quote:Op zondag 9 januari 2005 17:34 schreef Remzz het volgende:
Mooi toernooi geen verassende winnaars
Ja vond ik ook. Ben normaal niet echt fan van Uitdehaaghe, maar vond dit ook wel een mooi moment.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:43 schreef evert het volgende:
ONTROEREND, het interview met Jochem net na de finish.
Nou ik had Uytdehaage toch niet zo sterk verwacht. Mooie comebackquote:Op zondag 9 januari 2005 17:34 schreef Remzz het volgende:
Mooi toernooi geen verassende winnaars
Leuk om te zienquote:Op zondag 9 januari 2005 17:54 schreef Remzz het volgende:
Hier wat screenshots alleen van zondag middag tot vrijdag avond krijg ze niet andersom...
En hier de complete uitslag met de tussentijden op bijna alle afstanden:
Mannen
Vrouwen
quote:**In Salt Lake City (VS) zijn bij de
Noord-Amerikaanse selectiewedstrijden
voor de WK allround twee wereldrecords
gesneuveld.
Bij de heren reed de Amerikaan Shani
Davis zijn landgenoot Derek Parra uit
de boeken.Davis had voor de 1.500 meter
1.43,33 nodig.Parra's oude toptijd van
1.43,95 was in 2002 tijdens de Spelen
op dezelfde ijsbaan goed voor goud.
Cindy Klassen bedierf het feestje dat
Anni Friesinger na het behalen van haar
Europese tiitel zal hebben gevierd.De
Canadese legde haar 1.500 meter af in
1.53,86 en dat was 0,16 sneller dan de
Duitse tijdens haar gouden olympische
race in Salt Lake City in 2002.
Hm ... toch zo slecht niet, en dat zonder naar het klassement te kijken.quote:Mannen:
1. Uytdehaage
2. Verheyen
3. Kramer
4. Tuitert
5. Ervik
Vrouwen:
1. Friesinger
2. Kleinsman
3. Anschutz
4. Pechstein
5. Wust
Ik zie niet in wat er zo leuk aan is eigenlijk. Net als darts of het nederlands elftal met al die debielen op de tribune.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:41 schreef blupblup69 het volgende:
Ik ben er vandaag bij geweest, en wat een sfeer weer in Thialf......dit is uniek....meezingen met het duitse volkslied voor Anni (en dat voor Nederlanders).......het was 1 groot feest.
Groeten aan Joke !![]()
Ik weet niet of je er ooit bent geweest, maar je hebt daar een hele ongedwongen sfeer. Ik ga er ook niet heen voor het schaatsen eigenlijk, die 5 en 10Km zijn me eigenlijk te lang...maar de sfeer eromheen is gewoon toppie. Maar goed, ieder zijn eigen ideeen !quote:Op zondag 9 januari 2005 22:15 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er zo leuk aan is eigenlijk. Net als darts of het nederlands elftal met al die debielen op de tribune.
Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
Ja, dat zal wel. Als ik er ooit heen zou gaan zou ik voor het schaatsen gaan, niet voor het feesten, dan ga ik wel naar de kroeg.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:22 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er ooit bent geweest, maar je hebt daar een hele ongedwongen sfeer. Ik ga er ook niet heen voor het schaatsen eigenlijk, die 5 en 10Km zijn me eigenlijk te lang...maar de sfeer eromheen is gewoon toppie. Maar goed, ieder zijn eigen ideeen !
Dat mag je doen hoor, maar je kan toch allebei doen...je hoeft toch niet te kiezen lijkt me.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:30 schreef Nyluzzz het volgende:
ff
[..]
Ja, dat zal wel. Als ik er ooit heen zou gaan zou ik voor het schaatsen gaan, niet voor het feesten, dan ga ik wel naar de kroeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |