abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24437960
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:48 schreef Byte_Me het volgende:
tsjaa, ik gebruik voorlopig toch gewoon nog MSN.

pluspunten:
webcam
minesweeper tegen elkaar

minpunten:
email in IE ipv mijn standaard browser
alleen ondersteuning voor MSN

maar ja, ik email erg weinig met hotmail, dus dat weegt niet zo zwaar, en mijn ICQ nummer weet ik niet eens meer, iedereen heeft tegenwoordig toch MSN. die andere protocollen... wat moet ik ermee.
ja heb je wel een punt natuurlijk, maar er zijn wel degelijk mensen die ook andere protocollen gebruiken en dus is het wel degelijk een voordeel.

ik gebruik nu gaim ff niet omdat hij steeds crasht (na wat handelingen van MSN en GAIM door elkaar) maar ik wil echt op GAIM over dat tabbed typen is echt SUPER

cammen doe ik zelden en als ik het doe kan ik met 1 account ff switchen naar MSN... hopelijk gaat GAIM het ook ondersteunen...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24440741
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:23 schreef dramslag het volgende:

[..]

hebben ze die niet gewoon voor msn?
wel een handige functie.
op gaim kan je geen spelletjes spelen
daarom maar weer verwijderd
dat je geen spelletjes kan spelen vind ik juist een voordeel anders gaat elke breezer doos je constand uitnodigen om een kut spelletje. en ik haat spelletjes
en je kan die bagger nickname's weg "aliassen" maar dat kan bij Amsn ook Amsn is ookwel okay maar omdat ie niet bij mij werkt om een of andere reden (Ubuntu linux btw) gebruik ik gaim
maar nog steeds blijft dat gaim niet iets laat knipperen/flikkeren/signaleren als je een bericht ontvangt (behalve zo'n geluidje)
Bram! Boterham!
pi_24441297
Waarom kan gaim niet verbinden als ik dat wil?

moet ik soms poorten in mijn router openzetten?
  donderdag 6 januari 2005 @ 22:49:53 #79
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_24441330
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:36 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

reden?
nou, je start m op
1. irritant kutgeluidje als je een bericht krijgt...
2. dan praat je met stuk of 15 mensen (ja ik heb veel mensen online) en dan praat de 1e, en daarna praat de 15e, moet je met dat kutpijltje helemaal doorklikken naar die kant, en nog veel meer troep wat ik zo niet meer weet. plus, hij ondersteunt of ondersteunde geen display pictures... het was gewoon kut om mee te werken.
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_24441428
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:21 schreef lj_lightning het volgende:
dat je geen spelletjes kan spelen vind ik juist een voordeel anders gaat elke breezer doos je constand uitnodigen om een kut spelletje. en ik haat spelletjes
Blokkeren zit er al jaren in, en waarom hebben die "breezer dozen" je uberhaupt in je lijst (en andersom). Praat geen onzin.
pi_24441564
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:54 schreef markvleth het volgende:

[..]

Blokkeren zit er al jaren in, en waarom hebben die "breezer dozen" je uberhaupt in je lijst (en andersom). Praat geen onzin.
1=mn ex
de rest zijn klasgenoten kunnen soms nuttig zijn... en die breezer dozen hebben mij in hun lijst....ehh geen idee vinden ze leuk?
Bram! Boterham!
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:03:16 #82
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_24441582
woei gaim ownz
pi_24441602
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:49 schreef cygnusx het volgende:

[..]

nou, je start m op
1. irritant kutgeluidje als je een bericht krijgt...
2. dan praat je met stuk of 15 mensen (ja ik heb veel mensen online) en dan praat de 1e, en daarna praat de 15e, moet je met dat kutpijltje helemaal doorklikken naar die kant, en nog veel meer troep wat ik zo niet meer weet. plus, hij ondersteunt of ondersteunde geen display pictures... het was gewoon kut om mee te werken.
geluidjes krijg je standaard bij MSN ook en is in GAIM uit te schakelen
praten en dan met pijltjes naar een ander gesprek ONZIN dat is iig niet meer zo
hij ondersteund WEL display plaatjes
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24441669
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:03 schreef Radjesh het volgende:
woei gaim ownz
ja idd... alleen heb ik nu noodgedwongen helaas weer MSN aan omdat GAIM continue crasht (door wat gekloot van mijn kant) krijg het iig niet meer goed ook niet nadat ik ALLES heb weggehaald en opnieuw geinstalleerd

mocht jij er veel van weten en me kunnen helpen GRAAG, mijn MSN staat in profiel
pi_24441670
Ach het blijft toch een onzin topic dit, mensen die willen switchen vragen er wel naar. De rest is klaarblijkelijk tevreden. Who gives a fuck about gaim, in ieder geval boeit het gezellige mensen geen fuck.
pi_24441698
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:06 schreef markvleth het volgende:
Ach het blijft toch een onzin topic dit, mensen die willen switchen vragen er wel naar. De rest is klaarblijkelijk tevreden. Who gives a fuck about gaim, in ieder geval boeit het gezellige mensen geen fuck.
alsof iedereen het kent...

en als je niks zinnigs te melden hebt en je vind het een onzin topic. wat doe je hier dan?
pi_24441840
zie ondertitel
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:15:46 #88
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_24441863
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:06 schreef markvleth het volgende:
Niet zeiken man.... Ik vind dat programma wel relaxed
pi_24441897
na gaaf, gebruik het, maar we gaan toch niet voor elk programma wat je lekker vind werken een topic openen. Dit heeft gewoon nul komma nul toegevoegde waarde.
pi_24442061
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:14 schreef markvleth het volgende:
zie ondertitel
dat is een naam van een boek
Bram! Boterham!
pi_24442295
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:17 schreef markvleth het volgende:
na gaaf, gebruik het, maar we gaan toch niet voor elk programma wat je lekker vind werken een topic openen. Dit heeft gewoon nul komma nul toegevoegde waarde.
jij ook dus tieft maar op uit mijn topic. wij geen last van jou en jij geen last van ons of mijn topic

donderdag 6 januari 2005 @ 23:52:03 #92
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_24442659
Hoe zit het met het bekijken van profielen e.d? Maar ik blijf gewoon MSN & alle andere apparte IM-zooi gebruiken... Waarom? Omdat ik een van die mensen ben, die het wel prettig vind om een beetje afwisseling in het leven te hebben...

Heb ook nog steeds 3 afstandbedieningen (TV, DVD & Video) terwijl ik ook zo'n all-in-one-remote had kunnen kopen...

Strange, but true
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_24442728
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:52 schreef RedDevil085 het volgende:
Hoe zit het met het bekijken van profielen e.d? Maar ik blijf gewoon MSN & alle andere apparte IM-zooi gebruiken... Waarom? Omdat ik een van die mensen ben, die het wel prettig vind om een beetje afwisseling in het leven te hebben...

Heb ook nog steeds 3 afstandbedieningen (TV, DVD & Video) terwijl ik ook zo'n all-in-one-remote had kunnen kopen...

Strange, but true
je kan alles gewoon bekijken dus ook het profiel
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:35:34 #94
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24443833
MSN zit helemaal vol met spyware en schijtware en weet ik veel wat.

Gaim is veel handiger, en daarboven op ook open-source.

Toch heeft MSN voordelen. Zoals die popup die je krijgt als er iemand online is, custom emoticons.

Voor de rest is het allemaal beter.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:38:02 #95
65330 Ruzbeh
pi_24443914
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:52 schreef RedDevil085 het volgende:
Hoe zit het met het bekijken van profielen e.d?
Conversation -> Get Info.

Werkt voor mij fantastisch. Of rechts-klik in je buddylist.
pi_24444273
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:45 schreef markvleth het volgende:
Maar daar kan iedereen het over eens zijn. Linux software ziet er gewoon per defenitie niet uit. Voor de looks moet je bij Apple zijn.
Je kan je Linux-desktop zo mooi of lelijk maken als je zelf wilt. Als je kiest voor een bepaalde GUI toolkit (GTK+ bij GNOME en XFCE4, Qt bij KDE) en vervolgens programma's gebruikt die daartegen compileren, ziet alles er uniform uit volgens de ingestelde theme van de desktop manager, en die is volledig aan te passen als je bereid bent wat moeite te doen.

Ik heb de bekendste desktop managers (KDE, GNOME, XFCE4) geprobeerd, en vind qua looks KDE absoluut niet slecht (de andere twee ogen wat 'primitiever' vind ik). XFCE4 is dan weer het meest volgens de UNIX spirit (simpel en modulair opgebouwd).

Maar goed, we hebben t over IM clients... wie gebruikt hier trouwens Kopete als multi-network IM client (voor KDE)? Het oogt standaard misschien een beetje 'childish', maar het werkt hier fantastisch. Heeft ook gewoon de bekende functies als nick renaming, zien wanneer iemand window opent/sluit, etc....
pi_24444571
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:35 schreef Ruzbeh het volgende:
MSN zit helemaal vol met spyware en schijtware en weet ik veel wat.

Gaim is veel handiger, en daarboven op ook open-source.

Toch heeft MSN voordelen. Zoals die popup die je krijgt als er iemand online is, custom emoticons.

Voor de rest is het allemaal beter.
bij gaim kan je ook gewoon custom emoticon's maken hoor gewoon andere afbeeldingen in de "smiley" map zetten
Bram! Boterham!
pi_24444719
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:03 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

bij gaim kan je ook gewoon custom emoticon's maken hoor gewoon andere afbeeldingen in de "smiley" map zetten
heej dat is een goeie

ps mijn gaim loopt weer
pi_24445070
Ik houd het toch bij trillian
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24445159
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:32 schreef Chandler het volgende:
Ik houd het toch bij trillian
dat kan, ik vind trillian zuigen... flikkert al mijn contacts in elke MSN die ik aanmeld

hoe bedoel je klote
  vrijdag 7 januari 2005 @ 23:46:52 #101
65330 Ruzbeh
pi_24456154
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:03 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

Ja maar ik zie nooit de custom emoticons van andere mensen.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:23:02 #102
65330 Ruzbeh
pi_24456487
quote:
Q.
Is there a way to invite more than one person to an MSN chat?
A.
Not at this time. When the conversation framework gets another rewrite, it is possible that it will be worked on. Until that time, sorry.

Q.
Is MSNP9 (MSN6) going to be supported?
A.
MSNP9 support has existed in Gaim since 0.69. However, at this point, features such as custom smileys aren't yet implemented.
Daar boven op kan je ook geen MSN games spelen. Trieste boel zeg.

Maar voor de rest is het top.
pi_24459023
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 00:23 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

ach ja ik vind het geen probleem. maar het wordt steeds beter, ik kan me nog herinneren dat je geen files kon versturen met GAIM (was onder linux lang geleden) maar het wordt gewoon steeds beter.

daarnaast vind ik echt alleen het tabbed chatten al genoeg om over te gaan!
pi_24459574
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 00:23 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Die flashtroep lozen slecht? Drink snel nog even een breezer zeg.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:30:29 #105
65330 Ruzbeh
pi_24471414
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 03:47 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Die flashtroep lozen slecht? Drink snel nog even een breezer zeg.
Ga toch weg. Bejeweled was lachen!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:36:25 #106
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_24471508
Gaim roeleert zwaar! Ik gebruik al een jaar niets anders meer.
Geen banners, vage zooi, shuddende vensters en andere toeters en bellen.
Lekker overzichtelijk enzo, het enige wat me een beetje stoort is dat als hij melding geeft dat er nieuwe mail op mijn hotmail is binnengekomen, ik bij het aanklikken van het openen van mijn mailbox ik alsnog het hotmail wachtwoord moet ingeven.
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')