Zo is het maar netquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:07 schreef Toadette het volgende:
[..]
je moet als student toch aan je vitamine denken.![]()
[Relmode]quote:
Khoop dat ze dat kunnen doen ja.. zou wel schelen.. maar aan de uitlaat te zien zal het wel vervangen worden...quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan een kwestie van een lasje zijn hoor
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[Relmode]
Heee, wat lekker gijs. ik gun het je
[/Relmode]
zooo genoten van die post... ik hoor het hem zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo heerlijk die nieuwe koelkastIk heb er nu een vries gedeelte bij: aardappeltjes, vlees, 3 Chocolade ijs, ik heb het tegenwoordig allemaal op voorraad
Ook heb ik zooooooveel meer ruimte voor mijn melk en Karvan Cevitam
whahahahahaquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
Die vakantiesite van Brown![]()
Op zich wordt het voor jullie allemaal een spannende reis.Surfer tijdens het opstijgen; "lukt het wel met dit extra gewicht??? ":X Cho tijdens de vlucht en de landing; "gaat dit wel goed????" ![]()
Brown na de landing; "Kom ik het land wel in???" ![]()
![]()
![]()
Ik kreeg vandaag een mailtje van een leverancier, met als onderwerp "Steun Azie, bestel bij ons".quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik wordt nu echt heel moe van die reclames op de radio....
Als familiebedrijf (Naam 10x herhaald) zijn wij erg begaan met de slachtoffers etc etc
Cho... dat verhaal van je in dat vliegtuig!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:09 schreef Chocobo het volgende:
zo heb ik er nog wel een paar voor je,.......... Mijn vliegtuigverhalen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
Cho... dat verhaal van je in dat vliegtuig!!!![]()
![]()
Heb me rotgelachen!! Ik zie het gewoon voor me. hahaha
Nou troost je, behoorlijk veel gevlogen, ex vliegt zo ongeveer elke week, en we zijn beide nog in leven. Komt goed echt.![]()
Ik heb er ook genoeg van. Ik ga geld overmaken naar het Kanker bestrijdingsfonds ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik wordt nu echt heel moe van die reclames op de radio....
Als familiebedrijf (Naam 10x herhaald) zijn wij erg begaan met de slachtoffers etc etc
KPN altijd dichtbij maar in sommige gevallen bla bla bla
Virusscanners van scanma helpt nu niet voor de slachtoffers bla bla
en daarom steunen wij allemaal (weer 10 bedrijfsnamen)
We hebben airco daarquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!![]()
Ja ik hoop hetquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zo heb ik er nog wel een paar voor je,.......... Mijn vliegtuigverhalen...Maar vaak weten die meevliegen het beter te vertellen
![]()
Zo volgde ik eens een Moslim op het vliegveld nog omdat hij in hetzelfde vliegtuig incheckteLiet hem geen minuut uit het oog,...... We gingen naast hem zitten bij de Burger King op Heatrow
![]()
Maar ach,...... je zal het in juni ook wel horen denk ik![]()
Wat ben je toch heerlijke vent, met je 3 chocolade ijsquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo heerlijk die nieuwe koelkastIk heb er nu een vries gedeelte bij: aardappeltjes, vlees, 3 Chocolade ijs, ik heb het tegenwoordig allemaal op voorraad
Ook heb ik zooooooveel meer ruimte voor mijn melk en Karvan Cevitam
Schat geen zorgen de pot valium is al in huisquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zo heb ik er nog wel een paar voor je,.......... Mijn vliegtuigverhalen...Maar vaak weten die meevliegen het beter te vertellen
![]()
Zo volgde ik eens een Moslim op het vliegveld nog omdat hij in hetzelfde vliegtuig incheckteLiet hem geen minuut uit het oog,...... We gingen naast hem zitten bij de Burger King op Heatrow
![]()
Maar ach,...... je zal het in juni ook wel horen denk ik![]()
Hai schat !quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijke vent, met je 3 chocolade ijs
Ja dat zal ook wel maar ik zocht suicidale typesquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja ik hoop hetLaat die arme moslims maar met rust...
sommige zijn te vertrouwen hoor.
![]()
Zooooooo lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijke vent, met je 3 chocolade ijs
Gijs serieus... Quinny vind je zwaaaar knuffelbaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zooooooo lekker
3 chocolade ijs doet het trouwens ook altijd goed bij de vrouwen?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus... Quinny vind je zwaaaar knuffelbaarDat zit helemaal goed !
Yep!quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus... Quinny vind je zwaaaar knuffelbaarDat zit helemaal goed !
Haiquote:
Plankiequote:
Plankie ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Plankie
Hoe is die dan? Was het gezellig gisteren bij die neger?
Wat een coole smiliequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik begin een beetje schijt de balen van te krijgen van die avonddiensten van je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |