Waarvan een groot deel een lening is overigens.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:41 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
The current Australian pledge of $60 million is about $3.00 per person.
Australie geeft meer dan 650 miljoen, goede bron Monidique
Australië geeft, volgens Elsevier, 570 miljoen, waarvan de helft een lening is. Australië staat gewoon op 330 miljoen, of meer als je wilt, in mijn lijstje, dat geen gebruik maakt van die bron, maar waar Amerika nog steeds onder alle Arabische landen, behalve Algerije, staat.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:41 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:41 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
http://www.registerguard.com/news/2005/01/06/a1.tsunami.0106.htmlquote:Australia pledged $46 million soon after the disaster but increased its pledge by $764 million on Wednesday, bringing its overall commitment to $810 million, officials said.
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:55 schreef George-Butters het volgende:
Vier weken mijn bek houden!
Goede actie!![]()
I am in!
Trouwens linkse janksmoel, het ging niet alleen om Arabische landen maar om moslim-landen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:45 schreef Monidique het volgende:
Je rechtse manipulaties beginnen mij een beetje te vermoeien, ik ga dan ook maar eens naar bed. Ik wacht ondertussen op je geweldige berekeningen om aan te tonen dat Arabieren niets geven.
Bijna niets nee. Lachwekkend weinig.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:04 schreef Sidekick het volgende:
Ja, en Arabieren geven niets.
Present.quote:Neem nog een biertje.
In Qatar, Koeweit en Bahrein wonen geen Arabieren nee. Koeweit en Bahrein geven omgerekend naar het GDP een vergelijkbaar bedrag als Japan. Qatar geeft 45 keer zoveel als de VS en is zelfs koploper van alle landen qua giften. Libie zit op het niveau van Belgie, en de VAE en Saoudi Arabie geven net zo weinig als de VS.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:12 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Bijna niets nee. Lachwekkend weinig.
Ja dat vraag ik mij inderdaad ook af. In die TV show werd gedaan alsof alleen Nederland moet opdraaien voor die rotzooi in Azië. Het wordt wel erg overdreven.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:46 schreef Drugshond het volgende:
Waar ligt het referentiekader van deze ramp......
Ja en bij de allerheiligenvloed in 1570 kwam de wereld Nederland ook niet massaal te hulp.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:46 schreef Drugshond het volgende:Hoeveel geld hebben we gestort toen er 235.000 doden in china waren met de aardbeving ergens in de 70-er jaren....... geen landelijke actie en dergelijke...
Klopt geen zak van, Jantje. Amerika geeft volgens dat lijstje 260 miljoen, Australie 330 en de EU als overkoepelend is gewoon totaal niet aangegeven!quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:37 schreef Sidekick het volgende:
Je bent erg traag met je complete lijst Raymond. Gebruik die van Monidique nu maar gewoon: http://demonic.mine.nu/share/factorTsunami/
Arabische staten zijn geel.
Goh. Zullen we het NLe cijfer nog eens gaan berekenen? Hoeveel hebben de Arabische opgebracht?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:01 schreef Sidekick het volgende:
Ik hoor lees net 112 miljoen op giro 555.
In totaal dus 140 miljoen. Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |