Ja maar ik zie nooit de custom emoticons van andere mensen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:03 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
bij gaim kan je ook gewoon custom emoticon's maken hoorgewoon andere afbeeldingen in de "smiley" map zetten
![]()
Daar boven op kan je ook geen MSN games spelen. Trieste boel zeg.quote:Q.
Is there a way to invite more than one person to an MSN chat?
A.
Not at this time. When the conversation framework gets another rewrite, it is possible that it will be worked on. Until that time, sorry.
Q.
Is MSNP9 (MSN6) going to be supported?
A.
MSNP9 support has existed in Gaim since 0.69. However, at this point, features such as custom smileys aren't yet implemented.
ach ja ik vind het geen probleem. maar het wordt steeds beter, ik kan me nog herinneren dat je geen files kon versturen met GAIM (was onder linux lang geleden) maar het wordt gewoon steeds beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Daar boven op kan je ook geen MSN games spelen. Trieste boel zeg.
Maar voor de rest is het top.
Die flashtroep lozen slecht? Drink snel nog even een breezer zeg.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Daar boven op kan je ook geen MSN games spelen. Trieste boel zeg.
Maar voor de rest is het top.
Ga toch weg. Bejeweled was lachen!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die flashtroep lozen slecht? Drink snel nog even een breezer zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |