Zo is het maar netquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:07 schreef Toadette het volgende:
[..]
je moet als student toch aan je vitamine denken.![]()
[Relmode]quote:
Khoop dat ze dat kunnen doen ja.. zou wel schelen.. maar aan de uitlaat te zien zal het wel vervangen worden...quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan een kwestie van een lasje zijn hoor
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[Relmode]
Heee, wat lekker gijs. ik gun het je
[/Relmode]
zooo genoten van die post... ik hoor het hem zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo heerlijk die nieuwe koelkastIk heb er nu een vries gedeelte bij: aardappeltjes, vlees, 3 Chocolade ijs, ik heb het tegenwoordig allemaal op voorraad
Ook heb ik zooooooveel meer ruimte voor mijn melk en Karvan Cevitam
whahahahahaquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
Die vakantiesite van Brown![]()
Op zich wordt het voor jullie allemaal een spannende reis.Surfer tijdens het opstijgen; "lukt het wel met dit extra gewicht??? ":X Cho tijdens de vlucht en de landing; "gaat dit wel goed????" ![]()
Brown na de landing; "Kom ik het land wel in???" ![]()
![]()
![]()
Ik kreeg vandaag een mailtje van een leverancier, met als onderwerp "Steun Azie, bestel bij ons".quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik wordt nu echt heel moe van die reclames op de radio....
Als familiebedrijf (Naam 10x herhaald) zijn wij erg begaan met de slachtoffers etc etc
Cho... dat verhaal van je in dat vliegtuig!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:09 schreef Chocobo het volgende:
zo heb ik er nog wel een paar voor je,.......... Mijn vliegtuigverhalen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
Cho... dat verhaal van je in dat vliegtuig!!!![]()
![]()
Heb me rotgelachen!! Ik zie het gewoon voor me. hahaha
Nou troost je, behoorlijk veel gevlogen, ex vliegt zo ongeveer elke week, en we zijn beide nog in leven. Komt goed echt.![]()
Ik heb er ook genoeg van. Ik ga geld overmaken naar het Kanker bestrijdingsfonds ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik wordt nu echt heel moe van die reclames op de radio....
Als familiebedrijf (Naam 10x herhaald) zijn wij erg begaan met de slachtoffers etc etc
KPN altijd dichtbij maar in sommige gevallen bla bla bla
Virusscanners van scanma helpt nu niet voor de slachtoffers bla bla
en daarom steunen wij allemaal (weer 10 bedrijfsnamen)
We hebben airco daarquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!![]()
Ja ik hoop hetquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zo heb ik er nog wel een paar voor je,.......... Mijn vliegtuigverhalen...Maar vaak weten die meevliegen het beter te vertellen
![]()
Zo volgde ik eens een Moslim op het vliegveld nog omdat hij in hetzelfde vliegtuig incheckteLiet hem geen minuut uit het oog,...... We gingen naast hem zitten bij de Burger King op Heatrow
![]()
Maar ach,...... je zal het in juni ook wel horen denk ik![]()
Wat ben je toch heerlijke vent, met je 3 chocolade ijsquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo heerlijk die nieuwe koelkastIk heb er nu een vries gedeelte bij: aardappeltjes, vlees, 3 Chocolade ijs, ik heb het tegenwoordig allemaal op voorraad
Ook heb ik zooooooveel meer ruimte voor mijn melk en Karvan Cevitam
Schat geen zorgen de pot valium is al in huisquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zo heb ik er nog wel een paar voor je,.......... Mijn vliegtuigverhalen...Maar vaak weten die meevliegen het beter te vertellen
![]()
Zo volgde ik eens een Moslim op het vliegveld nog omdat hij in hetzelfde vliegtuig incheckteLiet hem geen minuut uit het oog,...... We gingen naast hem zitten bij de Burger King op Heatrow
![]()
Maar ach,...... je zal het in juni ook wel horen denk ik![]()
Hai schat !quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijke vent, met je 3 chocolade ijs
Ja dat zal ook wel maar ik zocht suicidale typesquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja ik hoop hetLaat die arme moslims maar met rust...
sommige zijn te vertrouwen hoor.
![]()
Zooooooo lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijke vent, met je 3 chocolade ijs
Gijs serieus... Quinny vind je zwaaaar knuffelbaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zooooooo lekker
3 chocolade ijs doet het trouwens ook altijd goed bij de vrouwen?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus... Quinny vind je zwaaaar knuffelbaarDat zit helemaal goed !
Yep!quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus... Quinny vind je zwaaaar knuffelbaarDat zit helemaal goed !
Haiquote:
Plankiequote:
Plankie ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Plankie
Hoe is die dan? Was het gezellig gisteren bij die neger?
Wat een coole smiliequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik begin een beetje schijt de balen van te krijgen van die avonddiensten van je![]()
Moet je nu alweer laat?? ocherm... (wordt dat weer wiskey vanavond?)quote:
Jij kan er niets aan doen. Maar het is zo saai zoquote:
Ja nou niet dat ik nu ineens alcoholist ben maar ik kan anders niet in slaap komenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
Moet je nu alweer laat?? ocherm... (wordt dat weer wiskey vanavond?)
Heb de fles verstoptquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nou niet dat ik nu ineens alcoholist ben maar ik kan anders niet in slaap komen![]()
Ik hoop voor je dat dit een uitdagend kinky spelletje is want andersquote:
Ontkenningquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nou niet dat ik nu ineens alcoholist ben maar ik kan anders niet in slaap komen![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dit een uitdagend kinky spelletje is want anders
Schat ik lig al te slapen als jij thuis komtquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dit een uitdagend kinky spelletje is want anders
Je mag er van mij doorheen slapen... Laat mij me gang maar gaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Schat ik lig al te slapen als jij thuis komt
En waag het niet om mij wakker te maken
Dat durft ie nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Schat ik lig al te slapen als jij thuis komt
En waag het niet om mij wakker te maken
Blablablablablablablablablablablablablabalbblablablablabalbalbablablablabalbalbalbabalbalablalabbl............................................................quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je mag er van mij doorheen slapen... Laat mij me gang maar gaan
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:58 schreef QueenR het volgende:
Volgens mij is ie al oud, maar ik vond hem toch wel grappig.
Brief van dochter
Stukquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Blablablablablablablablablablablablablabalbblablablablabalbalbablablablabalbalbalbabalbalablalabbl............................................................
Als je thuis komt moet je eerst een kind uit ons bed vissen. Die dan opzeker een keer wakker word.
Wat ik je overigens zeer gun
quote:
Ja, ben blij dat ik niet naast hem hoeft te zitten als we gaan vliegenquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Stuk
Hebbie mijn VakantieCountdown gechecked
Bind je jezelf wel goed vast. En doe wat lood in je broekzakken. Anders vlieg je bij de eerste bocht al uit je wagenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:06 schreef ChOas het volgende:
This guy has balls the size of church bells.
Ja?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die tv actie, doet me aan vroeger denkenGebeurde toen vaak
Joh, dat soort shit heb ik ook. Ik heb ooit één iemand geholpen om internet te installeren hier in huis en nu bij elke nieuwe stuurt iedereen die door naar mijquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:16 schreef Chocobo het volgende:
Waarom is het dat bewakers altijd denken dat je alles van pc's weetKomt er net een Sahib naar me toe met een cd-rom (geleend uit de bibliotheek) die niet compatible is met XP, en wat een curcus onbekende taal naar Nederlands is, al klagend dat die niet werkt op zijn verse PC
Mijn leven......![]()
Gunt!quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Joh, dat soort shit heb ik ook. Ik heb ooit één iemand geholpen om internet te installeren hier in huis en nu bij elke nieuwe stuurt iedereen die door naar mij
Klinkt als helquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gunt!
Cho : dat heb ik dus met iedere koerier, bezorgdienst, poetser, whatever ook op het werk, krijg je als er ict in de bedrijfsnaam staat
af en toe wel ja, maar als het iemand is die er toch maar 1 keer komt of ik 1 keer zien zitten ze zwaar in de penariequote:
Soms twijfel ik of je wel student bentquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Proost*
Ik ben aan de Spa & Fruit deze avond![]()
Ik weet het Gijs, maar ik zit in de tentamen periode, en ik moet werken morgen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms twijfel ik of je wel student bentDat ging altijd heel anders vroeger !
heeeeeeeey Biertjequote:Op donderdag 6 januari 2005 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs, maar ik zit in de tentamen periode, en ik moet werken morgen.
Dikke kans dat je gewoon bij ons kan komen wonen volgens de eerste peilingenquote:
serieusquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dikke kans dat je gewoon bij ons kan komen wonen volgens de eerste peilingen
Nou ja, Thomas en Gerard vonden het wel okay geloof ikquote:
Zo'n Indiaas accentquote:Op vrijdag 7 januari 2005 05:03 schreef Chocobo het volgende:
Helpdesk India,........... dat Engels,........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |