abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2005 @ 12:41:25 #76
46794 Berkery
Fat bastard
pi_24482133
Dan maar een zeur Xanthe het gaat wel om je eigen hoor
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_24482441
Krijg weer een hart filmpje om me gerust te stellen dus tot straks.
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2005 @ 15:08:47 #78
81992 Githa
pi_24484463
Ik ben benieuwd Xanthe ....bij twijfel altijd beter om wel even t ebellen
  zondag 9 januari 2005 @ 15:33:32 #79
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24484831
en Xante? Hoe is het afgelopen?
pi_24485511
Zo weer thuis , Jeroen had de pc eerst ingepikt omdat vlak voordat we vertrokken het i-net er ineens uit lag en dit dus nog even hersteld moest worden.

Kindje had een aardige hartslag variërend van 170 tot 135 slagen pm.
Verder moest ik het gewoon goed in de gaten houden van ze en konden ze me weinig meer vertellen...
pi_24485771
Ik heb steeds na het eten zo'n leeg gevoel in mijn maagstreek , bijna misselijk makend...
En om nou steeds aan dat gevoel toe te moeten geven lijkt me niet echt verstandig aangezien ik al de slankste niet ben...
Herkenbaar? En wat kun je er tegen doen?
  zondag 9 januari 2005 @ 16:38:38 #82
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24485928
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:29 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb steeds na het eten zo'n leeg gevoel in mijn maagstreek , bijna misselijk makend...
En om nou steeds aan dat gevoel toe te moeten geven lijkt me niet echt verstandig aangezien ik al de slankste niet ben...
Herkenbaar? En wat kun je er tegen doen?
Ik zou gewoon nog wat eten. Voorlopig eet je nog voor twee en om nu al aan je figuur te denken is het nog een beetje te vroeg voor. Zodra de kleine er is is het vroeg genoeg om daar mee te beginnen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zondag 9 januari 2005 @ 16:42:23 #83
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24486003
je figuur komt atraks wel weer hoor xanthe... denk dat je gewoon alles moet aanpakken zodat je je lekker voelt, dat is toch het belangrijkste
PS... een bord brinta doet wonderen ... vult lekker
Fijn dat er verder niks aan de hand was ....
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2005 @ 17:09:39 #84
81992 Githa
pi_24486488
Fijn dat ze even hebben gekeken en dat alles goed was ...

Leeg gevoel niet herkenbaar Ik heb precies de andere kant en zou wel willen dat ik me ff leeg voelde een broodje is al te veel om in 1 x te eten en dat terwijl het nu weer goed gaat .....de laatste weken at ik praktisch niks, of beter gezegd, ik at wel maar hield het niet binnen. Ik zou gewoon af gaan op wat je lichaam aangeeft hoor Xanthe dus als je een honger gevoel hebt gewoon wat eten en niet eten verbeterd je figuur ook niet zie hier het levende bewijs pak gewoon wat gezonds dan gaan we na onze bevalling wel een nieuw topic openen over hoe we het er allemaal weer af gaan krijgen

pi_24487389
Het gaat ook niet alleen om mijn figuur , op zich maak ik me er niet al te druk daarom.
In het begin maakte ik me juist zorgen dat ik afviel Ondertussen zijn er een heleboel kilo's bijgekomen en ben ik best erg zwaar
Maar om nou de gehele dag te zitten eten....
Als ik 4 boterhammen heb gegeten heb ik nog honger , heb ik een bord warm eten op binnen een kwartier heb ik weer honger...
Het is dus dat ik dat gevoel de gehele dag houd , gegeten of niet gegeten.
En als ik dan denk ik eet nog maar een extra bord eten dan word ik eerst even misselijk om daarna weer dat honger gevoel te krijgen
In dat opzicht wil ik er dus niet aan gaan toegeven en dan straks nog 20 kilo extra aan gekomen te zijn.
Mijn gyn vind dat ik niet meer dan 5 kilo mocht aankomen gedurende de zwangerschap , maar ondertussen zijn dat er al bijna 14 geworden.
  zondag 9 januari 2005 @ 18:38:57 #86
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24488136
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:58 schreef Xanthe het volgende:
Het gaat ook niet alleen om mijn figuur , op zich maak ik me er niet al te druk daarom.
In het begin maakte ik me juist zorgen dat ik afviel Ondertussen zijn er een heleboel kilo's bijgekomen en ben ik best erg zwaar
Maar om nou de gehele dag te zitten eten....
Dan zit je toch de hele dag eten, wat maakt het uit ?? Beebje heeft nu al honger en over kilo's hoef je geen zorgen te maken, die raakt je wel kwijt achter de wandelwagen met een hondje aan verbonden . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zondag 9 januari 2005 @ 20:12:12 #87
95733 meneerdeman
Why do Birds suddenly appear?
pi_24489958
Dinsdag is mijn lieve kleine Sanna Leonie geboren. Het is zo'n moppie. Onze eigenwijze meid lag in stuit en is dus via de keizersnede geboren. Ze is erg klein .... maar oooohhhh zo fijn. Ze weegt maar 2580 gram en is 46 centimeter groot. Moeder de vrouw is na vier dagen thuis gekomen en het echte genieten is begonnen. Mijn vriendin heeft na een zware eerste dag na de operatie het hersteld snel in gezet en rent het huis al weer rond. En wat is het heerlijk om de oma's en de opa te zien stralen van geluk. Ik kan het proberen, maar ik ook krijg de smile niet van mijn gezicht...
pi_24490006
Gefeliciteerd!
pi_24490096
Gefeliciteerd meneerdeman Heb je niet een leuke foto van je meissie?
je dochter bedoel ik dan hè!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 9 januari 2005 @ 20:58:33 #90
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24490701
Yeah, leuk, weer een meisje erbij! Gefeli met Sanna!
En papademan zit lekker op een roze wolk zo te lezen!
Blijf lekker genieten, vertroetel je vrouw maar goed en kom snel even terug om een foto te posten!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24491429
Xanthe maar 5 kilo aankomen ?? Dat is wel heeeeeeeeel weinig hoor. Ik geloof dat het gemiddelde voor een zwangerschap zo'n 14 kilo is, als je echt heel veel overgewicht had toen je zwanger werd mag het iets minder zijn maar 9 kilo minder vind ik wel heel heftig. 14 kilo lijkt me hartstikke netjes. Probeer zoveel mogelijk dingen te eten die je een voldaan gevoel geven, let op je vet en suiker, en verder zou ik me er niet teveel zorgen over maken, gewoon eten als je echt trek hebt hoor !
pi_24491567
Gefeliciteerd met Sanna!

Dat van die 5 kilo kwam van mijn gyn en ja ik had al een behoorlijke overgewicht toen ik zwanger werd.
En het spuiten van de hormonen om zwanger te worden hielpen hier niet positief in bij (en een miskraam ook niet ).
Volgens de weegschaal van het ziekenhuis ben ik nu dus 14 kilo aangekomen , volgens mijn weegschaal thuis 10 kilo en dit is zonder de kilo's die ik in het begin ben afgevallen , dus gewoon gerekend met het gewicht dat ik had voordat ik zwanger werd.
Van mijn gyn kreeg ik zelfs al op mijn kop (de mannelijke) dat ik niets meer mocht snoepen omdat ik zo aan kwam (was toen 6 kilo aangekomen in 6 weken tijd).
Het blijft gewoon raar dat ondanks dat ik wel eet ik steeds dat honger gevoel blijf houden
Als dit blijft aanhouden moet ik misschien toch eens contact opnemen met de huisarts...
  FOK!fossiel zondag 9 januari 2005 @ 21:56:41 #93
2628 Karin
pi_24491689
meneerdeman van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sanna Leonie Fijn dat het zo goed met haar en haar moeder gaat (en met jou natuurlijk!).

en als je wilt kan je natuurlijk ook een eigen topic maken voor alle felicitaties
pi_24491788
Xanthe, het is niet zo gek hoor dat je zoveel honger hebt. Je kindje groeit de laatste weken behoorlijk in gewicht. En dus eet hij ook van jouw en kost jou veel energie. Dat je misselijk wordt van het eten komt omdat je maag niet zoveel ruimte heeft en dus zou je eigenlijk steeds beetjes moeten eten de hele dag door als je daar zin in hebt. En voor zover ik weet is 14 kilo erbij heel mooi voor een zwangerschap. Totaal helemaal niks mis mee hoor. Ik had er 15 kilo aanzitten met mijn eerste zwangerschap.
En die waren er door de bv ook zo weer af. Maar dat hoeft ook niet altijd bij iedereen zo te werken. Om gewicht zou ik me dus niet zo heel erg druk maken.

Meneerdeman en Mevrouwdeman van Harte met jullie dochtertje Sanne
pi_24491939
Meneer de man en mevrouw de moeder en alle stralende opa's en oma's van harte gefeliciteerd met Sanna Leonie!!!!

Xanthe, het is misschien een beetje mosterd na de maaltijd. Ik verloor ook vruchtwater maar de hand blaas test deed niets hier. het bleek achteraf dat de vliezen slechts gescheurd waren. je kan dan wel bij bv plotsteling opstaan vruchtwater verliezen.
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2005 @ 22:14:36 #96
81992 Githa
pi_24492042
meneer en mevrouw deman gefeliciteerd met dochter Sanne
een fotootje mag best hoor
pi_24492206
Ik denk toch dat het gewoon plas was , aangezien er verder niets meer nat is geworden.
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2005 @ 22:27:15 #98
81992 Githa
pi_24492302
Wel spannend he Xanthe zo aan het einde en niet precies weten wat je allemaal moet voelen, zien of krijgen ik herken het wel
pi_24492463
Gefeliciteerd meneerdeman

Xanthe gelukkig is alles oke!! En als je honger hebt gewoon wat eten hoor. Stukje fruit ofzo is ook nog goed voor je
pi_24495023
Jep Githa , het is ineens alsof je nog meer op elk dingetje in je lijf gaat letten.
Zo is de kleine meestal s'avonds erg druk.
En was dat tot een tijdje terug meestal een uurtje is het nu de hele avond.
Maar zo was een tijdje terug de kleine altijd even druk als we net op bed gingen en s'morgens als ik wakker werd omdat ik dan ontzettend aan het draaikonten sla...
Maar nu? s'nachts rustig en s'morgens meestal ook en dan ga ik meteen weer denken en voelen aan mijn buik in de hoop op een klein beetje beweging
Elk gevoel wat maar even anders is dan anders ga je ook meteen extra op letten...
Super spannend allemaal , maar toch moet ie nog even blijven zitten hoor!

Fruit mmmm.... Probleem is alleen dat ik voor veel fruit soorten allergisch ben
Banaan gaat ook zo vervelen en mandarijntjes komen bijna mijn neus uit nadat we er de nodige kistjes al van in huis hebben gehad.
Maar zoals ik al zei , het honger gevoel gaat niet weg....
Misschien dat het gewoon iets met mijn maag is...???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')