quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Je ziet dat tegenwoordig de automotoren meer en meer vermogen krijgen en dat je met het grootste gemak met innerlijke interieurrust hoogst illigale snelheden rijdt. Vooral puistige jongeren met petjes willen nog wel eens auto's kopen met veel meer vermogen dan goed voor hen is.
Ik ben er voorstander van dat de overheid een extra heffing invoert naar het vermogen van de auto. In veel landen om ons heen (wo Belgie) is dit al gebruikelijk. Ik stel voor een heffing vanaf 80 pk en dan progressief oplopend in stappen.
80-100 pk --> 100 euro per maand extra
101-130pk -->200 euro per maand extra
131-150pk --> 300 euro per maan extra
151 en meer--> 450 euro per maan extra
Zo ban je veel gevaarlijke auto's uit omdat het gewoon heel duur wordt om te rijden, zeker bij de gevaarlijkste bestuurders (jongeren <26) Bovendien zal dit enorm veel CO2 uitstoot schelen, omdat we veel meer zuinige auto's op de weg zien.
Ey gozer,
hoe vaak heb ik jouw nou al nie een negatieve of zo een lompe post als deze zien plaatsen. Je hebt het volgens mij vaker over de slechte kanten van auto's dan het leuke eraan. Ben je wel goed bij je fucking aardappel om zulke achterlijke tarieven in te gaan willen stellen. Sommige voertuigen hebben wel zoveel pk nodig om voorruit te kunnen komen en een beetje normaal mee te doen met het overige verkeer ( mercedes sprinter bijvoorbeeld ). En denk je nou echt dat er dan nog maar iemand een auto gaat kopen als er zulke debiele tarieven worden ingesteld. Dacht het niet. En dan ken je wel zeggen o das toch mooi voor milieu enzo, maar de overheid mag dan ook wel gaan bezuinigen, want ze trekken genoeg centjes uit de zak van de autorijder.
En de meeste mensen in PTA zijn volgens mij auto liefhebber, maar elke keer als ik een post van jouw lees is het voor zover ik me kan heugen altijd wat negatiefs of achterlijks. Daarom wou ik bij deze vragen of je je kop hier nie meer wil laten zien. En autorijden is voor sommige mensen ook een hobby en zo snij je dus veel mensen in de vingers ( we zijn nou nie eenmaal allemaal zo dat we lekker thuis achter het pctje gaan zitten gamen of wat dan ook ). Iedereen is anders en auto's zullen altijd een van de grootste hobby objecten blijven die er zijn, dus echt blij maak je de mensen hier nie mee.
zit nu te w88 op een of andere zuigpost van Bloodhound ps dan ken je wel weer gaan beginnen over puistige jongeren met petjes
dit is het enige waar de meeste mensen altijd mee aan komen schijten als het over aso gedrag in het verkeer gaat , maar heb je wel eens op de oudere mensen in het verkeer gelet, of vrouwen met 4 jong in de auto, telefoon in de hand, lipstick in de andere en op de kinderen letten. Jongeren rijden meestal wel wat harder, maar dat is volgens minder gevaarlijk dan die huppelkutjes of die schijndode oude mensen die maar half of niet opletten in het verkeer.
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?