quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:54 schreef Zapper het volgende:
Leuk nieuwtje net van de meneer van Canal+
Volgens geruchten zou Chelsea Adriano van Inter Milan over willen nemen,
de kans dat Kezman dan aan PSV wordt verhuurd, zou dan heel groot zijn.
Laat die Abramofiets z'n portemonnee maar trekken
Hoe fluit een vochtige drol dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef Zapper het volgende:
2-0 inderdaad, 2 keer Vennegoor, en Bossen fluit als een vochtige drol.
Bagger denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoe fluit een vochtige drol dan?![]()
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer 3 punten waarschijnlijk en nu volgende week erop en erover tegen AZ![]()
![]()
![]()
Leuke wedstrijd gezien, met een erg sterke Van Bommelquote:Moet Vogel een nieuw contract krijgen?
A: Ja tegen zelfde geld
B: Ja, maar tegen minder salaris zodat hij een middenmotor is qua salaris
C: Ja, sterk verlaagde aanbieding
D: Nee
Het is maar goed dat jij niet over de contractverlengingen gaat, want Vogel is op dit moment een erg belangrijke speler. En die kun je niet het salaris geven van '10 tot 15'.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over 2 weken is het met wat geluk in Alkmaar 5 punten![]()
![]()
Ik denk overigens dat Vogel nu een van de beter betaalde spelers is en dat is hij zeker niet waard.
Als hij zo tussen de nummer 10 en 15 gaat zitten qua salaris mag hij van mij blijven anders kan hij beter naar Wolfsburg, Grasschoppers, Birmingham of Bolton of zo gaan.
Juist.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me niet, Vogel is een goede clubvoetballer en naast Cocu en Van Bommel een van de betere middenvelders van PSV.
Laat De Jong eerst maar weer eens volledig fit worden en dan mag hij knokken voor zijn plaats. En Park is geen centrale verdedignde middenvelder die de balans houdt op het middenveld, zoals Vogel.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Jong is beter en Park ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |