1.43,95. Derek Parra (VS). SLC, Februari 2002.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:31 schreef Georges het volgende:
Wat is het wereldrecord op de 1500m mannen?
Het zal wel overgenomen zijn uit de atletiek.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:39 schreef Georges het volgende:
Lol, dat is niet relevant dan. Ik dacht dat we nog hoog in de 1.40 zaten, tegen de 1.48 of zo.![]()
Is er eigenlijk een bijzondere reden waarom er tegen de klok in wordt gereden? Volgens mij is dat bij meerdere sporten zo trouwens.
Mwou het valt me mee volgensmij zijn er nog maar 2 schaatsers uitgeschoten. Dat zou ook zijn gebeurt met de oude regel denk ik. En vooral bij een sprint tournooi schiet het wel lekker op.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:51 schreef SCH het volgende:
Hebben we al gediscussieerd over het nieuwe systeem rond de valse starts?
Het is alleen een vreemde regel vind ik. De eerste keer kun je nog wat risico nemen, maar als de ander valt start de eerste keer, moet jij ook oppassen de tweede keer. Dat is nogal krom. Schaatser A start vals de eerste keer, schaatser B de tweede keer,quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mwou het valt me mee volgensmij zijn er nog maar 2 schaatsers uitgeschoten. Dat zou ook zijn gebeurt met de oude regel denk ik. En vooral bij een sprint tournooi schiet het wel lekker op.
Bosker, Vreugendehil en ten Kortenaar zouden bij het NK ver in de achterhoede eindigen dus tja dan kun je alle Nederlanders wel voor Luxemburg en Denemarken uit laten komen maar dan krijg je weer die discussie dat het schaatsen zo vernederlandst is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:07 schreef Nyluzzz het volgende:
Redelijke tijd van Veldkamp.
Veldkamp is een beetje hetzelfde verhaal als Ritsma maar toch leuk dat hij er nog bij is. Zou leuk geweest zijn als ook Rintje naar Belgie was gegaan. Wel een idee, alle nederlandse schaatsers van boven de 30 naar belgie.
Dat waren in nederland ook geen echte toppers, ik bedoel alleen de ritsma's en veldkamps van deze wereld.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bosker, Vreugendehil en ten Kortenaar zouden bij het NK ver in de achterhoede eindigen dus tja dan kun je alle Nederlanders wel voor Luxemburg en Denemarken uit laten komen maar dan krijg je weer die discussie dat het schaatsen zo vernederlandst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |