ja heb je wel een punt natuurlijk, maar er zijn wel degelijk mensen die ook andere protocollen gebruiken en dus is het wel degelijk een voordeel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:48 schreef Byte_Me het volgende:
tsjaa, ik gebruik voorlopig toch gewoon nog MSN.
pluspunten:
webcam
minesweeper tegen elkaar
minpunten:
email in IE ipv mijn standaard browser
alleen ondersteuning voor MSN
maar ja, ik email erg weinig met hotmail, dus dat weegt niet zo zwaar, en mijn ICQ nummer weet ik niet eens meer, iedereen heeft tegenwoordig toch MSN. die andere protocollen... wat moet ik ermee.
dat je geen spelletjes kan spelen vind ik juist een voordeelquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:23 schreef dramslag het volgende:
[..]
hebben ze die niet gewoon voor msn?
wel een handige functie.
op gaim kan je geen spelletjes spelen
daarom maar weer verwijderd
nou, je start m opquote:
Blokkeren zit er al jaren in, en waarom hebben die "breezer dozen" je uberhaupt in je lijst (en andersom). Praat geen onzin.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:21 schreef lj_lightning het volgende:
dat je geen spelletjes kan spelen vind ik juist een voordeelanders gaat elke breezer doos je constand uitnodigen om een kut spelletje. en ik haat spelletjes
![]()
1=mn exquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:54 schreef markvleth het volgende:
[..]
Blokkeren zit er al jaren in, en waarom hebben die "breezer dozen" je uberhaupt in je lijst (en andersom). Praat geen onzin.
geluidjes krijg je standaard bij MSN ook en is in GAIM uit te schakelenquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:49 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nou, je start m op
1. irritant kutgeluidje als je een bericht krijgt...
2. dan praat je met stuk of 15 mensen (ja ik heb veel mensen online) en dan praat de 1e, en daarna praat de 15e, moet je met dat kutpijltje helemaal doorklikken naar die kant, en nog veel meer troep wat ik zo niet meer weet. plus, hij ondersteunt of ondersteunde geen display pictures... het was gewoon kut om mee te werken.
ja idd... alleen heb ik nu noodgedwongen helaas weer MSN aan omdat GAIM continue crasht (door wat gekloot van mijn kant) krijg het iig niet meer goed ook niet nadat ik ALLES heb weggehaald en opnieuw geinstalleerdquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:03 schreef Radjesh het volgende:
woei gaim ownz
alsof iedereen het kent...quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:06 schreef markvleth het volgende:
Ach het blijft toch een onzin topic dit, mensen die willen switchen vragen er wel naar. De rest is klaarblijkelijk tevreden. Who gives a fuck about gaim, in ieder geval boeit het gezellige mensen geen fuck.
Niet zeiken man.... Ik vind dat programma wel relaxedquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:06 schreef markvleth het volgende:
Ach het blijft toch een onzin topic dit, mensen die willen switchen vragen er wel naar. De rest is klaarblijkelijk tevreden. Who gives a fuck about gaim, in ieder geval boeit het gezellige mensen geen fuck.
dat is een naam van een boekquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:14 schreef markvleth het volgende:
zie ondertitel
jij ook dus tieft maar op uit mijn topic. wij geen last van jou en jij geen last van ons of mijn topicquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:17 schreef markvleth het volgende:
na gaaf, gebruik het, maar we gaan toch niet voor elk programma wat je lekker vind werken een topic openen. Dit heeft gewoon nul komma nul toegevoegde waarde.
je kan alles gewoon bekijken dus ook het profielquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:52 schreef RedDevil085 het volgende:
Hoe zit het met het bekijken van profielen e.d? Maar ik blijf gewoon MSN & alle andere apparte IM-zooi gebruiken... Waarom? Omdat ik een van die mensen ben, die het wel prettig vind om een beetje afwisseling in het leven te hebben...
Heb ook nog steeds 3 afstandbedieningen (TV, DVD & Video) terwijl ik ook zo'n all-in-one-remote had kunnen kopen...
Strange, but true
Conversation -> Get Info.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:52 schreef RedDevil085 het volgende:
Hoe zit het met het bekijken van profielen e.d?
Je kan je Linux-desktop zo mooi of lelijk maken als je zelf wilt. Als je kiest voor een bepaalde GUI toolkit (GTK+ bij GNOME en XFCE4, Qt bij KDE) en vervolgens programma's gebruikt die daartegen compileren, ziet alles er uniform uit volgens de ingestelde theme van de desktop manager, en die is volledig aan te passen als je bereid bent wat moeite te doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:45 schreef markvleth het volgende:
Maar daar kan iedereen het over eens zijn. Linux software ziet er gewoon per defenitie niet uit. Voor de looks moet je bij Apple zijn.
bij gaim kan je ook gewoon custom emoticon's maken hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:35 schreef Ruzbeh het volgende:
MSN zit helemaal vol met spyware en schijtware en weet ik veel wat.
Gaim is veel handiger, en daarboven op ook open-source.
Toch heeft MSN voordelen. Zoals die popup die je krijgt als er iemand online is, custom emoticons.
Voor de rest is het allemaal beter.
heej dat is een goeiequote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:03 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
bij gaim kan je ook gewoon custom emoticon's maken hoorgewoon andere afbeeldingen in de "smiley" map zetten
![]()
dat kan, ik vind trillian zuigen... flikkert al mijn contacts in elke MSN die ik aanmeldquote:
Ja maar ik zie nooit de custom emoticons van andere mensen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:03 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
bij gaim kan je ook gewoon custom emoticon's maken hoorgewoon andere afbeeldingen in de "smiley" map zetten
![]()
Daar boven op kan je ook geen MSN games spelen. Trieste boel zeg.quote:Q.
Is there a way to invite more than one person to an MSN chat?
A.
Not at this time. When the conversation framework gets another rewrite, it is possible that it will be worked on. Until that time, sorry.
Q.
Is MSNP9 (MSN6) going to be supported?
A.
MSNP9 support has existed in Gaim since 0.69. However, at this point, features such as custom smileys aren't yet implemented.
ach ja ik vind het geen probleem. maar het wordt steeds beter, ik kan me nog herinneren dat je geen files kon versturen met GAIM (was onder linux lang geleden) maar het wordt gewoon steeds beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Daar boven op kan je ook geen MSN games spelen. Trieste boel zeg.
Maar voor de rest is het top.
Die flashtroep lozen slecht? Drink snel nog even een breezer zeg.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Daar boven op kan je ook geen MSN games spelen. Trieste boel zeg.
Maar voor de rest is het top.
Ga toch weg. Bejeweled was lachen!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die flashtroep lozen slecht? Drink snel nog even een breezer zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |