Ga je nog inhoudelijk reageren?quote:Op zondag 9 januari 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt er doodgeknuffeld en zodoende monddood gemaakt. Juist door te doen alsof je mensen de ruimte laat, hou je ze aan het lijntje. Daar is het CDA heel erg goed in.
Ik heb het over een wanpresterende bestuurder als Hannah Belliot die als stadsdeelvoorzitster al ter discussie stond en vervolgens doodleuk tot wethoudster te Amsterdam 'promoveert.' Vervolgens trek jij een toeschrijving uit de la.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik begin niet over huidskleur sjun, dat is nou juist het punt. Dat breng jij in. Volledig misplaatst - vandaar mijn terechte terechtwijzigingen.
SCH schreef - woensdag 5 januari 2005:quote:Op zondag 9 januari 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik begin niet over huidskleur sjun, dat is nou juist het punt.
SCH schreef - zondag 9 januari 2005:quote:Het is alleen bedoeld voor de kleuring van subforum
Ken u zelve. Zeg SCH Lees jij ook wel eens jij eigen post?! Hoe kun je nou beweren niet over huidskleur te zijn begonnen, terwijl je posts toch duidelijk het tegendeel aantonen?...quote:
Ach, je kan het niet verkroppen dat de gekleurde medemens op hogere plaatsen terecht komt. Tuurlijk, zal pijn doen, wen er maar aan.
Nou? Als terugtredende overheid het volk haar zelfredzaamheid teruggeven?quote:Op maandag 10 januari 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
SCH heeft overigens wel een beetje gelijk, vanaf de oppervlakte gezien doet het CDA vrij weinig. Iets wat ze ongetwijfelt stemmen gaat kosten. Een meer actievere menging in "hete hangijzers" zou het CDA van een roemloze verkiezingsnederlaag kunnen redden. Tegen die tijd zullen overigens de spotjes weer over het scherm rollen, maar een echt "wat hebben we deze 4 jaar gedaan" verhaal kunnen ze niet brengen.
Opmaat totsjuntopic?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand daar een antwoord op?
Andere partijen, vooral de PvdA,. zijn heel druk want die krijgen de een na het andere topic op Fok! Misschien dat de PvdA veel fans heeft en het CDA niet, dat zou kunnen.
Maar er valt natuurlijk ook wel iets over het CDA te zeggen.
Bijvoorbeeld dat het een kutpartij is - omdat te zeggen heb je niet zo'n zeverige lange openingspost nodig die sjun doorgaans gebruikt in zijn wekelijkse "hoe raak ik ooit mijn in mijn jeugd opgelopen frustraties over de PvdA kwijt" - topics/
SCH schreef - woensdag 5 januari 2005:quote:Opmerkelijk, bla bla bla...
SCH schreef - zondag 9 januari 2005:quote:
Ik begin niet over huidskleur sjun, dat is nou juist het punt.
quote:Het is alleen bedoeld voor de kleuring van subforum.
Ken u zelve. Zeg SCH Lees jij ook wel eens jij eigen post?! Hoe kun je nou beweren niet over huidskleur te zijn begonnen, terwijl je posts toch duidelijk het tegendeel aantonen?...quote:Ach, je kan het niet verkroppen dat de gekleurde medemens op hogere plaatsen terecht komt. Tuurlijk, zal pijn doen, wen er maar aan.
Je eigen quotes zouden jou toch uit jouw droom moeten helpen. Je bent wel degelijk degene die over de gekleurde allochtoon is begonnen. Of je dit nu wel of niet als een beschuldiging opvat, ik houd staande dat jij er de aanstichter van bent. En op die manier doe je zelf afbreuk aan deze topic, waarvan ik trouwens vind dat het sop de kool niet waard is. Of zoals een ander al duidelijk heeft gemaakt is de OP niets anders dan gefundenes Fressen...quote:Op maandag 10 januari 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
lucida, ik heb niet zo'n zin om op jouw beschuldigingen in te gaan omdat je er een soort van repeterende droom van hebt gemaakt. Het is sjun die als eerste over allochtone politici begint en er een categorie van maakt. Daar spreek ik op hem aan en dat houd ik staande al vind ik het geen belangwekkend item in dit topic dat over het CDA gaat.
quote:Op maandag 10 januari 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
Jij je zin joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |