastard het volgende:
Bedrijf waar ik voor werk heeft al een paar maanden een vacature uit staan bij het CWI en er reageert niemand
onderwijsquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:37 schreef Toadette het volgende:
ik wordt best wel blij als ik het aantal vakanties en lange weekenden tel tot de zomervakantie
Tzal wel een goed salaris zijn, maar je moet op de Product Development werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets voor mij ? Heb je daar waakdiensten !
Mail hem eens naar Ker door. Die is toch bijna klaar met school?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:33 schreef Bastard het volgende:
Ker is toch geen ontwikkelaar?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mail hem eens naar Ker door. Die is toch bijna klaar met school?
Ik ga voorlopig niet meer online gamen. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het gewoon niet (meer) zo leuk. Ik wil een game gewoon in mijn eigen tempo spelen. Verder verwacht ik meer van een game dan alleen "schieten" of "racen". Dit is persoonlijk, ik wil gewoon een goed verhaal, diepgang en/of uitgebreide tactische mogelijkheden in een spel. Dit is online vooralsnog niet te vinden. Tenslotte heb ik gewoon niet genoeg uren (en zin) in een dag om de benodigde tijd in zo'n game te steken om online een beetje mee te kunnen.quote:
Gefeliciteerd gijsquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:44 schreef Magneet het volgende:weer oom geworden is
een meisje, Lieke
Gefeliciteerd Gijs! Goed voorbeeld doet volgenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:44 schreef Magneet het volgende:weer oom geworden is
een meisje, Lieke
Pik ooooooooooooooooooooooook.quote:
ik wil dus juist alleen maar schieten en racen ..... diepgang en tactische mogelijkheden boeien me dus echt absoluut nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig niet meer online gamen. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het gewoon niet (meer) zo leuk. Ik wil een game gewoon in mijn eigen tempo spelen. Verder verwacht ik meer van een game dan alleen "schieten" of "racen". Dit is persoonlijk, ik wil gewoon een goed verhaal, diepgang en/of uitgebreide tactische mogelijkheden in een spel. Dit is online vooralsnog niet te vinden. Tenslotte heb ik gewoon niet genoeg uren (en zin) in een dag om de benodigde tijd in zo'n game te steken om online een beetje mee te kunnen.
Met de Gijsjes is altijd erg gezellig hoor, maar ik merk dat ik het gewoon als een uitbreiding van Fok en MSN zie, en niet als een pure game-ervaring waar ik echt van geniet. Overigens vind ik co-op met iemand spelen wel erg leuk (Halo, Full Spectrum Warrior). Ook met een paar man afspreken om samen achter één TV te gamen vind ik geweldig!Wat dat betreft vind ik met elkaar leuker dan tegen elkaar. Een MMORPG als FFXI lijkt me geweldig, maar ik weet gewoon dat ik er de tijd niet voor heb, en ook niet voor wil maken.
XBox Live zal voor mij dan ook voornamelijk nog gebruik worden voor de downloadable content. Concentreert een game zich op de MP en gaat dit ten kosten van de SP, dan sla ik hem over.
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:44 schreef Magneet het volgende:weer oom geworden is
een meisje, Lieke
Zoals ik al zei Gijs, het is persoonlijk. Ik kan me heel goed voorstellen dat jij, B. en Magneet juist heel erg genieten van online gamen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:51 schreef mr_Brown het volgende:
ik wil dus juist alleen maar schieten en racen ..... diepgang en tactische mogelijkheden boeien me dus echt absoluut nietmaar dat is idd persoonlijk.
Verder vind ik het online gamen echt onwijs gaaf om te doen..... vooral als je lekker met een goed team bezig bent.....en met de gasten met wie ik regelmatig game heb ik onwijs veel lol ook tijdens het gamen en dat is het belangrijkste voor mij.... lekker lachen en schieten
Godverquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig niet meer online gamen. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het gewoon niet (meer) zo leuk. Ik wil een game gewoon in mijn eigen tempo spelen. Verder verwacht ik meer van een game dan alleen "schieten" of "racen". Dit is persoonlijk, ik wil gewoon een goed verhaal, diepgang en/of uitgebreide tactische mogelijkheden in een spel. Dit is online vooralsnog niet te vinden. Tenslotte heb ik gewoon niet genoeg uren (en zin) in een dag om de benodigde tijd in zo'n game te steken om online een beetje mee te kunnen.
Met de Gijsjes is altijd erg gezellig hoor, maar ik merk dat ik het gewoon als een uitbreiding van Fok en MSN zie, en niet als een pure game-ervaring waar ik echt van geniet. Overigens vind ik co-op met iemand spelen wel erg leuk (Halo, Full Spectrum Warrior). Ook met een paar man afspreken om samen achter één TV te gamen vind ik geweldig!Wat dat betreft vind ik met elkaar leuker dan tegen elkaar. Een MMORPG als FFXI lijkt me geweldig, maar ik weet gewoon dat ik er de tijd niet voor heb, en ook niet voor wil maken.
XBox Live zal voor mij dan ook voornamelijk nog gebruik worden voor de downloadable content. Concentreert een game zich op de MP en gaat dit ten kosten van de SP, dan sla ik hem over.
Gefeliciteerd Magneetquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:44 schreef Magneet het volgende:weer oom geworden is
een meisje, Lieke
Ik ben zo blij dat je dr zo over denkt....nu kijken we tenminste weer vaker samen tv.quote:
Heb het in het begin geprobeerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
Gijs je bent al nooit online met Halo ofzo hoor, maakt mij niet uit.
Ieder zn games inderdaad, zelf schijn ik de gave te hebben om gewoon met iedereen te gamen, als ik maar kan gamen, met actie en snelheid. Tuurlijk leuker als er bekende meedoen, Gijsjes, of friends, maar verder maakt me niet uit. Maar ik hou van competitie bij games... en die vind ik meer online dan tegen me eigen gamen in een SP spel.
Toen ik vorig jaar april voor het eerst begon met echt gamen (dus niet spel kopen installeren en er 10 minuten naar kijken er niks mee doen) Dacht ik ook alleen maar games met diepgang te willen, Nee voor mij alleen maar adventures met goed verhaal etc etc.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Gijs je bent al nooit online met Halo ofzo hoor, maakt mij niet uit.
Ieder zn games inderdaad, zelf schijn ik de gave te hebben om gewoon met iedereen te gamen, als ik maar kan gamen, met actie en snelheid. Tuurlijk leuker als er bekende meedoen, Gijsjes, of friends, maar verder maakt me niet uit. Maar ik hou van competitie bij games... en die vind ik meer online dan tegen me eigen gamen in een SP spel.
sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pik ooooooooooooooooooooooook.![]()
![]()
Kun je je mails ook eens wat liever afsluiten? Hij was zo koel en zakelijk.
Je vergeet de SPquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:56 schreef Toadette het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je dr zo over denkt....nu kijken we tenminste weer vaker samen tv.
Heerlijk![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
In mn sig gezet, dat is de essentie namelijk
Al die single player games die dit jaar weer uitkomen Gijs.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
GodverJa zo is iedereen verschillend, maar ik deel je mening zoooooooooooooooooo
Ik moet een track en map verkennenquote:
SP = Single Playerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:03 schreef Toadette het volgende:
SP?![]()
Strol houdt niet echt van Jan Marijnissen![]()
Je verwoordingen zouden in een boek opgenomen moeten wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al die single player games die dit jaar weer uitkomen Gijs.Ik verheug me zo op een goede RPG die we tegelijk (jij, ik en Ker) gaan spelen. En dan samen hypen!
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:03 schreef Toadette het volgende:
[..]
SP?![]()
Keer zo gelachen met een Engelsman.. de hele tijd grappen uithalen, en bij koreaanse servers joinen. Grappen maken over SARS enzo.. tranen gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]heb ik ook, ik game ook heel vaak in alleen en dan join ik gewoon bij een stelletje.... eergisteren bijv. een tijdje met wat italianen gegamed..... geen ideeeeeeeeeeeeeee waar ze het over hadden.... maar ze speelden echt heel goed en tactisch samen en dan is het heerlijk om ermee te gamen. We communiceerden wel in fucked up engels
![]()
maar dat was gewoon lol.
Vorig jaar erg genoten van Fable en Ninja Gaiden. Die waren we ook allemaal zo'n beetje tegelijk aan het gamen!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Maar Ker mailde me gister nog dat hij alleen nog maar oude games wilt gamen. Hij maakt nieuwe vaak niet af zoals wij dat wel doen. Zit nu bv op 35 uur met Paper Mario en Surfer zit net een paar uur voor me. Twee bijna 30'ers die Paper Mario spelen en het op het werk er chronisch over hebben.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Ze zijn de review van Resident Evil 4 aan het uploaden bij IGNWat zal het zijn
![]()
De cube page is echter nog niet geupdate
Gijs.... jij bent way over de 30quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Twee bijna 30'ers die Paper Mario spelen en het op het werk er chronisch over hebben.
Had ik ook een keer......quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Keer zo gelachen met een Engelsman.. de hele tijd grappen uithalen, en bij koreaanse servers joinen. Grappen maken over SARS enzo.. tranen gewoon
Dat zijn van die dingen die je niet meemaakt met SP
ik zat al een spel te bedenken met een S en een Pquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
SP = Single Player
Dus wat ik heb gespeeld met MGS3 en nu doe met Metroid Prime.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:03 schreef Toadette het volgende:
[..]
SP?![]()
De beste RE en de beste Survival Horror game ooooit gemaakt Gijsquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
___________________________________________O___________________________________
Geen woorden voor....zoveel respect voor Capcomquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
De beste RE en de beste Survival Horror game ooooit gemaakt Gijs![]()
________O________
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen woorden voor....zoveel respect voor Capcom![]()
![]()
Ik ga nu de review lezen.![]()
*twijfelt*quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Het leuke is dat ik hem over 5 dagen game Hij wordt over 3 dagen geshipped en ik heb hem laten versturen via DHL![]()
volgende week [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Had ik ook een keer......ik was weer eens lekker aan het snipen
dus ik zoom in op iemand.... zie ik dat er achter hem iemand van mij staat, maar die draaide continu met hem mee
en elke x gaf hij hem een tik en die gast maar zoeken waar het vandaan komt ..... zoooooo fucking gelachen toen.....
komt er iemand van mij naast me staan dude.... what the fuck are you doing shoot him
dus ik no no take a look.... zoom in on that guy
dus hij ook kijken....![]()
liggen we samen in een deuk
BOEMMMMMMMMMMM Rocket launcher.... zijn we alle 2 dood![]()
ik heb echt in mijn broek gezeken toen
![]()
Voor het eerst bij Lik-Sang besteld, ik ben benieuwd.quote:Bestelling
1 FreeLoader 1.06B (Datel) (For GameCube™) US$ 19.90 (~15.11 EUR)
1 Resident Evil 4 (Capcom) (For GameCube™ / US NTSC) US$ 59.90 (~45.48 EUR)
Totaal US$ 79.80 (~60.59 EUR)
Verzendkosten (DHL) US$ 23.00 (~17.46 EUR)
Totaal US$ 102.80 (~78.05 EUR)
ik weet al wat ik doe.... ik ga gewoon op jouw mening af....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
RE is ook echt zon spel wat ik niet trek.. hoe mooi ook..
Hoop geld voor 1 spelquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Review gelezen....tot maart wachten trek ik niet![]()
![]()
[..]
Voor het eerst bij Lik-Sang besteld, ik ben benieuwd.
hahaha.. dus ook geen RE voor jouquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik weet al wat ik doe.... ik ga gewoon op jouw mening af....gewoon lekker first person knallen of racen
Dollarkoers is gelukkig gunstig.quote:
Gijsquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Review gelezen....tot maart wachten trek ik niet![]()
![]()
[..]
Voor het eerst bij Lik-Sang besteld, ik ben benieuwd.
Resident Evil, een van de beste game-reeksen ooit! Alles wat ik zoek in een spel; een goed verhaal, hoofdpersonen om wie je geeft, tonnen sfeer en heel veel spanning. En natuurlijk ZOMBIESquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
RE is ook echt zon spel wat ik niet trek.. hoe mooi ook..
Daar had ik ook eerst gekeken. Maar daar hebben ze geen Freeloaders.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:17 schreef Chocobo het volgende:
GijsBij Dvdboxoffice met DHL kostte het me in totaal 48 euro.... denk na !!
Ook een van mijn favo gamesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Resident Evil, een van de beste game-reeksen ooit! Alles wat ik zoek in een spel; een goed verhaal, hoofdpersonen om wie je geeft, tonnen sfeer en heel veel spanning. En natuurlijk ZOMBIES![]()
![]()
Ik weet nog goed toen ik deel 1 speelde, die angst die ik voelde toen ik een nieuwe kamer inging met weinig health en 3 kogels. En in de verte hoor je een zombie kreunen.![]()
:’)
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar had ik ook eerst gekeken. Maar daar hebben ze geen Freeloaders.
Kan het wel bij verschillende winkels gaan bestellen, maar dan zul je zien dat ik de game eerder heb dan de Freeloader.![]()
![]()
Nee, geld boeit me in deze niet eens, RE4 is zo'n zeldzaam spel waarbij geld voor mij geen rol speelt.
![]()
Ik heb alle delen (behalve de remake) samen met een vriend van me uitgespeeld. Deel 1 hebben we op de PS1 uitgespeeld. Zonder memorycard! Iedere keer weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Ook een van mijn favo gamesDeel 1 op PSone,... ik werd gek toen... zooo goed
![]()
We gaan weer samen gillen Gijs....als twee soppende schoolmeisjes.quote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We gaan weer samen gillen Gijs....als twee soppende schoolmeisjes.
Ga je hem ook naakt gamen?![]()
We moeten het even kwijt Gijs,... we wachten hier nu al zo laaaaaang op.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik verheug me zo op een goede RPG (of andere game) die we tegelijk (jij, ik en Ker) gaan spelen. En dan samen op Fok hypen!Zal wel FFXII worden, of Jade Empire.
Gijs, een spel dat niet alleen de hooggespannen verwachtingen waarmaakt maar zelf overtreft is zoooooooooo zeldzaam. Laat ons even.quote:
dan raak ik meestal in paniek en zet ik de computer uitquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet nog goed toen ik deel 1 speelde, die angst die ik voelde toen ik een nieuwe kamer inging met weinig health en 3 kogels. En in de verte hoor je een zombie kreunen.![]()
:’)
whahahahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, een spel dat niet alleen de hooggespannen verwachtingen waarmaakt maar zelf overtreft is zoooooooooo zeldzaam. Laat ons even.![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Surfer heeft hem besteld.... de respect !!!
Ik hoop dat het asssss gaat kicken inderdaad.. dat tunen erbij bevalt me wel.. Ik hoop dat ik lelijke auto's kan makenquote:
Gijssssssssssssssss..... !! WTFquote:
Word je wel weer wakker zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssss..... !! WTF
lekker
Lekker weer racenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat het asssss gaat kicken inderdaad.. dat tunen erbij bevalt me wel.. Ik hoop dat ik lelijke auto's kan maken
*Ook klaar*
Mooiquote:
Misschien Far Cry in Februariquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
Kweet nog niet wat ik binnenkort wil halen.. ik ga beginnen met Outlaw Golf 2.. Multiplayer op LIVE golf spel met grappige dingen er in. Slechts 20 eurootjes.. daarna weet ik niet wat snel uitkomt. Forza moet ik hebben natuurlijk.
Ik hoop dat de Xbox die grote velden trekt, maar het zag er op de PC erg goed uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. Ook praat!
OKquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
Kweet nog niet wat ik binnenkort wil halen.. ik ga beginnen met Outlaw Golf 2.. Multiplayer op LIVE golf spel met grappige dingen er in. Slechts 20 eurootjes.. daarna weet ik niet wat snel uitkomt. Forza moet ik hebben natuurlijk.
Geen idee, vind het spel te donker.. en schijnt kort te zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doom 3 komt toch ook ergens rond die tijd uit?
Doom 3 expansie die binnenkort op de PC verschijnt zit er bij de Xbox-versie standaard bij, dat maakt het spel al wat langer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
Geen idee, vind het spel te donker.. en schijnt kort te zijn.
1 maartquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Xbox die grote velden trekt, maar het zag er op de PC erg goed uit.![]()
Doom 3 komt toch ook ergens rond die tijd uit?
Het antwoord van XBOX op het spel GT4 op de PS2.quote:
Ik heb PGR2 nooit gespeeld, maar ik hou wel van racegamesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het antwoord van XBOX op het spel GT4 op de PS2.
Heeeel veeeel raceauto's die je stuk voor stuk kan tunen, en tegen elkaar kan racen op LIVE.
Ziet er heel mooi uit, ik verwacht er veel van. Iedere racegamer haalt dit spel wel.
http://xbox.gamespy.com/xbox/forza-motorsport/512434p1.html
Heb je PGR2 ook gespeeld, en vond je het wat?
Weet niet of jij het tunen trekt maar opzich is het wel een game voor jouquote:
Gijs.. ik kan maar 1 woord zeggen tegen je dan... HALENquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb PGR2 nooit gespeeld, maar ik hou wel van racegames
Misschien zijn er wel veel glimmende accessoires.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
Weet niet of jij het tunen trekt maar opzich is het wel een game voor jou
Spel is trouwens ook op het budget-label van Microsoft verkrijgbaar, dus voor het geld hoef je het niet te laten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
Gijs.. ik kan maar 1 woord zeggen tegen je dan... HALEN
Spel word nu na dik een jaar na de release nog volop gespeeld.. het is een heerlijke racer, mijn beste spel op de xbox, heb er zeker wel 600+ uren inzitten, en speel het nog steeds
Jezus.......quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Hé wat een naar bericht....tweede keer gewoon al. Sympatieke man ook.
Vrouw Hans Wiegel verongelukt.![]()
Hier heb ik dus serieus respect voor hequote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:12 schreef Bastard het volgende:
MIsschien wel 1000 uur inzitten.. na 3 maanden stopte de teller op 300 uur.. ben inmiddels dus ook weer een jaar verder..
gijss.....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet niet of jij het tunen trekt maar opzich is het wel een game voor jou
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier heb ik dus serieus respect voor he
B ___________________O___________________
Dat we savonds gewoon nog "even" gaan racen.. en dan is het weer 0200 snachts gewordenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Heerschend spel. Je kunt het een maand niet spelen en toch als je weer 5 minuten rijd zit je weer helemaal in het spel. Voor mij is dat meestal net achter B.tot er een haakse bocht komt in ieder geval
Dat wegrijden van mijquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat jagen op je als je eerste ligt![]()
![]()
Quality time met het vrouwtje vanaafquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat wegrijden van mij
Ga je vanavond/vanacht nog gamen, of moet je weer naar de gamma?
He dammit, die vrouwtjes ook altijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Quality time met het vrouwtje vanaaf![]()
morgen overdag uurtje rijden?
Kheb er wel dingen over gelezen, die map designer spreekt me ook wel aan er in.. maar heb nog geen filmpjes gezien. Kdenk dat het wel vol actie zit ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown, B, Struik. In maart komt deze game: Timesplitters 3 voor alle consoles. Dit wordt dé game op LIVE dan. Vergeet Halo 2 en vergeet PGR2. TS3 gaat elke online ervaring doen vergeten. Je zult niets anders meer spelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Singleplayer, Online-co-op, alle bekende multiplayer modes en nog 2 keer zoveel unieke. Kepler en ik hebben deel 2 op de Cube uuuuuuuuuuuuuren achtereen gespeeld.
Games.fok spammerdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown, B, Struik. In maart komt deze game: Timesplitters 3 voor alle consoles. Dit wordt dé game op LIVE dan. Vergeet Halo 2 en vergeet PGR2. TS3 gaat elke online ervaring doen vergeten. Je zult niets anders meer spelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Singleplayer, Online-co-op, alle bekende multiplayer modes en nog 2 keer zoveel unieke. Kepler en ik hebben deel 2 op de Cube uuuuuuuuuuuuuren achtereen gespeeld.
Ik weet niet of IGN gameplay beelden heeft, maar die MOET je bekijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb er wel dingen over gelezen, die map designer spreekt me ook wel aan er in.. maar heb nog geen filmpjes gezien. Kdenk dat het wel vol actie zit ja.
Ga jij ook RE4 naakt gamen Chibigijs?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:55 schreef chibibo het volgende:
Gijs... m'n leeftijd kruipt al naar de 30 en m'n haargrens krabbelt steeds verder terug.
Ja dat dacht ik ook wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Net dat filmpje gedowned van Forza![]()
WAUW , dit word zzzzzzzooooooooooooooooo gaaf![]()
![]()
Whahahahahahahaa, dat van die haargrensquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Gijs... m'n leeftijd kruipt al naar de 30 en m'n haargrens krabbelt steeds verder terug.
Kijk das nou wel een reden om een newbe mod te willen wegjagen hier he, altijd maar commentaar!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoelaat ben je wakker morgenvroeg?
Alleen de ECHTE newbie weet niet dat hij ook bij mij voor FOK!games werktquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
Kijk das nou wel een reden om een newbe mod te willen wegjagen hier he, altijd maar commentaar!![]()
ziet er erg vet uit iddquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Net dat filmpje gedowned van Forza![]()
WAUW , dit word zzzzzzzooooooooooooooooo gaaf![]()
![]()
Goh dan ben ik dus echt geen newbie... mooi!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen de ECHTE newbie weet niet dat hij ook bij mij voor FOK!games werkt
Je link werkt nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://streamingmovies.ig(...)%3Fmu%3D%3CURL%2F%3E
Voila
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voila
Voilaquote:We're sorry, but we were unable to find the page you requested.
Tering heequote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:13 schreef kepler het volgende:
http://www.telegraaf.nl/telesport/article17034221.ece
tering
je zou maar 26 uur door de woestijn rijden op je motor
en Peter R. de Vries zit ook nog ergens vast in de woestijn, net als de helft van de andere Dakar deelnemer
Ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ga jij ook RE4 naakt gamen Chibigijs?![]()
We're sorry, but we were unable to find the page you requested.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voila
Ja 5 weken te vroeg zei je.. moet nog afgroeien zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:31 schreef Magneet het volgende:
Babytje iswel een beetje klein en nog niet 100% ( glucose & zuurstofgehalte in het bloed is nog niet ok ) maar dat komt goed dat weet ik zeker Lieke
vooral die van gister was zwaar. Er zijn nog steeds mensen kwijtquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tering hee
Ja het zou een zware etappe gaan worden... maar zo zwaar
Ja dat is de dakar rally hequote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:55 schreef kepler het volgende:
[..]
vooral die van gister was zwaar. Er zijn nog steeds mensen kwijt
inderdaad, schoonzusje zei dat ook al ( is zelf huisarts dus weet er wel iets van ).quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja 5 weken te vroeg zei je.. moet nog afgroeien zal ik maar zeggen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
inderdaad, schoonzusje zei dat ook al ( is zelf huisarts dus weet er wel iets van ).
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]*blij is dat de pretender er niet meer is*
![]()
Oldboy schijnt heeeeel goed te zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist 3 Koreaanse films besteld. Taegukgi, Sil Di Mo en Old Boy. Ik ben benieuwd.![]()
Ik doe je zo hard, jij Resident Evil 4 spelende heerlijke hoer.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doe je zo hard, jij Resident Evil 4 spelende heerlijke hoer.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |