Ik sluit het zeker niet uit, en wie weet kan ie er dan voor zorgen dat Fabris ook een PR rijdt. En Röhler zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:02 schreef Remzz het volgende:
En Kramer
Maar hij laat niet los, je weet het nooit bij Ervik. Al denk ik dat Verheijen nog wel een beetje kan versnellen.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:46 schreef komrad het volgende:
Ik denk het niet, hij is te wisselvallig in de rondetijden terwijl verheijen veel constanter is
De vraag is of het goed genoeg is. Hij zou wel eens de 4e Nederlander kunnen worden..dat gaat nog spannend worden tussen Tuitert en Verheijen.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:53 schreef Remzz het volgende:
Goede race van Verheijen
Sven kramer kan ook nog wel buiten de boot vallen, die is ook nog niet binnen of zoquote:Op zondag 9 januari 2005 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag is of het goed genoeg is. Hij zou wel eens de 4e Nederlander kunnen worden..dat gaat nog spannend worden tussen Tuitert en Verheijen.
Dat weet je nog niet, want Tuitert en Uytdehaage moeten nog.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
HUP SVEN!
Wat moet ie rijden? Heb geen zin om naar het commentaar te luisteren
Waarom?quote:Op zondag 9 januari 2005 17:00 schreef VoreG het volgende:
Beetje jammer dat ze meezingen met het duitse volkslied
Nee!quote:Op zondag 9 januari 2005 17:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom?
Anni is leuk en dat oude gezeik op Duitsers moet ook maar eens afgelopen zijn
Ach, Grodum kan wmb niet genoeg credits krijgen voor zijn geweldige manier van rijden. Ik denk dat ik eindelijk Shirahata kan laten rusten en Grodumfan ga worden.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:52 schreef Arcee het volgende:
Wat zitten ze die Noor nou gigantisch op te hemelen? 13.06 is ijzersterk idd, maar Kramer rijdt in z'n tweede 10km ooit (!) nog geen 3 seconden langzamer en is nog maar 18 jaar!
Mooi moment, hij heeft natuurlijk wel flink wat meegemaakt. Dat auto-ongeluk is pas ruim 3 maanden geleden natuurlijk. Mooi toernooi, verdiende winnaar. Kramer gaat binnen enkele jaren wel over de rest heen als hij zo doorgaat.quote:
Shirahata en Sighelquote:Op zondag 9 januari 2005 17:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, Grodum kan wmb niet genoeg credits krijgen voor zijn geweldige manier van rijden. Ik denk dat ik eindelijk Shirahata kan laten rusten en Grodumfan ga worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |