Oke, mn DS heeft 24 uur achter elkaar aangestaan, maar ik heb een nieuw record bij wanted: 1411quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:47 schreef koei het volgende:
*schop
Ik heb al drie sterren!
Mijn 'goede' scores zijn momenteel 125 bij wanted (Roy, 1111 is echt niet gezond, met 125 ben ik al een flinke tijd bezig geweest), en 512 bij het 2e luigi kaarspelletje, maar dat is nog oplopend
En dan zeggen dat de 1111 van Roy's zusje niet gezond is...quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:23 schreef koei het volgende:
[..]
Oke, mn DS heeft 24 uur achter elkaar aangestaan, maar ik heb een nieuw record bij wanted: 1411Hoger gaat het niet meer worden want dit duurde mij al veel te lang... Na 1200 heb ik ook maar om de 5 beurten een fout hoofdje aangeklikt zodat ik wat sneller dood zou gaan want anders was ik eeuwig bezig geweest denk ik... (overigens stond mn DS 's nachts en een gedeelte van de dag gewoon op sleep, dus hij is geen 24 uur continu bezig geweest...)
Die verschijnen random in plaats van de gewonen konijnen, en als je er eenmaal acht hebt kan je die laatste gesloten deur in, in die kamer waar je kan wisselen tussen Mario, Luigi, en Wario. IGN geeft de volgende tip:quote:Op maandag 7 februari 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat kan je met die zilveren konijnen doen eigenlijk? En hoeveel zijn er, en waar lopen ze allemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nevermind dan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het nog niet.. ik heb mario 64 al uitgespeeld en ik weet niet of het dan nog de moeite is om ook mario (64) DS te gaan spelen...quote:Op maandag 7 februari 2005 13:39 schreef HomerJ het volgende:
Deze game ga ik ook kopen bij mijn DS
antwoordquote:Op maandag 7 februari 2005 16:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.. ik heb mario 64 al uitgespeeld en ik weet niet of het dan nog de moeite is om ook mario (64) DS te gaan spelen...
goede userrieviewquote:
In de N64 versie was dat met een vogel uit de boom.... zou niet anders moeten zijn op de DS.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:03 schreef Hellrazor het volgende:
hoe kan ik bij dat level met die grote steen baas met yoshi op due eilandjes komen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:39 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ah, mooi.. een hint, niet een antwoordlauw/warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |