quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik zit al een tijdje ongeduldig te wiebelen tot mijn zus het zelf zou komen vertellen, maar dat zit er nog even niet in. Daarom doet deze trotse tante het nu maar: de tweeling van Smirre is dinsdagochtend 28 december geboren. Het zijn een jongentje en een meisje: Cas & Liz.
De kindjes zijn 5 weken te vroeg via de normale weg gekomen. Liz weegt 2000g en Cas 2600g. Ze maken het goed, zijn nog wel in het ziekenhuis om wat meer spekjes te kweken. Mijn zus is afgelopen maandag thuisgekomen en vult nu haar dagen met uitrusten en de kindjes bezoeken.
Bij deze dus: beschuit met roze en blauwe muisjes voor iedereen!
Nou 6 weken? Liever niet hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:07 schreef Jdee het volgende:
en ja Xanthe, ik weet het, onze kindjes moeten toch, vind ik, liefst nog iig 2 weken blijven zitten... maar liever nog 6, zullen we daar dan maar voor tekenen?
Gefeliciteerd! En Smirre heeft het vast te druk om naast die ziekenhuis bezoeken ook nog online te komen , dus wil je haar ook feleciteren?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik zit al een tijdje ongeduldig te wiebelen tot mijn zus het zelf zou komen vertellen, maar dat zit er nog even niet in. Daarom doet deze trotse tante het nu maar: de tweeling van Smirre is dinsdagochtend 28 december geboren. Het zijn een jongentje en een meisje: Cas & Liz.
De kindjes zijn 5 weken te vroeg via de normale weg gekomen. Liz weegt 2000g en Cas 2600g. Ze maken het goed, zijn nog wel in het ziekenhuis om wat meer spekjes te kweken. Mijn zus is afgelopen maandag thuisgekomen en vult nu haar dagen met uitrusten en de kindjes bezoeken.
Bij deze dus: beschuit met roze en blauwe muisjes voor iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop