kan ik nu ook zienquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:31 schreef GewoneMan het volgende:
oh ja en als iemand je venster wegklikt dan zie je dat
GAIM is vetterquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:33 schreef _DaNi_ het volgende:
[..]
kan ik nu ook zien
met MSN discovery... best handig.. en ook als iemand je venster opent.
en je kan je voordoen als die persoon maar das ook al oud!imitate blabla
hij kan het STANDAARD allemaal openen je hoeft het niet te gebruiken hoor...quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:42 schreef _DaNi_ het volgende:
Nee, tis allemaal overbodige zooi.
Ik heb msn + irc client.
waarom zou ik allemaal dingen zoals Yahoo msger / AIM / ICQ erbij willen als ik het toch niet gebruik?
Is het beter dan Trillian (pro)?quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hij kan het STANDAARD allemaal openen je hoeft het niet te gebruiken hoor...
download het eens het is echt zoooooooo prettig
alleen al tabbed chatten is een heerlijk iets
ik vind trillian bagger van de hoogste plank. dus IK vind van wel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:08 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Is het beter dan Trillian (pro)?
Verklaar u nader, ik vind het namelijk grenzen aan perfectiequote:Op donderdag 6 januari 2005 02:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik vind trillian bagger van de hoogste plank. dus IK vind van wel.
ik heb alles offline nu, maar je kan iig zijn/haar adres bekijken.quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:11 schreef Geqxon het volgende:
Draait hij op dezelfde poort als MSN?
Nadeel: In een gesprek met iemand zie je niet zijn e-mail adres (toch?)
als ik 2 keer inlog tegelijk voegt hij iedereen toe aan beide accounts. meteen eraf gegooid en klaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:18 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Verklaar u nader, ik vind het namelijk grenzen aan perfectie
Jawel, jullie klikken te snel, want hij vraagt dan netjes of je de lijstjes samen wil voegen. Maar al la, i'll give it a try. Heb tenslotte msn 7 ook vandaag geprobeerd onder lichte dwang van m;n vriendin. Laten we hopen dat het beter is dan dat.quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik had dat ook, met trillian, na een hoop gekloot als iemand anders ingelogd, kreeg hij mijn adressen, en niet de zijne
Trillian is er niet echt op berekend dat je soms ook meerdere mensen op je pc wilt laten
jawel, 1 typend icoontje... rechtsbovenquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:25 schreef GM-Damnition het volgende:
Je kunt met GAIM toch niet zien of de ander typt?
ook wel...quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:29 schreef GM-Damnition het volgende:
Dan zien mensen met MSN dus niet dat ik typ...?!
Dat popupje moet er gewoon niet zijn. Een multi-user login moet aparte werk-situaties voor elke gebruiker hebben, en hij moet niet vragen "Wil je alle hete chickas uit Geqxon zijn lijst in de jouwe gooien", neen, hij moet het totaal compleet gescheiden houden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:23 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Jawel, jullie klikken te snel, want hij vraagt dan netjes of je de lijstjes samen wil voegen. Maar al la, i'll give it a try. Heb tenslotte msn 7 ook vandaag geprobeerd onder lichte dwang van m;n vriendin. Laten we hopen dat het beter is dan dat.
tututut, op deze manier kun je moeiteloos je gewiste contacten terughalen.. want deze contacten staan niet meer in je (windows) msn lijst maar wel bij microsoft op de server...quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat popupje moet er gewoon niet zijn. Een multi-user login moet aparte werk-situaties voor elke gebruiker hebben, en hij moet niet vragen "Wil je alle hete chickas uit Geqxon zijn lijst in de jouwe gooien", neen, hij moet het totaal compleet gescheiden houden.
ik snap nooit waarom mensen dat zo mateloos interessant vindenquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:31 schreef GewoneMan het volgende:
oh ja en als iemand je venster wegklikt dan zie je dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |