Zoals ze zelf zegt: "Ik ga voor klasse en orginaliteit. Je zult me niet zien optreden in een discotheek waar iedereen stomdronken is."quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals ze zelf zegt: "Ik ga voor klasse en orginaliteit. Je zult me niet zien optreden in een discotheek waar iedereen stomdronken is.".
Anders maken we een nieuw logo (lees: een groter) voor nieuwe users etc.Anders wordtie zo vol.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:32 schreef Bupatih het volgende:
Orginial:
[afbeelding]
Beetje verkeerd bovenaan, maar het is te lezen
Wil ik ook wel zo'n bounz hoofd (zoals die handjes va BVO)quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Anders maken we een nieuw logo (lees: een groter) voor nieuwe users etc.Anders wordtie zo vol.![]()
Alleen ben ik niet zo creatief![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
@niksan: Dan had je er heen moeten gaan..
@Orgi: Nee, je blijft van![]()
Christines
![]()
plaatje af.
![]()
.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:41 schreef niksan het volgende:
[..].
Tussen mensen die stomdronken zijn zeker
oh nee..wacht...ik had me er wel thuis gevoeld![]()
Aangezien Hind hier nooit komt, mag ze niet in de OPquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:44 schreef BVO het volgende:
Oh ja, Christine: Zorg er gelijk even voor dat ik met Hind dans ipv in het niets te staan hakken..
Ik gok dat Hind. dadelijk in dit topic verschijnt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aangezien Hind hier nooit komt, mag ze niet in de OP
Desnoods dans je maar met Orginial
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk het ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik gok dat Hind. dadelijk in dit topic verschijnt.
Daarom moet dat Showchatplaatje ook groter worden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Maar dan nog, dan zouMuse
ook in het OP-plaatje moeten.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:53 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil best proberen zo'n OP-plaatje te maken.
Maar ik zou niet weten hoe ik iedereen zou moeten zetten. Bij welk 'achtergronddecor' ofzo
Dus komt ze hier wel.quote:
En waar zouden we dat moeten zien dan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:55 schreef BVO het volgende:
Hind. is geen kloon van mij hoor (het is sowieso geen kloon, maar goed). Kijk maar naar het IP-adres van d'r.
.
ach..soms..quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ben je zo'n zuipende breezah-chick die naar optredens van Hind gaat
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gotchaquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En waar zouden we dat moeten zien dan?
Het is trouwens wel een kloon want ze poste een keer tegelijk met een optreden in Barend & van Dorp
Ja, ze is er 2 keer geweestquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus komt ze hier wel.. Het is geen kloon namelijk.
.
Vraag het d'r zelf maar.. hind@hind.nl
. (of via haar pers. mail, bij Chris te halen.
)
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ze is er 2 keer geweest
Nou dan verdient ze het wel hoor!! We doen haar wel in de plaats van Orginial dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |